dominus 0 Napisano Grudzień 18, 2011 Witam i pozdrawiam wszystkich fanów Ducati, Zacznę niestety pisząc o mojej bolączce, tj. napotkałem w nabytym monsterze pęknięcie lakieru na górnym spawie przy główce ramy. Czy zdarza się takie coś w 696? Moto jedzie prosto, hamuje również, nie trzepie kierownicą. Czy mam się tym przejmować? Ponadto czy jest spory problem z dorobieniem zapasowego kluczyka w 696? Mam tylko 1 sztukę i nie mam karty kodowej i innych papierów. Czy to również normalne, ze silnik w 2008 roczniku jest zaśniedziały? Moto jest z Francji. Moto miał przewrotkę - raczej niegroźną, widać uszkodzenie końcówki kierownicy i też myślę, czy klamka nie powinna być prosta, bo obie są takie jakby odgięte, tyle, ze obie równo? Czy po krótkiej przejażdżce możliwe jest powstanie białego filmu w okienku kontroli poziomu oleju? Jaki i jak kosztowny może być pierwszy serwis? W co zajrzeć poza olejem (wymiana). Przebieg - niby 7 tys km, ale kto to sprawdzi :) Pozdrawiam i dziękuje z góry za podpowiedzi. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Piter748 0 Napisano Grudzień 19, 2011 Życie.. Przeglądnij forum (jest taka opcja szukaj). Poczytaj , przywitaj się. Z jakiej gałęzi spadłes? :?: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KGr 1 Napisano Grudzień 20, 2011 A gdzie go kupiles? Bo jak szukalem to wiem ze bylo kilka czarnych matowych "bezwypadkowych" 696 ktore wisialy lekko po pol roku, schodzily z ceny a nikt ich nie chcial... Jeden handlarzyna nawet na "bezczela" rejestrowal sie na roznych ducatowych forach po czym pisal ze musi sie z zalem rozstac ze swoja ukochana duczka bla bla bla - widzialem ten sam post slowo w slowo na co najmniej 4 portalach i na zadnym nie napisal juz pozniej ani slowa wiecej. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
dominus 0 Napisano Grudzień 20, 2011 W Nowej Soli. Moto jeździ prosto, mam trochę km za sobą na innych moto więc potrafię wyczuć czy jeździ dobrze.Z tym nie ma problemów, przyspiesza, przy hamowaniu trzyma kierunek, nie czuć, żeby zdecydowanie leciał na którąś stronę, zależy oczywiście od posadzenia tyłka. Jak się możecie coś doradzić, jestem w kropce. Jutro mam jechać po odbiór i nie wiem jak gadać, pomóżcie proszę, co Waszym zdaniem z takim fantem się robi, ale tak bez emocji. Dzięki Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Misiek 0 Napisano Grudzień 21, 2011 Polecał bym sprawdzić geometrię ramy, prawdopodobnie po lekkim strzale powstały naprężenia i pękł lakier na spawie. Mógł być trochę mocniejszy szlif a mógł być równie dobrze lekki dzwon. Pomiar wszystko powie. W ASO lub innej firmie posiadającej DDS nie powinno być problemu. Jest to normalne jeśli motocykl jeździł w deszczu, jeśli jest mocno zaśniedziały to raczej mało prawdopodobne aby miał 7000km. Powstanie białego osadu w okienku może świadczyć o konieczności wymiany oleju bądź o długim postoju motocykla w wilgotnym otoczeniu. 3 lata, można powiedzieć że wypadało by zrobić tzw. duży serwis (wymiany oleju, filtra-ów, pasków rozrządu, kontrola luzów zaworowych, synchronizacja przepustnic, oraz pozostałe czynności zalecane po 24 miesiącach), koszt zależy od części i materiałów oraz czynności wykonanych. Jeśli chodzi o koszty to niestety musisz zadzwonić do firmy specjalizującej się w danej marce. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
dominus 0 Napisano Grudzień 22, 2011 Obręcz, opony wydaja się być oryginalne (doty 1508/1708 czyli z 2008 r, obie BStone), więc mogło to być najechanie na przeszkodę i wywrotka. Szlifu nie było mocnego, końcówki kiery są od niego, klamki 08 r. Nic nie było dłubane na świeżo. Takie życie, to PL i chyba faktycznie większość pojazdów ma jakieś przygody. Jak się chce igłę to ciężko, trzeba inny portfel szykować. Dzięki za wsparcie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach