Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
AR156SW

Tankowanie

Polecane posty

Ja już dwa razy pchałem po 2 km. Pomyłka w obliczeniach :) Jeżdzę bez zegarów więc musiałem sobie przypomnieć trochę z matematyki. Zasadę mam prostą, każdą trasę zaczynam od orlenu i ostatnio jakoś się udaje.

Mojego monstera jak zatankujesz w pionie i postawisz na stopce to się wylewa przez korek...

 

pistolet się wkłada lekko do środka baku i kończy tankowanie na pierwszym odbiciu... jak się wlewa pod korek lejąc "z powietrza" to się później rozlewa...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja już dwa razy pchałem po 2 km. Pomyłka w obliczeniach :) Jeżdzę bez zegarów więc musiałem sobie przypomnieć trochę z matematyki. Zasadę mam prostą, każdą trasę zaczynam od orlenu i ostatnio jakoś się udaje.

Mojego monstera jak zatankujesz w pionie i postawisz na stopce to się wylewa przez korek...

o dzizas ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj i dzisiaj zrobiłem "test żyda"
wczoraj w trasie 35km na kontrolce i dojechałem do stacji
dzisiaj trasa/miasto 50/50 ...niedługo po 35km pchałem motocykl :mrgreen:

spalanie ekodrive ...lekko poniżej 5l/100km
spalanie nie-ekodrive ...ok. 6,5l/100km

tankowane zawsze ze stópki, tylko czasami siknę na bak, jakbym deskę oszczał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"lej na siedząco"  :) :) :)    bak może oblejesz, ale deskę musiałbyś się postarać hehehe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wszędzie mozna tankować na siedzaca :/

 

Sent from my Lumia 710 using Tapatalk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A juz myślałem że z moim coś nie tak jak nie mogę 200km na baku zrobić :roll:  najmniejsze miałem 6,5 l / 100km

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Od początku użytkowania RAZ wyszło mi 5,14/100.

Średnie to 7,07.

Najwięcej na zbiorniku to 197 km - 200 nigdy się nie udało.

Tankuję na siedząco (nikt mi jeszcze tego nie zarzucił) do pierwszej czkawki.

Nic się nie rozlewa i klapa też nie jest osikana. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ST2 miasto wychodzi mi 7-8 l/100km.

Po ok 220km zapala się rezerwa i dolewam zwykle 14-15l pewnie jeszcze do 300km powinno dać radę bez pchania (ale mam za słabe nerwy żeby sprawdzać ;) ) - jednak 21l baku ma swoje plusy :)

 

W trasie pomimo prędkości przelotowych 5,5 l/100 (miło mnie to zaskoczyło)

 

W SS nie sprawdzałem spalania - służy do zabawy więc przed lub po zabawie go tankuję - nie mam też za bardzo zaufania do jego kontrolki rezerwy - te kontrolki żyją nieco swoim życiem jak zauważyłem - ( trochę mi przypominają to jak citroen XM ze mną flirtuje zapalając czasem jakąś ciekawą kontrolkę - myślę że pewnie w ducati podobna ich rola nie tyle informować co urozmaicić życie właściciela ;) )

Edytowano przez vip3r

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O właśnie, Theo - teraz mi się skojarzyło:

Przy moim rozdziewiczaniu na Poznaniu spalanie wyszło mi mniejsze niż szarpana jazda po mieście ;)  :mrgreen:

No, ale do 15/100 to jeszcze nie dojrzałem ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To mi 999 pali około 15ltr/100km

 

Theo, trochę mnie uspokoiłeś , bo myślałam,że coś nie tak z moim siódemkami , jak mi na niecałe 100km , dokładnie chyba 97 , spalił coś koło 10litrów... Ale to była jazda :mrgreen:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mi w pierwszym sezonie palił 5 z kawałkiem teraz w okolicach 7

chyba się zepsuł...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mi przy w miarę spokojnej jeździe 5L i nie mam na myśli człapania sie 80-90km/h gdy nie jest spokojnie np. tor nie wziął więcej jak 7 i pół L. Tak wiec jak na litra jestem bardzo zadowolony bo myslalem ze bedzie gorzej :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie notorycznie 7,5l/100km przy jeździe z przelotowym ok.150km/h (trasy po 110km do pracy i z powrotem). Jak na 1,19 litra to całkiem ok.

 

Przy 100-120km/h spokojnie 2litry mniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bylem teraz na SD w Poznaniu i srednia mi tyle wyszla. Bylem tam pierwszy raz wiec może to też miało jakiś wpływ, bowiem nie jechałem na maxa tak jak bym chciał. Ale co by nie mówić nie była to też turystyka ;p A tak przy okazji tyle samo mi bierze przy totalnych wyglupach w miescie if you know what I mean ;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmm, a Ty masz dziewiatki w s-ce monoposto? Bo na sd takie widzialem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moi drodzy,

 

Pierwszy tydzień dojazdów do pracy, kilkanaście wymienionych pozdrowień motocyklowych, pierwsza przygazówka w tunelu, i pierwszy zbiornik paliwa za mną, wyszło około 6,8 / 100.

Moto monster 600 na gaźniku, robię krótkie odcinki po mieście, mam około 15 km do pracy.

Nie mam doświadczenia więc proszę o ocenę czy to normalne spalanie dla kogoś kto uczy się motocykla czy też powinienem go oddać do regulacji?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bylem 11.08 a co do ducata, to mam zwyklego, najprostrzego, 125 konnego.

A tak poza tym zastanawiam się o ile ulegnie zmiana w spalaniu po przrobce wydechu oraz kompa, bo mam coś takiego w planach na przyszły sezon.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam tą samą wersję 999. komp z oryginalnym softem, cam timing, końcówka wydechu i usuniety katalizator, wysokoprzepustowe filtry powietrza, zestrojenie na RB indywidualnie dla każdego cylindra.

Przy moim tempie jazdy dochodzę do 15ltr/100km na torze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.