Piter748 0 Napisano Styczeń 18, 2012 Potrzebuję wykonać siedzenie do zadupka 748 do torowego zastosowania. Pytanie do praktyków czy robić coś a'la oryginał z wesjii monoposto czy wystarczy bardziej hardcorowe wykonanie hardracing? Co radzicie? ;) Będę wdzięczny za podpowiedzi Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krl 0 Napisano Styczeń 18, 2012 Wszystko zależy czy masz zadupełk pełen czy z dziurą na siedzisko? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Piter748 0 Napisano Styczeń 18, 2012 Wszystko zależy czy masz zadupełk pełen czy z dziurą na siedzisko? Pełny , dziurę jednak można zrobić ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krl 0 Napisano Styczeń 18, 2012 Ja wolę naklejone siedzisko z gąbki neoprenowej na laminat, choć zwykle siedzi się znacznie wyżej więc może to przeszkadzać. Mnie mimo że jestem z metra cięty jest tak wygodniej. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lkrencik 0 Napisano Styczeń 18, 2012 ja na swoim torowym mam naklejoną gąbkę neoprenową grubości 1cm nie odczulem różnicy z serią ze wyzej/nizej - jest ok Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Piter748 0 Napisano Styczeń 18, 2012 No proszę , już wszystko jasne! Neoprenowe byle co i jazda!! :D Zakładam zaraz torowe owiewki ,crashpady, tylną zębatę z 42 na 39 , iii...oczekuję na wiosnę ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krl 0 Napisano Styczeń 18, 2012 No proszę , już wszystko jasne! Neoprenowe byle co i jazda!! :D Zakładam zaraz torowe owiewki ,crashpady, tylną zębatę z 42 na 39 , iii...oczekuję na wiosnę ;) Rozumiem że jak zmniejszasz ilość zębów z tyłu to szykujesz sprzęt na Monzę. ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Piter748 0 Napisano Styczeń 18, 2012 No proszę , już wszystko jasne! Neoprenowe byle co i jazda!! :D Zakładam zaraz torowe owiewki ,crashpady, tylną zębatę z 42 na 39 , iii...oczekuję na wiosnę ;) Rozumiem że jak zmniejszasz ilość zębów z tyłu to szykujesz sprzęt na Monzę. ;) Eksperymentowałem z przełożeniami i przy 42 z tyłu krótkie tory są krótkie!.. Teraz z 39 vs 38 fabryka będzie dobrze :D A na "magiczny tor" - też pewnego razu przyjdzie pora ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lkrencik 0 Napisano Styczeń 18, 2012 ja mam teraz 40 i uwierz mi że to jest optymalne przełożenie, chyba ze chcesz sie krecic po radomiu bez zmiany biegów. mnie to nie jara wiec latam na 40. na poznaniu tez dało radę. na start - meta dokrecałem do 8500 na 6 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Piter748 0 Napisano Styczeń 18, 2012 ja mam teraz 40 i uwierz mi że to jest optymalne przełożenie, chyba ze chcesz sie krecic po radomiu bez zmiany biegów. mnie to nie jara wiec latam na 40. na poznaniu tez dało radę. na start - meta dokrecałem do 8500 na 6 Przypomnij sobie naszą dyskusję z przed roku. Miałeś wtedy inne zdanie i mój pomysł nie bardzi Ci się podobał... Polatamy na wiosnę , 39 vs 40 ciekawe co lepsze.. :lol: :twisted: ;) Poza tym mamy zaległy meeting siódemek do odbycia. Pamiętasz ? Delata , Ja i Ty :twisted: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xxtreme 0 Napisano Styczeń 18, 2012 Co do siedzenia. Z pianki: +lzejsze ;) +tansze i prosto zrobic +pozycja na moto jest troche nizsza i lepiej/latwiej sie ulozyc +wyglada profesjonalnie wsrod amatorow ;) - dupsko mnie boli (wrazliwy jestem :roll: :lol: ) ps. jezdze track bikiem po drogach tez, tu mozna. -nasiaka deszczem -nie jest wytrzymale i szybciej sie zuzywa, ale koszt wymiany rekompensuje to Z uchwytami + juz chcialem napisac: latwy dostemp do akumulatora :lol: (za duzo ryzopedami jezdze) + nie przemaka (orginal) +nie zuzywa sie szybko (jezeli orginal) +wygodne -wiecej odkrecania przy zdejmowaniu tylu -pozycja jest odczuwalnie wyzsza -nie wyglada profesjonalnie ;) Orginalne siedzenie jest sliskie i kazdego rodzaju pianka, na uchwytach czy bez niczego jest lepsza na torze. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lkrencik 0 Napisano Styczeń 18, 2012 byle po wdw bo jak przed zgruzuje sprzeta to nie pojade :D choc z drugiej strony po radomiu nie latałem jeszcze (3 ikrazenia zrobiłem i zaczeło padać) wiec macie przewagę :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Piter748 0 Napisano Styczeń 18, 2012 Co do siedzenia. Z pianki: +lzejsze ;) +tansze i prosto zrobic +pozycja na moto jest troche nizsza i lepiej/latwiej sie ulozyc +wyglada profesjonalnie wsrod amatorow ;) - dupsko mnie boli (wrazliwy jestem :roll: :lol: ) ps. jezdze track bikiem po drogach tez, tu mozna. -nasiaka deszczem -nie jest wytrzymale i szybciej sie zuzywa, ale koszt wymiany rekompensuje to Z uchwytami + juz chcialem napisac: latwy dostemp do akumulatora :lol: (za duzo ryzopedami jezdze) + nie przemaka (orginal) +nie zuzywa sie szybko (jezeli orginal) +wygodne -wiecej odkrecania przy zdejmowaniu tylu -pozycja jest odczuwalnie wyzsza -nie wyglada profesjonalnie ;) Orginalne siedzenie jest sliskie i kazdego rodzaju pianka, na uchwytach czy bez niczego jest lepsza na torze. Dzięki , do końca mnie upewniłeś co do wyboru ;) byle po wdw bo jak przed zgruzuje sprzeta to nie pojade :Dchoc z drugiej strony po radomiu nie latałem jeszcze (3 ikrazenia zrobiłem i zaczeło padać) wiec macie przewagę :D Umawiamy się na latanko a nie gruzowanko. Ja na Radomiu byłem też tylko jeden raz. Więc nie rozdzieraj szat!.. Delta ma fory. Ale damy radę no nie? :lol: 8-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lkrencik 0 Napisano Styczeń 18, 2012 wsadzimy mu kij w szprychy :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
delta81 0 Napisano Styczeń 19, 2012 Poza tym mamy zaległy meeting siódemek do odbycia. Pamiętasz ? Delata , Ja i Ty :twisted: No ja myśle, że pamiętacie! ;) Umawiamy się na latanko a nie gruzowanko. Ja na Radomiu byłem też tylko jeden raz. Więc nie rozdzieraj szat!.. Delta ma fory. Ale damy radę no nie? :lol: 8-) Moja znajomość toru z Waszymi umiejętnosciami i Krecika właściwościami psychicznymi ;) nie da rady w najmniejszym stopniu. Ale miło będzie pośmigać z lepszymi i czegoś się wreszcie nauczyć, bo liczę też na rady/podpowiedzi :!: :idea: Co do siedzenia to na mono tez wybrałbym neo ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lkrencik 0 Napisano Styczeń 19, 2012 no i co teraz zrobić. miałem kupować pilot powery i nie latac po torze, teraz musze kupic d211 i pilot powery - ach wy... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
delta81 0 Napisano Styczeń 19, 2012 Hehe, ciekawe ile jeszcze moje zjechane diablo rosso wytrzymają :? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
were 0 Napisano Styczeń 26, 2012 A dorzuce dwa slowa... Wszystko zalezy jak masz zbudowany zadupek mono. Ja mam kiepski laminat (ricambi) i pod oryginalne siedzisko mono trzeba wyciac dziure, powiercic otwory na sruby mocujace. W przypadku naklejenia siedziska z neoprenu ta robota odpada. Dodatkowo pewnie pianka bedzie tansza niz oryginalne siedzisko mono. Poszedlem w oryginal ale teraz mysle, ze pianka bylaby lepszym rozwiazaniem :) Jest jeszcze troche roboty z mocowaniem owiewki mono do subframe z biposto ale to jeszcze przedemna... czekam na troche wolnego czasu do wykorzystania w garazu. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lkrencik 0 Napisano Styczeń 26, 2012 ja mam u siebie oryginał Ducati Performance przerobiony na mocowanie od biposto. mogę zrobić foto jak to wygląda Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
were 0 Napisano Styczeń 26, 2012 poproszę! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lkrencik 0 Napisano Styczeń 26, 2012 jak znajde chwilę to wyślę - tylko nie myśl że to coś wyuzdanego :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach