desmo77 0 Napisano Kwiecień 6, 2012 Zdecydowanie lepiej :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gorzko 10 Napisano Kwiecień 7, 2012 Pasowałby złoty napis na baku ;) No właśnie mamy póki co srebrny 3d sam nie wiem czy efekt bedzie dobry, chodź dużo elementów jest srebrnych, złotych i carbon. Kolor zbliżony do carbonu moim zdaniem :) wiec jest dobrze :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Kwiecień 7, 2012 A tak wygladał pacjent na stole operacyjnym w trakcie zabiegu wszczepiania pompy paliwa. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
rostwor 0 Napisano Kwiecień 7, 2012 a mi brakuje ramy w innym kolorze. tak się wszystko zlewa w jedną całość. ale to tylko takie moje:) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Kwiecień 7, 2012 Na żywo nie ma tego efektu "ginięcia" ramy. Co do napisu na zbiorniku w ustalonej formie mam pewne obiekcje, ale zobaczymy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
arachnia 1 Napisano Kwiecień 7, 2012 przewody od chłodnicy(?) powinny być złote ew. niebieskie :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gorzko 10 Napisano Kwiecień 7, 2012 Na żywo nie ma tego efektu "ginięcia" ramy. Co do napisu na zbiorniku w ustalonej formie mam pewne obiekcje, ale zobaczymy. Własnie Theo z tymi napisami sam mam dylemat, wiem że chce by były ale czy jednak złote by bardziej nie pasowały kurcze sam nie wiem, zdaje się na ciebie i Darka w tej materii, co do koloru podpowiedzieliści mi perfekt, nie mogło być lepiej :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Kwiecień 7, 2012 Rzecz w tym że mamy z Darkiem w przypadku napisów zupełnie odmienne zdanie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gorzko 10 Napisano Kwiecień 7, 2012 No wiem :) Szkoda że nie udało się tych 3d zrobić złotych bo wrtedy można by zobaczyc który kolor lepiej pasuje. Ja znów chce by napisy były tylko by pasowały do całości :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gorzko 10 Napisano Kwiecień 10, 2012 Może ktoś ma jakieś propozycje co do napisu na bak? Bo tu narazie jest dylemat duży :( Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
makaron 0 Napisano Kwiecień 10, 2012 Ekhm, jeśli można... Przy takiej skromnej szacie chyba nie ma co robić fajerwerków z napisu. Może tylko S4r, takie jak np. tu: Do tego może tarcza Ducati, bądź stare logo. Niekoniecznie na zbiorniku, może być na błotniku, nakładce... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bast3k 1 Napisano Kwiecień 10, 2012 hmmm, ultra fajny projekcik. moto zaiste przednie! w kwestii napisow i ogolnie calej reszty proponuje przejrzec ponizszy watek - natchnienie znalezc mozna: http://www.ducati.ms/forums/42-monster/2594-monster-pix-show-us-what-you-have.html Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gorzko 10 Napisano Kwiecień 11, 2012 Motocykl odebrany już stoi u mnie w garażu :) Dzieki Darek :) Narazie jest bez napisu i zobaczymy czy napis zagości na nim bo póki co bez napisu na żywo prezentuje się dobrze. Dziś lub jutro pierwsze jazdy :) Co do napisu dziękuje za wszelkie podpowiedzi bede z nim kombinował :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gorzko 10 Napisano Kwiecień 13, 2012 Wczoraj wreszcie udało się wskoczyć na s4r, pierwsze jazdy pozytywnie, chodź musze przyzwyczić się do sprzegła, które trzeba mocno cisnąc by biegi wchodziły gładko, jako że nadal się ucze to zmiany bez sprzegła jeszcze nie robie :) Motocykl chodzi pieknie, robiąc mocne zamieszanie w okolicy :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kurak 1 Napisano Kwiecień 13, 2012 Toś chyba jeszcze HDkiem nie jeździł, tam to jest sprzęgło morderca :P Po przejażdżce moim starym Sportsterem miałem lewą rękę jak Popeye. BTW chyba najlżej pracująca klamka sprzęgła jest w V Stromie 650, wrażenie jakby linki nie było, coś strasznego. A fakt faktem motor robi wrażenie i to bardzo pozytywne, nawet na ludziach, którzy nie koniecznie lubią dwukółka. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gorzko 10 Napisano Kwiecień 13, 2012 Toś chyba jeszcze HDkiem nie jeździł, tam to jest sprzęgło morderca :P Po przejażdżce moim starym Sportsterem miałem lewą rękę jak Popeye. BTW chyba najlżej pracująca klamka sprzęgła jest w V Stromie 650, wrażenie jakby linki nie było, coś strasznego. A fakt faktem motor robi wrażenie i to bardzo pozytywne, nawet na ludziach, którzy nie koniecznie lubią dwukółka. Tu nie chodzi o sama prace dźwigni gdyż w moim egzemplarzu zastosowana jest akcesoryjny tłoczek, wiec klamka chodzi gładko jednak trzeba zrobić pełny ruch klamka by bieg wszedł gładko i do tego musze się przyzwyczaić gdyż w s2r wystarczło musnąc klamkę :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
desmo77 0 Napisano Kwiecień 13, 2012 no to jak różnica pomiędszy s2r i s4r? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kurak 1 Napisano Kwiecień 13, 2012 Akcesoryjny tłoczek, napisz coś więcej o tym :)? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gorzko 10 Napisano Kwiecień 13, 2012 no to jak różnica pomiędszy s2r i s4r? Pierwsze wrażenie ANIOŁ vs DIABEŁ :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gorzko 10 Napisano Kwiecień 13, 2012 Akcesoryjny tłoczek, napisz coś więcej o tym :)? Masz na foto to złote obok flagi italy, ale technicznie to raczej Darek lub Theo coś powiedza :) Ale fakt klama chodzi leciutko :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Kwiecień 14, 2012 Toś chyba jeszcze HDkiem nie jeździł, tam to jest sprzęgło morderca :P Po przejażdżce moim starym Sportsterem miałem lewą rękę jak Popeye. BTW chyba najlżej pracująca klamka sprzęgła jest w V Stromie 650, wrażenie jakby linki nie było, coś strasznego. A fakt faktem motor robi wrażenie i to bardzo pozytywne, nawet na ludziach, którzy nie koniecznie lubią dwukółka. Tu nie chodzi o sama prace dźwigni gdyż w moim egzemplarzu zastosowana jest akcesoryjny tłoczek, wiec klamka chodzi gładko jednak trzeba zrobić pełny ruch klamka by bieg wszedł gładko i do tego musze się przyzwyczaić gdyż w s2r wystarczło musnąc klamkę :) To nie w sprzęgle rzecz leży. Teoretycznie możesz zmieniać biegi bez wysprzęglania w ogóle, a więc tym bardziej jedynie z lekkim poslizgiem sprzęgła. Rzecz w tym że desmoquattro jest agresywniejsze w charakterystyce. Zarówno przy dodaniu gazu jak i zamknięciu przepustnicy. Problemy ze zmianą biegów w Twoim przypadku leżą w nieumiejetnym obchodzeniu się z gazem, a nie ze sprzęgłem. Narowisty charakter powoduje że tak, nie inaczej motocykl reaguje na zmiany obciażenia w układzie przeniesienia napędu i stąd takie problemy. Kwestia wprawy w operowaniu gazem i szybka zmiana przełożenia i problem zniknie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gorzko 10 Napisano Kwiecień 14, 2012 Toś chyba jeszcze HDkiem nie jeździł, tam to jest sprzęgło morderca :P Po przejażdżce moim starym Sportsterem miałem lewą rękę jak Popeye. BTW chyba najlżej pracująca klamka sprzęgła jest w V Stromie 650, wrażenie jakby linki nie było, coś strasznego. A fakt faktem motor robi wrażenie i to bardzo pozytywne, nawet na ludziach, którzy nie koniecznie lubią dwukółka. Tu nie chodzi o sama prace dźwigni gdyż w moim egzemplarzu zastosowana jest akcesoryjny tłoczek, wiec klamka chodzi gładko jednak trzeba zrobić pełny ruch klamka by bieg wszedł gładko i do tego musze się przyzwyczaić gdyż w s2r wystarczło musnąc klamkę :) To nie w sprzęgle rzecz leży. Teoretycznie możesz zmieniać biegi bez wysprzęglania w ogóle, a więc tym bardziej jedynie z lekkim poslizgiem sprzęgła. Rzecz w tym że desmoquattro jest agresywniejsze w charakterystyce. Zarówno przy dodaniu gazu jak i zamknięciu przepustnicy. Problemy ze zmianą biegów w Twoim przypadku leżą w nieumiejetnym obchodzeniu się z gazem, a nie ze sprzęgłem. Narowisty charakter powoduje że tak, nie inaczej motocykl reaguje na zmiany obciażenia w układzie przeniesienia napędu i stąd takie problemy. Kwestia wprawy w operowaniu gazem i szybka zmiana przełożenia i problem zniknie. Dzieki za wyjaśnienie, jak zwykle problem leży po stronie kierowcy a nie maszyny :) wiadomo nadal się ucze i tego motocykla też się naucze, napewno się zaprzyjażnimy :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gorzko 10 Napisano Kwiecień 21, 2012 Problem rozwiązany :) wyczucie sprzęgła i regulacja klamki jeździ aż milo, wkrótce wrzuca fotki z sesji foto Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gorzko 10 Napisano Kwiecień 21, 2012 Mała sesja po dzisiejszych wojażach :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Kwiecień 21, 2012 Robi się z niego mroczny maderfaker - tylko te lusterka (uszy Shreka) nie pasują coraz bardziej do koncepcji... Działaj Panie, działaj :twisted: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach