Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
Alcapone

Angel eye monster- Tron style

Polecane posty

Witajcie :)

 

Przegladajac neta wpadlem na niemieckie forum gdzie kolega ducatisti bardzo latwym sposobem zamontowal sobie Angel eye do Monstera ktore w dodatku wyglada pierwsza klasa!

http://duc-forum.de/thread.php?threadid ... r=0&page=3

 

Obczajcie zdj i filmik:

 

eyeon.jpg

img6669k.jpg

Filmik juz z ledami w pierscieniu

 

Jak dla mnie rewelacja! Wprowadza swiezosc w retro lampe monstera i szczerze odrazu mialem skojarzenie z filmem "TRON" gdzie jak wiemy gral sport classic ze swoja FLEDA.

 

 

A to wszystko mozna zrobic wymieniajac oryginalny wklad na taki od Golfa 1/2 z krzyzem i ledami ktory pasuje w obudowe monstera. Trzeba odgiac lekko lapki i odkrecic rame trzymajaca golfa i juz pasuje. A co najlepsze, na wszystko jest homologacja ;) bo lampa ma znaczek "E".

 

Koszty? Zestaw 2 lamp do golfa na ebay.de to 50€ czyli 25€ za 1 sztuke ;)

 

Pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Alcapone nie ma możliwości wysłania do Ciebie priva.

 

zdecydowałeś się na zakup kompletu i masz może jedna taka lampę na zbyciu? albo ktokolwiek inny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety, kupiłem ją na "spółkę" z kolega @szmalu i nie mam wiecej. Dodam też ze jej montaż nie jest jednak taki bezproblemowy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

szkoda, samemu kupić komplet trochę drogo wychodzi. tańsza opcja: http://allegro.pl/vw-golf-ii-2-reflektor-glowny-lampa-tuning-clear-i3714694407.html

albo w ogóle po taniości http://allegro.pl/szklo-klosz-reflektora-vw-golf-ii-83-92-i3699562702.html

 

tylko właśnie czy samo szkło da się łatwo przelozyć? co było trudniejsze: rozmontowanie oryginału czy montaż nowego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem dokladnie co chcesz zrobic...

Jesli myslisz nad rozebranien oryginalnego wkladu i zalozenie klosza od golfa to zapomnij bo one nie sa raczej rozbieralne pozatym ten od golfa i tak nie bedzie pasowal z reszta oryginalnego wkladu. 

 

Ten za 30zl nie ma pierscienia postojowego dla ktorego stworzylem swego czasu ten temat. Pozatym powinien jednak pasowac w podobny sposob do tego co ja mam zamontowane teraz. 30zl to nie duzo... 

 

 

Nie wiem czy szukasz taniego rozwiazania na zbita lampe czy chcesz bajera w stylu angel eyes. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

chcę wymienić lampę na coś "ładniejszego". myślę że ten reflektor za 30zł zadowoli mnie w relacji jakość/cena. zobaczymy jak będzie wyglądała lampa z gładkim kloszem, jak się nie spodoba pewnie zdecyduję się na zakup tej z angel eyes.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wrzucam pare fotek mojej lampy z zarowkami i bialymi ledami ktore jednak nie maja tego efektu ktory chcialem bo swieca przedewszystkim do przodu a nie na boki. 

 

6lz5.jpg
1tf5.jpg
pngw.jpg
koa3.jpg

 

@johnny fajna lampa, podoba mi sie ze jest soczewkowa, ale nie podoba mi sie ze pomimo pierscienia ma jeszcze dodatkowa postojowke.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Alcapone 2 pytania:

1. możesz podesłać linka do tych lamp które Ty zamawiałeś ?

2. czy zwiększyła się jasność świata padająca na jezdnię w porównaniu do tej oryginalnej pochodni :mrgreen: ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wygląda cacy :)

 

a powiedz mi kiedy świeci sam pierscień? po przekręceniu kluczyka w stacyjce, przed odpaleniem? bo chyba nie masz przełączniku świateł u siebie przy kierownicy?

 

w tej "mojej" lampie tez kusi mnie ta soczewka i też uważam że ta żaróweczka postojowa jest niepotrzebna, nie wiem jak to będzie świeciło. najwyżej nie podłącze postojówki :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sam pierscien swieci tylko przy zablokowanej kierownicy do ostatniego punktu, wtedy sie wlaczaja postojowki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przyznam szczerze, że sceptycznie śledziłem wątek bo taka modyfikacja wymaga wysokiego poziomu wyczucia dobrego smaku - łatwo zrobić wiochę. Ale jestem coraz bardziej na tak, pomysł jak w klasycznych Beemach z oczami diabła na postojowych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przyznam szczerze, że sceptycznie śledziłem wątek bo taka modyfikacja wymaga wysokiego poziomu wyczucia dobrego smaku - łatwo zrobić wiochę. Ale jestem coraz bardziej na tak, pomysł jak w klasycznych Beemach z oczami diabła na postojowych.

 

dobrze napisane Raxon, tez tak miałem :)  ja bardziej skłaniam się ku tym reflektorom z soczewką - zarówno na światłach krótkich jak i długich będzie widoczny pierścień. W przypadku takiej lampy jaka ma Alcapone pierścień praktycznie ginie przy włączeniu żarówki. no chyba że sie mylę patrząc na te zdjecia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dobrze napisane Raxon, tez tak miałem :)  ja bardziej skłaniam się ku tym reflektorom z soczewką - zarówno na światłach krótkich jak i długich będzie widoczny pierścień. W przypadku takiej lampy jaka ma Alcapone pierścień praktycznie ginie przy włączeniu żarówki. no chyba że sie mylę patrząc na te zdjecia

Racja. Prawie go nie widac gdy sa wlaczone swiatla jednak moj pierwotny pomysl zawieral przelacznik do "swiatel dziennych" aby w czasie dnia jezdzic tylko na postojowkach. Kiedys sie tym napewno zajme nie jest to duzy problem, musze tylko znalesc odpowiedni przelacznik ktory mi bedzie odpowiadal, jak narazie mam inne problemy... Dodam tez ze zwykle postojowki sa slabe a ledy ktore zalozylem swieca tylko do przodu nie rozswietlajac pierscienia. Istnieja jednak male zaroweczki ktore maja po 2 diody ktore swieca na boki. 

 

 

Przypominam jeszcze raz ze instalacja takiej lampy nie jest plug&play, w moim wypadku wymagala drobnej modyfikacji klosza i dodatkowego elementu w postaci wezyka przyklejonego na sylikonie wokolo rantu ktory sluzy jako amortyzator drgan i trzyma calosc w miejscu, nie jestem w pelni zadowolony z tego rozwiazania. 

Edytowano przez Alcapone

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przypominam jeszcze raz ze instalacja takiej lampy nie jest plug&play, w moim wypadku wymagala drobnej modyfikacji klosza i dodatkowego elementu w postaci wezyka przyklejonego na sylikonie wokolo rantu ktory sluzy jako amortyzator drgan i trzyma calosc w miejscu, nie jestem w pelni zadowolony z tego rozwiazania. 

 

domyślałem się, że byłoby to zbyt piękne żeby pasowało idealnie. też pewnie trzeba będzie kombinować. na zdjęciach całość mocowania wygląda estetycznie ale czy trzyma się to mocno kupy? czy trzeba jeździć zawsze z tubką super glue i unikać nierówności terenu? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

NIe unikam nierownosci, bylem 2 razy na torze w poznaniu i lampa sie trzyma ;) Wklad nie ma mozliwosci wypadniecia z oprawki ale moze sie gibnac na bok bardzo latwo i byc poprostu krzywo w ramce, przyklejajac wezyk zlikwidowalem ta mozliwosc. wezyk jest przezroczysty i z zewnatrz nie ma mozliwosci sie dopatrzec czegokolwiek. Jesli chcesz miec oczy aniola to musisz razyzykowac i poswiecic troche czasu na adaptacje pomyslu ;) 

Edytowano przez Alcapone

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Będąc na święta w domu miałem kilka dni żeby pogrzebać w moto :) kupiłem już wcześniej ten komplet: http://allegro.pl/jedyne-vw-golf-i-soczewka-angel-eyes-chrom-74-83-i3675222962.html i zabrałem się do montażu. Co do samego reflektoru to trochę się rozczarowalem tym, że nie jest to pełna "osłonięta" soczewka a jedynie odbłyśnik w formie soczewki. no i niepotrzebne jest to miejsce na żarówke postojową. Tak jak pisał Alcapone lampa nie pasuje idealnie jako zamiennik, mogłaby mieć spokojnie średnicę większą o jakieś 15mm. zastosowałem uszczelkę gumową, miałem tylko w kolorze białym, ale myślę że i tak wyglada nieźle. Skleiłem to wszystko glue gunem i trzyma się porządnie.

 

Ring świeci bardzo ładnym białym, zimnym światłem. Niestety mój kalkulator którym robiłem zdjęcia nie oddaje rzeczywistosci.Co do poprawy widoczności to się narazie nie wypowiem, ale myślę że na pewno się nie pogorszyła. Ale i tak myślę juz nad zakupem bi-xenonu, takiego: http://allegro.pl/bixenon-palnik-zarnik-xenon-h4-hb5-h13-h-l-fv-i3796262699.html i przetwornica oczywiscie http://allegro.pl/cyfrowa-przetwornica-xenon-super-slim-12v-35w-hid-i3770643464.html

 

 

Wtedy powinno juz wszystko wyglądac idealnie :) oczywiscie żeby w pełni lansować się angel eye pod McDonaldem kupiłem przełacznik od monstera 800: 0-postojówki-krótkie. Dalej pozostaje to dla mnie największa tajemnicą czemu seryjnie nie instalowano takiego przełacznika w litrach.

 

 

aaa no i mam wciąż drugi taki reflektor do sprzedania więc jakby ktoś był chętny to proszę pisać

 

post-88555-0-71180800-1388487155_thumb.jpg

post-88555-0-21094100-1388487261_thumb.jpg

post-88555-0-72218600-1388487360_thumb.jpg

post-88555-0-52989900-1388487453_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dalej pozostaje to dla mnie największa tajemnicą czemu seryjnie nie instalowano takiego przełacznika w litrach.

 

O jakiegoś rocznika (może 2003 lub 2004) motocykle mają tzw. system skandynawski.

Czyli po kluczyku w "zapłon" światła włączają się same. Postojówki zostają załączone po wyjęciu kluczyka w poz II.

Stąd brak przełącznika świateł "pozycja-krótkie", a został tylko "krótkie-długie".

 

Tak mnie się wydaje ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

możliwe, że od 2004 bo 800tki to chyba tylko 2003 rok i mają przełącznik. Gwoli ciekawości: ma ktoś monstera 1000 z 2003 roku i ma przełacznik świateł ???

 

tak czy siak, wolę mieć wybór jakich świateł akurat używam i nie lubię jak lampy ciągną mi prąd z aku przed odpaleniem silnika :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy są podobne lampy ale jednak o minimalnie większej średnicy, tak aby uniknąć tej nieszczęśliwie wyglądającej uszczelki???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o to aby wymienić "zbity" wkład lampy przy okazji zmieniając na wielozwierciadłowy odbłyśnik z płaskim szkłem. I przy okazji by nie dostać zadyszki finansowej - oryginalny reflektor to jakaś abstrakcja cenowa, nie wspominając o wyglądzie jak z MZty ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy są podobne lampy ale jednak o minimalnie większej średnicy, tak aby uniknąć tej nieszczęśliwie wyglądającej uszczelki???

 

fakt, biała uszczelka nie wygląda za ciekawie. ale transparentna, taka jaką założył Niemiec i Alcapone jest juz chyba bardziej znośna. Mi tam ta moja nieszczególnie przeszkadza. jaką miałem pod ręka taką wsadziłem :)

 

pisałem do kilku sprzedawców na allegro odnośnie średnicy reflektora, każdy olał mnie ciepłym moczem także nie wiem czy któreś modele są minimalnie większe albo mniejsze.

 

może poszukaj reflektora od jakiegoś innego modelu? bandita czy coś w tym stylu

Edytowano przez johnnyb88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

nie odpuściłem i dokonałem grubszej modyfikacji. kupiłem soczewką, żarnik HID, wmontowałem w oryginalny odbłyśnik a dołożyłem szkło z ringiem od tej lampy z golfa. Niestety soczewka za długa i powstała ok centymetrowa szpara. musze znależć jakis estetyczny sposób aby ją zakleić. Ale z efektu jak prezentuje się komplet jestem zadowolony :)

post-88555-0-41272600-1391275364_thumb.jpg

Edytowano przez johnnyb88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.