oskar 0 Napisano Luty 21, 2012 sprzedam tuning do pokemona: http://allegro.pl/show_item.php?item=2160204925 pzdr! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lkrencik 0 Napisano Luty 21, 2012 czy masz jakiś schemat pinów? zastanawiam sie nad zalozeniem PCIII do mojego 748 ale musze zglebic czy sie da od innego czy nie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MiniD 0 Napisano Luty 21, 2012 Helou, Wygląda na to, że się da. Trzeba tylko rozkminić które wejścia/wyjścia przy wtryskach 1;2;3;4 będą aktywne w trybie 1;2 :) Według manuali glówny firmware jest pod harley/skutery śnieżne/benzyna reszta. Potem tylko mapa pod 748. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Groszek 8 Napisano Luty 21, 2012 lkrencik, moze ta tabela Ci coś pomoże? http://www.dynojet.co.uk/powercommander ... prices.php Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xxtreme 0 Napisano Luty 22, 2012 Helou, Wygląda na to, że się da. Trzeba tylko rozkminić które wejścia/wyjścia przy wtryskach 1;2;3;4 będą aktywne w trybie 1;2 :) Według manuali glówny firmware jest pod harley/skutery śnieżne/benzyna reszta. Potem tylko mapa pod 748. To jest bez roznicy. Pc jest tylko urzadzeniem ''pigy back'' czyli jezeli z ECU wyjdzie np. napiecie do wtryskiwacza nr.1 to przechodzac przez PC (gdzie zostanie odpowiednio ''obrobione'') musi tylko dojsc do tego wtryskiwacza. Inaczej, wszystkie sa aktywne tylko czekaja na wejsciowy sygnal z ECU by go dalej przekazac. A to kiedy to napiecie wychodzi na jaki cylinder odpowiada ECU. Nie wazne czy w PC bedzie przechodzilo przez cylinder 1 czy 4. Trzeba wic znalezc te przewody ktore steruja wtryskami (wej i wyj). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lkrencik 0 Napisano Luty 22, 2012 patrzyłem że w oryginalnej wiazce PCIII do 748 nalezy wpiąć się w szybkozłączkę przy przepustnicach skoro tak to moze wystarczyłoby zanabyć złączki wchodzące na wtryski 2 męskie i 2 żeńskie i spiąć to razem po uprzednim rozkmnieniu co jest co w wiązce R1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bundes 0 Napisano Luty 22, 2012 http://allegro.pl/show_item.php?item=2160204925pzdr! Cena całkiem ok niestety model do starego erłana. Kiedyś pytałem o to "dynojeta" czy można zastosować do nowszego modelu PC ze starszego, odpowiedzieli że NIE. Ciekawe na ile była to dopowiedź marketingowa, mi też wydaje się, że skoro wgramy mapy we właściwej konfiguracji to bez różnicy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xxtreme 0 Napisano Luty 22, 2012 patrzyłem że w oryginalnej wiazce PCIII do 748 nalezy wpiąć się w szybkozłączkę przy przepustnicachskoro tak to moze wystarczyłoby zanabyć złączki wchodzące na wtryski 2 męskie i 2 żeńskie i spiąć to razem po uprzednim rozkmnieniu co jest co w wiązce R1 Dokladnie. Zobacz na schemacie tej R1 co i gdzie przychodzi w odpowiedniej kostce do ECU. Wtedy bedziesz wiedzial jaki pin jest od czego w PC3. Przez kostke napewno przechodzi zasilane. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lkrencik 0 Napisano Luty 22, 2012 Jest tylko jedno ale. Nie mogę znaleźć schematu pinow. Może ktoś może pomoc? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
oskar 0 Napisano Luty 23, 2012 Jest tylko jedno ale. Nie mogę znaleźć schematu pinow. Może ktoś może pomoc? O to chodzi: http://www.powercommander.com/downloads ... ing.02.pdf ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lkrencik 0 Napisano Luty 23, 2012 chyba to nie to :( ale szukam dalej co do Twojej oferty to najpierw musze miec pewność ze mnie bedzie stać żeby Tobie zapłacic jak mi sie dwie sprawy wyklarują to wezmę Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MiniD 0 Napisano Luty 23, 2012 To jest bez roznicy. Pc jest tylko urzadzeniem ''pigy back'' czyli jezeli z ECU wyjdzie np. napiecie do wtryskiwacza nr.1 to przechodzac przez PC (gdzie zostanie odpowiednio ''obrobione'') musi tylko dojsc do tego wtryskiwacza. Inaczej, wszystkie sa aktywne tylko czekaja na wejsciowy sygnal z ECU by go dalej przekazac. A to kiedy to napiecie wychodzi na jaki cylinder odpowiada ECU. Nie wazne czy w PC bedzie przechodzilo przez cylinder 1 czy 4. Trzeba wic znalezc te przewody ktore steruja wtryskami (wej i wyj). Ale wgrywając mapę pod Ducati V2 będzie bawij się tylko bankami odpowiadającymi za wtrysk 1 i 2, a tu logika powinna odwoływać się do wejść/wyjść 1;2 IMHO Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xxtreme 0 Napisano Luty 23, 2012 To jest bez roznicy. Pc jest tylko urzadzeniem ''pigy back'' czyli jezeli z ECU wyjdzie np. napiecie do wtryskiwacza nr.1 to przechodzac przez PC (gdzie zostanie odpowiednio ''obrobione'') musi tylko dojsc do tego wtryskiwacza. Inaczej, wszystkie sa aktywne tylko czekaja na wejsciowy sygnal z ECU by go dalej przekazac. A to kiedy to napiecie wychodzi na jaki cylinder odpowiada ECU. Nie wazne czy w PC bedzie przechodzilo przez cylinder 1 czy 4. Trzeba wic znalezc te przewody ktore steruja wtryskami (wej i wyj). Ale wgrywając mapę pod Ducati V2 będzie bawij się tylko bankami odpowiadającymi za wtrysk 1 i 2, a tu logika powinna odwoływać się do wejść/wyjść 1;2 IMHO Mape robisz tylko jedna co obsluguje wszystkie wyjscia. Chyba, ze chcesz robic advanced setup. A wtedy nadal jest bez roznicy czy bawisz sie cylindrem 1/2 czy 2/4. Wazne by ten co regulujesz byl w odpowiednie miejsce podlaczony. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MiniD 0 Napisano Luty 25, 2012 Mape robisz tylko jedna co obsluguje wszystkie wyjscia. Chyba, ze chcesz robic advanced setup. A wtedy nadal jest bez roznicy czy bawisz sie cylindrem 1/2 czy 2/4. Wazne by ten co regulujesz byl w odpowiednie miejsce podlaczony. Zgadza się :) Poklikałem sobie trochę w PC kontrol senter. Pint Tetleya dla Ciebie :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach