Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
enZo

Sprzedam Aprilia RSV 1000 R 2008

Polecane posty

Witam, mam do sprzedania w dalszym ciągu moją pierwszą włoską miłość RSV 1000 R z 2008 roku.

 

Jak każdy motocykl w mojej stajni traktowany jak własne dziecko - i teraz czuję się jak bym miał je oddać do adopcji :( Dla mnie RSV 1000 R to biały kruk, na zachodzie mniej tego niż Ducati lecz nieststy nie stać mnie na 2 motocykle klasy SUperbike więc muszę się jednego pozbyć :(

 

Doskonały lotniczy silnik Rotax z suchą miską to naprawdę niezawodna konstrukcja (dużo tańsza w utrzymaniu jak Ducati - brak pasków, kłopotliwej regulacji rozrządu, wymiana oleju co 10 tys k itp) dla mnie RSV1000 R w wielu miejscach dużo lepiej wykonana niż 1098 - prawdziwa biżuteria gdzie widać dbałość o każdy detal - świetny jest.

 

Podaję link do aukcji:

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=1910649819

 

Więcej zdjęć tu:

https://picasaweb.google.com/1102362788 ... V1000R2008

 

https://picasaweb.google.com/1102362788 ... tZKochanka

 

Jeśli macie kogoś kto chce dołączyć do grona posiadaczy nietuzinkowych elitarnych motocykli to zapraszam :)

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

potwierdzam, widziałem, słyszałem... Rzeczywiście Aprilia Sebastiana jest w stanie salonowym, wygląda pieknie, każdemu z czystym sumieniem polecam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
poczekaj troche dokupie do niej wydechy na dół in wezme na tor :mrgreen: :twisted: :D

 

Na tor sprzęt jak najbardziej się nadaję - nie raz udowadniałem jak również mój znajomy Oskar na szybkich torach że można objechać nawet dużo mocniejsze R1, tylko tak o nią dbałem że strasznie mi będzie szkoda oddać sprzęt typowo do użytku torowego :( bo pewnie skończy żywot jako szpej :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KGr    1

Niestety motocykle uzywane za taka cene u nas sprzedaja sie raczej powoli.

Ja swoja suzie w tip top stanie za cene sugerowana przez eurotax (25k) sprzedac probowalem przez pare ladnych miesiecy. W koncu poszla, jednak za troche mniej niz chcialem. Kolega z drugiej strony sprzedawal Virago w stanie "rupiec" (okreslam ja tak, tylko dlatego ze znalem historie tego moto - a i rozbieralem je do malowania) w kilka dni, za cene troche wygorowana (7500 za rocznik '85!), bez targowania...

 

Inna smutna sprawa ze u nas dziwnie ludziska na przebieg patrza. 30 tys km to nic jak dla nowoczesnego jednosladu, a jednak wiekszosc kupujacych woli byc oszukiwana, ze ich 10 letnim przecinakiem jezdzil jeden wlasciciel, emeryt z Wloch/Niemiec, tylko do kosciola i wlasnie dlatego ma tylko 5-10 tys km na liczniku. Wiadomo, ze przeciez tak sie motocykle na zachodzie uzytkuje. Smutne, ale niestety prawdziwe.

 

A i okres na sprzedaz moto sredni. Aprilka jest sliczna, w koncu znajdzie sie na nia amator - pewnie najdalej na wiosne, jak sie zacznei jednosladowy szal :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Niestety motocykle uzywane za taka cene u nas sprzedaja sie raczej powoli.

Ja swoja suzie w tip top stanie za cene sugerowana przez eurotax (25k) sprzedac probowalem przez pare ladnych miesiecy. W koncu poszla, jednak za troche mniej niz chcialem. Kolega z drugiej strony sprzedawal Virago w stanie "rupiec" (okreslam ja tak, tylko dlatego ze znalem historie tego moto - a i rozbieralem je do malowania) w kilka dni, za cene troche wygorowana (7500 za rocznik '85!), bez targowania...

 

Inna smutna sprawa ze u nas dziwnie ludziska na przebieg patrza. 30 tys km to nic jak dla nowoczesnego jednosladu, a jednak wiekszosc kupujacych woli byc oszukiwana, ze ich 10 letnim przecinakiem jezdzil jeden wlasciciel, emeryt z Wloch/Niemiec, tylko do kosciola i wlasnie dlatego ma tylko 5-10 tys km na liczniku. Wiadomo, ze przeciez tak sie motocykle na zachodzie uzytkuje. Smutne, ale niestety prawdziwe.

 

A i okres na sprzedaz moto sredni. Aprilka jest sliczna, w koncu znajdzie sie na nia amator - pewnie najdalej na wiosne, jak sie zacznei jednosladowy szal :)

 

Zgodze się z tym co piszesz. W dodatku Aprilia w naszym kraju to egzotyka. Najbardziej wkurza mnie że ktoś dzwoni mówi że przyjedzie i nie przyjeżdża - nie kumam, nie ma tego 100 stron na Alegro i ja jak ją kupowałem jak się tylko pojawiła to za 2 dni już była u mnie w garażu bo kilka miesięcy polowałem na taki egzemplarz (dokładnie 4 byłem bez moto).

 

Przebieg - śmieszą mnie telefony "dlaczego taki duży", nawet jeżdżąc bardzo mało robi się te 5 tys w sezon, znam takich co robią po 25 więc min po 4 sezonach motocykl powinien mieć 20- 25 tys. Ale na Allegro nie ważne czy 1998 czy 2006 i tak przebieg rzadko przekracza 30 tys :)

 

Najciekawsze jest to że tego typu motocykle w krajach jak niemcy mają dużo wyższą wartość - coż jeszcze dużo wody w wiśle upłynie zanim polacy przesiądą się a Mercedesów, Audi i BMW do Maserati i z R1 na Aprilię czy Ducati :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
a próbowaleś w niemcowni wystawić?

 

Wystawiałem na mobile.eu, teraz wystawię również z opisem po niemiecku.

 

Ciągle dostaję maile z info że ktoś zainteresowany z UK, oczywiście żebym wysłał moto zapłacą przez Pay Pal i jak proszę o szczegóły gościa lub firmy spedycyjnej to temat cichnie lub firma nie istenieje lub nie zajmuję się transportem z PL :) klasyczny wał na Pay Pal więc nie wchodzę w to.

 

Jak dla mnie w porównaniu z 1098 S to Ducati poza oczywiście stylem, ramą, sprzęgłem nie ma aż tak wielu zalet - trochę większa moc ale większa też pojemność, po pierwszych jazdach na 1098 nie czułem jakoś oh i ach i nie piałem z zachwytu a cena RSV połowę niższa - poprostu Aprilia zrobiła za dobry motocykl a spozycjonowała go do "pokemonów", powinni na tamten czas spozycjonować cenę trochę niżej ducati a wyżej od pokemonów żeby nie być poróbwywaną często z rzędami z którymi wiadomo że każde Vka na papierze przegra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Seba, zrobiłeś swoim Ducati może 1 km, więc prawie nic na temat jezdy nie można powiedzieć, daj mu szansę ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Seba, zrobiłeś swoim Ducati może 1 km, więc prawie nic na temat jezdy nie można powiedzieć, daj mu szansę ;)

 

Bez wątpienia 1098S jest motocyklem lepszym, ale również 2 razy droższym więc jeśli ktoś chcę mieć topowe V2, porównywalnie wyposażone i jeszcze połowę siana w kieszeni to RSV jest idealnym wyborem - dlatego też ją kupiłem jak nie miałem kasy na 1098S, powiedziałem alebo 1098 S albo RSV i jedyna opcja zmiany po RSV miało być tylko 1098S i tak też się stało :P Zwyczajnie moim zdaniem to najlepsze dwa Superbike w układzie V2 wszech czasów i póki co mam je oba :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Seba, zrobiłeś swoim Ducati może 1 km, więc prawie nic na temat jezdy nie można powiedzieć, daj mu szansę ;)

 

Bez wątpienia 1098S jest motocyklem lepszym, ale również 2 razy droższym więc jeśli ktoś chcę mieć topowe V2, porównywalnie wyposażone i jeszcze połowę siana w kieszeni to RSV jest idealnym wyborem - dlatego też ją kupiłem jak nie miałem kasy na 1098S, powiedziałem alebo 1098 S albo RSV i jedyna opcja zmiany po RSV miało być tylko 1098S i tak też się stało :P Zwyczajnie moim zdaniem to najlepsze dwa Superbike w układzie V2 wszech czasów i póki co mam je oba :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

:P Zwyczajnie moim zdaniem to najlepsze dwa Superbike w układzie V2 wszech czasów i póki co mam je oba :D

 

 

Też bym tak chciał.. :twisted: :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
no to jest kasa na pełny termi :mrgreen:

 

 

Póki co inwestycja w beton a nie karbon ;) :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
no to jest kasa na pełny termi :mrgreen:

 

 

Póki co inwestycja w beton a nie karbon ;) :D

 

Betonowy nie za ciężki będzie? :shifty:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
no to jest kasa na pełny termi :mrgreen:

 

 

Póki co inwestycja w beton a nie karbon ;) :D

 

Betonowy nie za ciężki będzie? :shifty:

 

Będzie na koło lepiej szedł :mrgreen:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.