Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
ArturN

problem po wymianie oleju

Polecane posty

witam, wymieniłem w m600 olej przed wiosną na shell 10w40 po krótkim odpaleniu i kontroli w okienku zauważyłem emulsję, o co chodzi ? miał ktoś coś takiego co zrobić ? ma ktoś jakiś pomysł co to może być i dlaczego ? pzdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Boa    0

Litości. Może chociaż jakieś zdjęcie :?:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nic sie nie bój wilgoci troche złapało. Oleju sie zagrzeje i wszystko odparuje/ Bedzie Git

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

właśnie chciałem o to pytać, motocykl stał w chłodnym garażu, przed chwilą sprawdziłem olej był klarowny ;) faktycznie pojeżdżę po okolicy i zobaczymy co będzie, dzięki że mnie uspokoiliście, pozdrawiam

PS foto dla potomnych

30d9651db943fe57m.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dlatego są 2- szkoły wymiany oleju:

- przed zimą, po sezonie

- po zimie, przed sezonem.

 

Nie koniecznie motocykl musiał być uruchamiany, czasami jak stoi w dużej wilgotności i w po mrozach też gromadzi się taki biały osad w okienku. Jest to normalny efekt po zimie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dlatego są 2- szkoły wymiany oleju:

- przed zimą, po sezonie

- po zimie, przed sezonem.

 

Nie koniecznie motocykl musiał być uruchamiany, czasami jak stoi w dużej wilgotności i w po mrozach też gromadzi się taki biały osad w okienku. Jest to normalny efekt po zimie.

 

Misiek.

Zastanawiam się na użyciem preparatu do płukania silnika Liqui Molly. tego co dolewa się do starej oliwy i potem zlewa się by zalać nowym.

Ale zewsząd słyszę głosy że można biedy narobić , że uszczelniacze porozpuszcza.

 

Sorry za OT, ale sądzę że i Artu będzie wdzięczny za podpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Musiał bym zadzwonić do kolegi z L-M, on jako technik sprawdza różne preparaty swojej firmy.

Ale jest czasami jeden numer - nie można niektórych specyfików stosować w motocyklach z mokrym sprzęgłem.

 

W samochodach tzw. płukanka czasami pomaga, nie puszczają uszczelniacze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pewnie, że mnie to interesuje, niby temat prosty ale ja zwątpiłem jak zobaczyłem to coś w okienku, kiedyś też myślałem o preparacie LM chętnie poczytam opinie za i przeciw, pzdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mnie to pod koniec sezonu takie mleko na wizjerku się pojawiło. I teraz tak myślę że faktycznie po kilku chłodniejszych dniach to było.

 

A co do płukania silnika, to jedyną informacją na forum jaka znalazłem jest wypowiedź Ikrencika jak kto chce to zrobi .

 

Więc może faktycznie ktoś coś powie żeby kuku nie zrobić maszynie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja kiedyś sprowadziłem moto z usa i ciągle mi to oczko parowało, po trzech wymianach było to samo, jak moto było dobrze rozgrzane to przechodziło, ale jak tylko zatrzymałem silnik momentalnie parowało i nie wiedziałem co to, bo jeśli rozgrzany olej ok! to nic się z silnika do niego nie dostaje :?: :?: :?: co się pózniej okazało to motocykl miał szlifa po którym wpadł sobie do rowu pełnego wody ot i tak była sobie ta wilgoć w silniku i nie mogłem jej wygonić :roll: Kolega miał to samo jak były powodzie w 2010 i zalało mu moto... :( ,rozebraliśmy silnik w drobny mak ,ale i tak pózniej był problem z tym oczkiem :mrgreen:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

okienko też już wcześniej mi "parowało", w zeszłym sezonie miałem tak po ulewie, jednak tym razem pojawiła się zawiesina - "emulsja" w oleju i to mnie wystraszyło. pzdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ja kiedyś sprowadziłem moto z usa i ciągle mi to oczko parowało, po trzech wymianach było to samo, jak moto było dobrze rozgrzane to przechodziło, ale jak tylko zatrzymałem silnik momentalnie parowało i nie wiedziałem co to, bo jeśli rozgrzany olej ok! to nic się z silnika do niego nie dostaje :?: :?: :?: co się pózniej okazało to motocykl miał szlifa po którym wpadł sobie do rowu pełnego wody ot i tak była sobie ta wilgoć w silniku i nie mogłem jej wygonić :roll: Kolega miał to samo jak były powodzie w 2010 i zalało mu moto... :( ,rozebraliśmy silnik w drobny mak ,ale i tak pózniej był problem z tym oczkiem :mrgreen:

 

 

 

 

 

Potrafisz pocieszyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ja kiedyś sprowadziłem moto z usa i ciągle mi to oczko parowało, po trzech wymianach było to samo, jak moto było dobrze rozgrzane to przechodziło, ale jak tylko zatrzymałem silnik momentalnie parowało i nie wiedziałem co to, bo jeśli rozgrzany olej ok! to nic się z silnika do niego nie dostaje :?: :?: :?: co się pózniej okazało to motocykl miał szlifa po którym wpadł sobie do rowu pełnego wody ot i tak była sobie ta wilgoć w silniku i nie mogłem jej wygonić :roll: Kolega miał to samo jak były powodzie w 2010 i zalało mu moto... :( ,rozebraliśmy silnik w drobny mak ,ale i tak pózniej był problem z tym oczkiem :mrgreen:

 

 

 

 

 

Potrafisz pocieszyć

 

:oops: :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.