Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
Frencci

Metalowe szybkozłączki paliwowe do 998

Polecane posty

Jak w temacie. Czy ktoś ma szybkozłączki metalowe, które są wciskane w gniazda pod zbiornikiem?

Pzdr,J

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie, nasz Chinczyku :D , zobacze ale gdzies na amerykanskim forum przestrzegali przed tanszymi niz 35 USD zlaczkami bo podobno nie sa przystosowane do podawanego pod cisnieniem paliwa. Ile w tym prawdy to nie wiem ale dziekuje za info.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie ale się zastanawiam , bo prawda jest taka że gdziekolwiek na świecie byś czegoś nie kupił , i tak wyprodukowano to w Chinach :? a kupując tam przynajmniej jest taniej :?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To bardzo duze uproszczenie ale wiadomo, ze w Ch wiekszosc sie produkuje lecz w certyfikowanych miejscach. Reszta po prostu rznie zywcem "na skroty" to, co sasiad z ulicy robi legalnie z wymaganego przez odbiorce materialu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nawet nie wiesz jak wiele z tych "podróbek" jest nieobrandowanym oryginałem. wszystko w formy apeximozna kupic bez loga za 10 wartosci oryginału a wychodzi z tej samej fabryki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam sie w oczywiscie ( jednak nigdy nie bedziesz wiedzial, ze kupujesz nieobrandowany oryginal) ale przy tak newralgicznym elemencie jak te zlaczki- nie zaryzykuje ponownego uslyszenie "cssss, csss, csss" gdy paliwo kapalo mi na rozgrzane kolektory. Temat Chin przerabialismy rok temu i tak jak w przypadku jednorodnych klamek trudno jest cos spaprac ( powiedzmy, bo niektorym roznie pasowaly przeciez te od Carrego) to w innym zastanowilbym sie, szczegolnie gdy w gre wchodzi juz polaczenie plastiku i o-ring, ktory powinien byc naprawde z dobrej jakosci gumy. Swego czasu nawiazalem kontakt z takim jednym kolesiem z HK bawiacym sie CNC, ktory okazal sie fanem Ducati i sam ma 1098 cala w chinskim karbonie, pokazal mi wtedy felgi Marchesini, ktore sa sprzedawane tak jak pisales ( http://autokult.pl/2011/03/12/podrobki- ... -sa-gorsze , widzialem 'OZ, ktorych rant w Subaru podczas hamowania przesunal sie o 1/4 obrotu w stosunku do piasty ). Ba- byly tez aluminiowo- karbonowe ale 'wymagaly dopracowania'... tylko dobrze ubezpieczyc sie aby rodzina miala z czego zyc pozniej... W temacie jakosci tych CNC mozemy dyskutowac dlugo a i tak kazdy mialby racje. Moze i ten koles bedzie na meetingu to bedziemy mieli o czym rozmawiac.

Ktos polecil mi te produkty, gdyby kogos tez to interesowalo: http://quickcouplings.net/osc/index.php ... c293d0de30

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jacku jeżeli złączki platikowe oryginalne masz całe nienaruszone może najlepiej byłoby kupić oryginalne Ducatowskie nowe oringi . Kosztują parę groszy i są dostepne . Ja że zareklamuję kupiłem je u Motomaniaxów .Wymieniam je na nowe po każdym wypęciu przewodów ,ale jak trafię na dobre metalowe prawdopodobnie się w nie zaopatrzę :)Też miałem akcję z kapiącym paliwem i w takich momentach człowiek traci zaufanie , co chwila spogląda czy wszystko gra - niezła trauma ;) .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak, stres sciska tylek :?

No wlasnie- wymienilem o-ringi i pomimo tego mialem dwa razy akcje z cieknacym paliwem, pomimo prawidlowego 'wklikniecia'. Moze gniazda sa spaprane? Musze rozebrac i dokonac ogledzin.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nawet nie wiesz jak wiele z tych "podróbek" jest nieobrandowanym oryginałem. wszystko w formy apeximozna kupic bez loga za 10 wartosci oryginału a wychodzi z tej samej fabryki

 

Lkrencik , tutaj stawiam VETO!!! To nieprawda! Wiem , bo stykam się w mojej pracy z całym mnóstwem podróbek! Owszem , niektóre (WYJĄTKI!!) są jak piszesz nieobrandowanym oryginałem , jednak znakomita większość takich produktów to KOPIE nie mające nic wspólnego z oryginałem (z wyjątkiem wyglądu na pierwszy rzut oka).

Mało tego , nie spełniają ŻADNYCH norm. Proszę nie spłaszczaj i nie uogólniaj. To nie jest dobre dla nikogo z nas.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Piter, a jak sprawdziły się te, które wziąłeś ode mnie? U mnie siedzą jak na razie i nie ma problemu. Brałem z USA, ale nie wiem gdzie były produkowane. Oglądałem je na wszystkie strony (o-ringi też) i wszystko wydawało się w najlepszej jakości. Jak dla mnie - nawet jak będzie chińskie, to i tak będzie lepsze od oryginalnego plasticzanego wyrobu CRG.

 

BTW - w 998 trzeba przerabiać cały układ przewodów aż do trójnika (wywałka oryginalnych termokurczy i zastosowanie gumowych przewodów paliwowych + cybanty), nie idzie tego tak łatwo wymienić jak w 748/916/996.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A mam takie głupie pytanie lajkonika...

czy nie mozna zastosować szybkozłączek samochodowych stosowanych w autkach z homo FIA?

sam przymierzam sie do zrobienia czegoś takiego, bo wracając z meeteingu od strykowa leciałem z kapiącym paliwem - strzelił jeden wężyk

na pewno bede stosował przewód w oplocie stalowym i do niego wystepują szybkozłączki... rozeznam temat i dam znac

 

o taki przewód mi chodzi tylko taniej

 

i do tego tego typu szybkozłączka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
A mam takie głupie pytanie lajkonika...

czy nie mozna zastosować szybkozłączek samochodowych stosowanych w autkach z homo FIA?

sam przymierzam sie do zrobienia czegoś takiego, bo wracając z meeteingu od strykowa leciałem z kapiącym paliwem - strzelił jeden wężyk

na pewno bede stosował przewód w oplocie stalowym i do niego wystepują szybkozłączki... rozeznam temat i dam znac

 

o taki przewód mi chodzi tylko taniej

 

i do tego tego typu szybkozłączka

 

Wydaje się to być bardzo rozsądnym rozwiązaniem, no i ekonomicznym :D

 

Dla przykłądu: nie mogę pojąć, że 999 w standardzie ma topornie przykręcane cybantem gumioki do sterczących z pompy krućców...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piter, a jak sprawdziły się te, które wziąłeś ode mnie? U mnie siedzą jak na razie i nie ma problemu. Brałem z USA, ale nie wiem gdzie były produkowane. Oglądałem je na wszystkie strony (o-ringi też) i wszystko wydawało się w najlepszej jakości. Jak dla mnie - nawet jak będzie chińskie, to i tak będzie lepsze od oryginalnego plasticzanego wyrobu CRG.

 

BTW - w 998 trzeba przerabiać cały układ przewodów aż do trójnika (wywałka oryginalnych termokurczy i zastosowanie gumowych przewodów paliwowych + cybanty), nie idzie tego tak łatwo wymienić jak w 748/916/996.

 

Założyłem i jest git (szczelnie znaczy się). Jednak dotychczas nie zdejmowałem zbiornika więc nie mam opinii/zdania co do częstych rozbiórek. Okaże się w ciągu kolejnych miesięcy.. ;) Mam nadzieję , że obejdzie się bez komplikacjii ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
A mam takie głupie pytanie lajkonika...

czy nie mozna zastosować szybkozłączek samochodowych stosowanych w autkach z homo FIA?

sam przymierzam sie do zrobienia czegoś takiego, bo wracając z meeteingu od strykowa leciałem z kapiącym paliwem - strzelił jeden wężyk

na pewno bede stosował przewód w oplocie stalowym i do niego wystepują szybkozłączki... rozeznam temat i dam znac

 

o taki przewód mi chodzi tylko taniej

 

i do tego tego typu szybkozłączka

 

Wydaje się to być bardzo rozsądnym rozwiązaniem, no i ekonomicznym :D

 

Dla przykłądu: nie mogę pojąć, że 999 w standardzie ma topornie przykręcane cybantem gumioki do sterczących z pompy krućców...

 

w moim 748 jest dokładnie tak samo!

co do ekonomii to bym polemizował... to co wrzuciłem to są niehomologowane złączki

homologowana przez FIA kątowa kosztuje od 190pln do 320pln

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odrzewam kolejnego kotleta, bo chcę zmienić filtr paliwa, rozumiem, że będę musiał grzebać przy tych szybkozłączkach, żeby zdjąć bak? Skoro to taki badziewia da radę jakoś bez rozpinania wyjąć całą pompę? Bo jak się tu naczytałem to obawiam się trochę rozerwać przy następnej przejażdżace :?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Odrzewam kolejnego kotleta, bo chcę zmienić filtr paliwa, rozumiem, że będę musiał grzebać przy tych szybkozłączkach, żeby zdjąć bak? Skoro to taki badziewia da radę jakoś bez rozpinania wyjąć całą pompę? Bo jak się tu naczytałem to obawiam się trochę rozerwać przy następnej przejażdżace :?

 

Z tego co pamiętam Ty masz już metalowe - robota klekota ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.