Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
Kevin

Dylemat przy kupnie Monstera

Polecane posty

Witajcie,

 

prosiłbym Was uprzejmie o podpowiedzenie w sprawie zakupu Monstera. Od dłuższego czasu zamierzałem kupić egzemplarz od naszego forumowicza z Poznania: viewtopic.php?f=76&t=7182

 

Długo na allegro przy moich preferencjach (cena max do 10k PLN) nic nie było w stanie mu dorównać, pojawił się jednak:

http://otomoto.pl/ducati-monster-620-i- ... 78674.html

 

Proszę o wszelkie uwagi i podpowiedzi o co podpytać handlarza z Rzeszowa. Sprawa jest o tyle delikatna, że będzie to musiał być One Shot, One Kill. Bo nie mam za bardzo jak jechać do Rzeszowa by oglądnąć sprzęt. Co do egzemplarza z Poznania, to do forumowicza mam 100% zaufanie i wiem na czym stoję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja bym na Twoim miejscu spróbował nawiązać kontakt z "Resovia Team" (Piter748, Pablo, enZo)

Może zerknęliby w Twoim imieniu na sprzęt i podesłali dokumentację zdjęciową ? :roll:

Spróbuj - zapytać nie zaszkodzi - a goście są "The Best", a na pewno nie gryzą. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przygladalem sie (przez neta) temu z rzeszowa bo sam jestem na kupnie Monstera. Poprostu cudo. Nie widze nic do czego by sie mozna bylo przyczepic, no moze do przebiegu...

 

Co do twojego dylematu: 600<620

620 jest na wtrysku, nie musisz sie bawic gaziorami ani srubkami do mieszanek... W dodatku 4 lata mlodszy.

 

Sam jestem w poszukiwaniu i jak dla mnie 600 nie wchodzi w rachube..

 

Moje 3centy jak ja to widze...

 

Pozdro ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Biały dobrze mówi, spytaj ziomów z Resovii ;)

 

A co Cię skłoniło do rozmyślania nad innym, jak ten z Poznania Ci pasuje?

 

Jakbyś jechał do tego handlarza, to najważniejsze pytanie to historia serwisowa moto, czy ma jakieś dokumenty potwierdzające serwis, kiedy robione paski, luzy zaworowe, a reszta to jak przy każdym motocyklu.

Strasznie wylizany ten monsterek. Bez oględzin to nie ma co wróżyć za bardzo.

 

Aaa! Kevin i nie zostawaj sam w domu na święta! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ja bym na Twoim miejscu spróbował nawiązać kontakt z "Resovia Team" (Piter748, Pablo, enZo)

Tylko tak!

Będziesz miał zbadaną i opisaną każdą śrubkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za cenne wskazówki!

 

Do rozmyślań nad innym skłonił mnie wiek motocykla. Zwróciłem się już z prośbą o pomoc do "Resovia Team".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przygladalem sie (przez neta) temu z rzeszowa bo sam jestem na kupnie Monstera. Poprostu cudo. Nie widze nic do czego by sie mozna bylo przyczepic, no moze do przebiegu...

 

Przebieg jak najbardziej naturalny, chyba że masz na uwadze serwis za ok 500zł jaki się zbliża za ok 4000km... tak, to lipa...

Jednak jeśli szukasz "perełki" monsterka z max przebiegiem 10000km z 2003r za 10000pln to szukaj, szukaj, znajdziesz sam szrot, posklejany ukradkiem w przydomowych warsztatach, z części kilku innych ducatów, przywiezionych na pace jakiegoś busa, z Francji lub Włoch... A licznik pewnie i tak nie będzie pochodził z tego moto co silnik...

Powodzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nie mowie ze ten przebieg jest zly :p kto wie, moze jest wrecz idealny...

 

no tak! przede wszystkim w tym moto jest realny...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

trzeba pamietac ze pomimo w obu ofertach mowa jest o tym samym modelu motocykla to niestety sa one troche inne od siebie podstawowa i chyba najwazniejsza to roznica wieku monster z Poznania owszem wyglada na bardzo ladny i zadbany egzemplarz i stan licznika to potwierdza natomiast trzeba pamietac ze ten model posiada jedna tarcze chamulcowa na przedniej osi i niestety ale jest duza roznica w hamowaniu pomiedzy pojedyncza a podwojna tarcza przynajmniej dla mnie.

Niestety z wiekiem motocykla przychodza tez i problemy zwiazane z zawodnoscia maszyny ( co prawda w wypadku wloskich motocykli to nie regola ) ale trzba sie liczyc z tym ze bedzie to "wymagajacy zwiazek", no i oczywiscie pojawia sie problem czesci ktorych do wczesniejszych modeli nie ma juz tak wiele.

 

O maszynie z Rzeszowa nie wiele mozna powiedziec pozatym ze zostal umyty do sesji zdjeciowej model sam w sobie posiada kilka zalet w porownaniu do wczesniejszego ( wiek hamulce itp) natomiast bez blizszej inspekcji nie wiel mozna powiedziec.

 

Jesli zdecydujesz sie na monstera z allegro to zanim wyjedziesz nim z wielkim bananem na twazy sprwadz wszystkie papiery i wszystkie kluczyki powinny byc 3, najlepiej jesli sam go odpalisz z zimnego silnika zwroc uwage czy odpali odrazu, kierownica zostala zmieniona zobacz czy wszystko na niej zostalo zamontowane poprawnie bez zadnych luzow i wiekszych odstepow, sprawdz mocowanie zegarow dwie sruby u dolu poprostu potrzęś mini lekko reka czasem gumowe mocowanie bardzo latwo zerwac.

ponad to nie wiem dlaczego ale na fotkach widac ze motocykl chyba stoi stopka na kamieniu :ugeek: nie wiem moze poprostu aby zrobic zdjecie w pozycji pionowej ale ze takiego na allegro nie ma wiec to jest kolejna zecz do sprawdzenia.

 

zajzyj pod zbiornik paliwa szukaj wyciekow oleju i plam po mozliwych wczesniejszych wyciekach na jednej z fotek wiedac troche spoconego oleju na jednej z pokrywek pionowego cylindra moze cos moze nic ale warto sprawdzic.

 

dowiedz sie czy ECU jest zmienione do pary z wydechami powinnien byc tez inny filtr powietrza i nie przeraz sie bo te rury sa dosc glosne

 

pozatym to standardowo klocki naped swiatla opony luzy w kierownicy, kolach, uszczelniacze w przdnim zawieszeniu

sprawdz pod siedzeniem gdzie zostala obcieta koncowka ramy jak zamatowana jest tylna lampa mozliwe ze jesli ktos mila pojecie o tym co robil i dokonal wszystkich modyfikacji sam wiec wklozyl tyle pracy i serca w personalizacje motocykla nie "przykleil" by lampy "na tasme" to poprostu moze dac Ci jakies wskazowki odnosnie reszty przerobek, czasem czego oczy nie widza to sie latwa sprzedaje

 

powodzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Drodzy,

 

dylemat zamknięty. Zdecydowałem się na egzemplarz Ducati Monster 620 '02 z Rzeszowa / sprowadzony od pierwszego właściciela z Włoch.

 

W tym miejscu pragnę serdecznie podziękować Piotrowi i Pawłowi z Rzeszowa (Resovia Team) za wsparcie, ocenę sprzętu i bezcenne konsultacje merytoryczne. Bez ich doświadczenia i wiedzy, najpewniej nie zdecydowałbym się podjąć jakikolwiek ruch w kwestii tego egzemplarza, który okazuje się pochodzić najprawdopodobniej od klubowicza włoskiego klub Ducati.

 

Motocykl posiada komplet kluczyków i jest od strony wizualnej bardzo zadbany. Po odpaleniu - charakter pracy silnika na chwilę obecną nie wzbudza niepokoju, jednak ostateczną pewność będę miał po serwisie. Jest też mały problem z kierunkowskazem, ale to najpewniej kwestia izolacji.

 

Jedyne co wnosi niepokój to stan oleju poniżej minimum, co (miejmy nadzieję) wynikać może z nieszczelności przy filtrze lub korku wlewu, gdyż są tam widoczne małe zacieki.

 

Więc na chwilę obecną wyjąłem akumulator, postawiłem moto na 2 stojakach i przykryłem pokrowcem - czeka do wiosny.

 

Dziękuję również Wam za pomoc w rozwiązaniu dylematu i wskazanie odpowiednich kontaktów. Do zobaczenia wkrótce....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Całkiem ładniutki, wydechy fajne :) Zębatka z tyłu oryginalna czy coś więcej zębów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Drodzy,

 

dylemat zamknięty. Zdecydowałem się na egzemplarz Ducati Monster 620 '02 z Rzeszowa / sprowadzony od pierwszego właściciela z Włoch.

 

W tym miejscu pragnę serdecznie podziękować Piotrowi i Pawłowi z Rzeszowa (Resovia Team) za wsparcie, ocenę sprzętu i bezcenne konsultacje merytoryczne. Bez ich doświadczenia i wiedzy, najpewniej nie zdecydowałbym się podjąć jakikolwiek ruch w kwestii tego egzemplarza, który okazuje się pochodzić najprawdopodobniej od klubowicza włoskiego klub Ducati.

 

Motocykl posiada komplet kluczyków i jest od strony wizualnej bardzo zadbany. Po odpaleniu - charakter pracy silnika na chwilę obecną nie wzbudza niepokoju, jednak ostateczną pewność będę miał po serwisie. Jest też mały problem z kierunkowskazem, ale to najpewniej kwestia izolacji.

 

Jedyne co wnosi niepokój to stan oleju poniżej minimum, co (miejmy nadzieję) wynikać może z nieszczelności przy filtrze lub korku wlewu, gdyż są tam widoczne małe zacieki.

 

Więc na chwilę obecną wyjąłem akumulator, postawiłem moto na 2 stojakach i przykryłem pokrowcem - czeka do wiosny.

 

Dziękuję również Wam za pomoc w rozwiązaniu dylematu i wskazanie odpowiednich kontaktów. Do zobaczenia wkrótce....

 

Kevin, nie ma za co dziękować, to była dla nas przyjemność. Mam nadzieję, że Monsterek będzie Ci dobrze służył... Pozdro,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.