Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
krl

Ohlins Kit MTS 1200S.

Polecane posty

tam juz maja kit to poprawy parametrów zawieszenia, a w Polsce... nikt nie jest w stanie podać parametrów napięcia wstępnego sprężyn w zawieszeniu!!! :evil: dystrybutor ohlinsa tłumaczy sie, że nie ma specyfikacji bo to "jest zawieszenie Ducati" , a w Ducati jak pytam to robia takie oczy :shock: i nie wiedzą o co chodzi.... ręce opadają...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bo to Polska właśnie, nie elegancja, francja

 

Masz na forum osobę odpowiedzialną za wizerunek Ducati w Polsce - użytkownik "paweł"

napisz do niego. Jak nie pomoże,napisz do motogenu czy do ścigacza o swoich problemach dot Importera - myślę że to pomoże

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0

Niestety jak to mówią słowa piosenki: Bo tutaj jest jak jest.

 

Podaję ci link do strony gdzie masz kompendium wiedzy w materii DES do MTS-y 1200S.

http://www.motorcycleinfo.co.uk/index.c ... Id=1582811

 

Tak jak napisałem ludzie z Andreani bez problemu udzielają odpowiedzi na pytania dotyczące tego zawieszenia info także otrzymasz w firmie Zuppin Niemiecki dystrybotor OHLINSA.

 

Z PTM-em jest niestety tak jak z serwisami Ducati nie mają zbyt dużo pracy nie sprzedaja zbyt wiele więc i ich dośwaiadczenie jest mikre.

 

Choć mam też wrażenie że wykazują sie dość daleko posuniętą ignorancją u mnie w firmie w momencie gdy wchodzi nowy produkt kazdy kto bedzie miał z nim doczynienia musi przejść certyfikacje i poznać produkt od A do Z a tu widać nie bardzo to działa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gdzie masz kompendium wiedzy w materii DES do MTS-y 1200S.

przeglądałem to i problem w tym, że nie ma tam prostych danych regulacyjnych. Jest dużo o budowie, zasadzie działania , sporo spostrzeżeń Pana Matt-a, ale nie jest podane jakie są widełki tolerancji dla ugięcia sprężyn dla moto bez obciążenia i z obciążeniem - a dla mnie to jest najważniejsze, bo nie waże regulaminowe 75kg... budowę i zasadę działania znam na wylot bo rozebrałem swoje lagi w pył... brakuje zwykłych danych technicznych , które w innych markach są zawarte w ks. obsługi...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0
gdzie masz kompendium wiedzy w materii DES do MTS-y 1200S.

przeglądałem to i problem w tym, że nie ma tam prostych danych regulacyjnych. Jest dużo o budowie, zasadzie działania , sporo spostrzeżeń Pana Matt-a, ale nie jest podane jakie są widełki tolerancji dla ugięcia sprężyn dla moto bez obciążenia i z obciążeniem - a dla mnie to jest najważniejsze, bo nie waże regulaminowe 75kg... budowę i zasadę działania znam na wylot bo rozebrałem swoje lagi w pył... brakuje zwykłych danych technicznych , które w innych markach są zawarte w ks. obsługi...

 

 

Zapewniam cię że znajdziesz tam info którego szukasz jest tam międzyinymi cała książka serwisowa do MTS 1200S.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na szkoleniu w fabryce mówili, ze jeśli są jakiekolwiek problemy z zawieszeniem Ohlins, lub szczegółowe pytania, powinniśmy odsyłać klientów najlepiej do dystrybutora tej marki. Oni kupują podzespół, który jest tylko montowany i na pewno nikt lepiej nie pomoże w tej sprawie, jak serwis Ohlinsa, a nie motocyklowy.

Wiem, że nie powinno to tak wyglądać, zwłaszcza jak motocykl jest na gwarancji itd... Nie otrzymałem także żadnej odpowiedzi w sprawie ciśnienia w zbiorniczku, tylko odesłano mnie do lokalnego dystrybutora Ohlinsa....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nie otrzymałem także żadnej odpowiedzi w sprawie ciśnienia w zbiorniczku

który zbiorniczek masz na myśli??? tylny (amor) z azotem technicznym???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

przerobiłem temat ,ale nie z ohlisem , a z sachsem... do ohlinsa mogę mieć ten parametr - nadal potrzebujesz???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pekł mi przedni zawias w mojej Multistradzie 1200S Turing. Dokładnie w miejscu gdzie przechodzi oś przedniego koła i u autoryzowanego uzyskałem informację, że motocykl nie był serwisowany w autoryzowanym o i nie ma mowy o naprawie gwarancyjnej. Tyle tylko, że w Berlinie mieli zupełnie inne zdanie na ten temat i powiedzieli, że taka usterka absolutnie nie powinna się zdarzyć i że stanowi bezpośrednie zagrożenie życia dla użytkownika. Z tego powodu powinni to w serwisie wymienić i cicho siedzieć, żeby nie wyszło na światło dzinne, że coś takiego się wogóle zdarzyło. Oczywiście w Polsce jest jak zawsze przy tego typu sprawach i będzie woja a sezon (dłuuuuuuuuuuuugo wyczekiwany) trwa. Szczerze mówiąc to zrobię z tego zadymę ale chyba póki co muszę znaleźć gdzieś zawias i wymienić a później dochodzić swoich praw robiąc "odpowiednią reklamę" dealerowi. Tyle tylko, że Ohlins powiedział to co wyżej było już cytowane "to jest Ducati i z nimi to trzeba załatwić". Macie jakiś pomysł gdzie mogę kupic jedną prawą lagę za normalne pieniądze a nie za równowartość używanego motocykla? Dajcie znać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.