Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Kriss85

korek wlewu paliwa

Polecane posty

rozbieram zbiornik do malowania, i mam problem, sciaglem korek paliwa ale został jeszcze pierścień z uszczelka na brzegu, odkręciłem wszystkie male imbusy dookoła, pierścień jest niby luźny ale ciągle go coś porządnie trzyma, czy ktoś to już rozbierał ?

post-1534-1366038091,2338_thumb.jpg

post-1534-1366038091,4067_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

eJ NO nikt nie wie ?? to jak wy malujecie te zbiorniki?? obklejacie to ?? przecież to nie będzie dobrze wyglądać, chciałbym to jutro pomalować :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mam zbiornik plastikowy BEZ tego pierścienia.

Może TUTAJ coś znajdziesz, co Ci podpowie jak go wyjąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Poszlo :) Dzieki bialy, po rysunku stwierdzilem ze juz nic wiecej tam nie trzymie i musi wyjsc, wystarczylo dobrze podwazyc i wyszlo :) jutro maluje :) oby wyszlo tak jak mam to w glowie :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanko :) Jak w użytkowaniu sprawuje sie korek wlewu paliwa od RIZOMY? Ma ktoś, wszystko jest ok po wielokrotnym odkręcaniu i zakręcaniu? Pytam bo jest to spory wydatek jak na koreczek, jednak na tyle pasuje mi wizualnie ze jestem skłonny wydać troche grosza. Z góry dzięki za wszystkie opinie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

rizoma to nawyższa półka - napewno dobrze działa... tylko czy jestes pewny, że chcesz mieć zbiornik bez zamknięcia(brak zamka)??? :roll:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak. Brak zamka to chyba nie jest jakis wielki mankament. Wiekszośc korków akcesoryjnych jest przekręcana. Mam jednak obawy co do ''koloru". Chcę kupic czarny i zastanawiam sie jak to w praktyce wygląda. Przy tankowaniu czasem sie w niego delikatnie uderzy itd. Wiem że rizoma to wysoka półka ale wiem też że pikne rzeczy mogą bardzo szybko wyglądać nie tak jak się tego oczekuje :) Przykładem jest koreczek od oleju, zacny wygląd ale otwierając imbusem już go z lekka... Nooo. Nie wiem tez jak sprawdza sie ten ich dziwny kluczyk, czy są problemy z otwieraniem itd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Osobiście uważam,że korki wlewu evotech'u lepiej wyglądają. No i są tańsze. No i  nie potrzeba kluczyka.   :mrgreen:

images.jpeg

Edytowano przez korkir

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ktoś kiedyś zastanawiałby się nad kupnem Rizomy to POLECAM!!!! Dziś dotarł do mnie ten rodzynek i jest zaje...!!! Zobaczę jak będzie sprawdzał się w użytkowaniu (mam cały czarny). 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Ducatista   
Gość Ducatista

...nie bardzo rozumiem jaki jest sens i po co wymieniać korek wlewu paliwa zamykany na kluczyk?? , skoro jest już oryginalny??!! może ktoś to logicznie wyjaśnić bo nie bardzo wiemy o co chodzi, rozumiem że komin można wymienić dla lepszego przepływu spalin, klamki i dźwignie składane dla bezpieczeństwa, czy filtry powietrza dla lepszego oddychania pełną gębą  - no ale nadal nie bardzo  wiem jaki jest sens wymieniać korek wlewu paliwa?? heh  to pewnie ma to taki sens jak wymiana nakrętek wentyli na amelinowe bo pewnie lżejsze są... tak nie mylę się?? czy raczej jest jakiś głębszy sens i wyższy poziom tej zagadki czy raczej to są dziecinne igraszki jak np. montaż w rowerze antenki z wiatraczkiem bądź chorągiewką........... :roll:  :roll:  :roll: to już lekka błazenada....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Taki sam, jak wymian zbiorniczków na płyny, akcesoryjnego docisku przy fabrycznym sprzęgle, rzeźbienia w osłonach pasków rozrządu lub zakładania carbonowych elementów do miejskiego motocykla.

wygląd/lans/indywidualizm/personalizacja* ;) :D

 

Dlatego nie mówi się na to błazenada tylko biżuteria. To słowo idealnie tu pasuje, bo zakładanie takich błyskotek ma taki sam sens, jak noszenie biżuterii przez kobiety.

U mężczyzn to podobno pióro i zegarek są biżuterią. Mają zdobić i dawać właścicielowi przyjemność z posiadania.

 

* - niepotrzebne skreślić ;)

 

Każdy z nas jest właścicielem swojego moto i niech przerabia/dokłada/stroi w świecidełka, jak tylko ma na to ochotę. A nam nic do tego. Może nam się podobać, albo nie. I tyle "naszego".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no : bialy114 

to mi teraz zaimponowałeś tak obiektywną wypowiedzią - zgadzam sie w 100 %

jak również z tym że sensu wymiana korka nie ma, ale wszystko zależy od tego na jakiej "stopie" żyjesz ze swoim moto , to chyba tak jak z dzieckiem kupujesz mu nowe ciuchy mimo że sensu nie ma to żadnego, tak samo ciepło będzie mu w starych... ale tobie radość przynosi 

 

do xyntR : możesz pokazać jakieś zjęcie założonej biżuterii ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

...nie bardzo rozumiem jaki jest sens i po co wymieniać korek wlewu paliwa zamykany na kluczyk?? , skoro jest już oryginalny??!! może ktoś to logicznie wyjaśnić bo nie bardzo wiemy o co chodzi, rozumiem że komin można wymienić dla lepszego przepływu spalin, klamki i dźwignie składane dla bezpieczeństwa, czy filtry powietrza dla lepszego oddychania pełną gębą  - no ale nadal nie bardzo  wiem jaki jest sens wymieniać korek wlewu paliwa?? heh  to pewnie ma to taki sens jak wymiana nakrętek wentyli na amelinowe bo pewnie lżejsze są... tak nie mylę się?? czy raczej jest jakiś głębszy sens i wyższy poziom tej zagadki czy raczej to są dziecinne igraszki jak np. montaż w rowerze antenki z wiatraczkiem bądź chorągiewką........... :roll:  :roll:  :roll: to już lekka błazenada....

Zdecydowanie masz rację. Zupełnie nie rozumiem dlaczego motocykle są lakierowane na różne kolory, przeciez gdyby wszystkie były czarne jeździły by tak samo. Uważam że różne kolory motocykli to błazenada i fanaberia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie masz rację. Zupełnie nie rozumiem dlaczego motocykle są lakierowane na różne kolory, przeciez gdyby wszystkie były czarne jeździły by tak samo. Uważam że różne kolory motocykli to błazenada i fanaberia.

+1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

...nie bardzo rozumiem jaki jest sens i po co wymieniać korek wlewu paliwa zamykany na kluczyk?? , skoro jest już oryginalny??!! może ktoś to logicznie wyjaśnić bo nie bardzo wiemy o co chodzi, rozumiem że komin można wymienić dla lepszego przepływu spalin, klamki i dźwignie składane dla bezpieczeństwa, czy filtry powietrza dla lepszego oddychania pełną gębą  - no ale nadal nie bardzo  wiem jaki jest sens wymieniać korek wlewu paliwa?? heh  to pewnie ma to taki sens jak wymiana nakrętek wentyli na amelinowe bo pewnie lżejsze są... tak nie mylę się?? czy raczej jest jakiś głębszy sens i wyższy poziom tej zagadki czy raczej to są dziecinne igraszki jak np. montaż w rowerze antenki z wiatraczkiem bądź chorągiewką........... :roll:  :roll:  :roll: to już lekka błazenada....

Jeśli ktoś podchodzi do motocykla tylko i wyłącznie jak do środka transportu, nie chodzi do garażu by chwilę się na niego pogapić to... To nigdy nie zrozumie sensu takich zabiegów. Równie dobrze można nie kupować DUCATI, można kupić jakiegoś japońca który nie bedzie wywoływał przyśpieszonej akcji serca, na którego nie będzie się chciało patrzeć itd. Taki zwykły szary motocykl w takim zwykłym szarym życiu. Ja do moto podchodzę jak do swojej kobiety, wiem brzmi może jak bym był "zboczony" ale tak właśnie mam. Kupowanie i wymienianie małych drobiazgów, dążenie do mojej wizji tego motocykla sprawia mi  przyjemność. Co do samego korka. Oryginalny bił po oczach zestawieniem kolorystycznym (jak dla mnie), srebrno-złoty. Czarny wtapia się pięknie w bak, tworzy z nim jedną, kolorystyczną całość a mimo to przyciąga wzrok detalem, jest taką wisienką na torcie :) Tylnią lampę też miałem dobrą, oryginalna czerwona. Wymieniłem na przydymioną, ledową. To też błazenada? W każdej dziedzinie wiele rzeczy mozna uznać za fanaberie, błazenade itd. Jestem za tym by każdy robił to co sprawia mu przyjemność i tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

do xyntR : możesz pokazać jakieś zjęcie założonej biżuterii ? 

 Jak tylko założe ten i inne dodatki to pstrykne foty i wstawie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Ducatista   
Gość Ducatista

....co do koloru to na kolorze się nie jeździ to też nie ma znaczenia, równie dobrze można Biały moto przystroić jak choinkę na święta i cieszyć się że świeci się jak kundlowi jajca  albo moto  będzie świecić złotem jak murzyn z harlemu bądź jak rumuńska cyganka wystrojona w tombak, motocykl z założenia ma być sprawny technicznie  w nienagannym stanie zważywszy że to motocykle sportowe a nie wyścigowe wiec tez nie rozumiem zmiany korka wlewu paliwa tak samo jak wymiany zbiorniczków na płyn hamulcowy tzn że co z oryginalnego płyn wypłynie czy wyblaknie od słońca?  jak to mówią każdy ma swoja zboczenie mnie cieszą motocykle w oryginale jak np paso czy klasyczny supersport papuga bynajmniej przy sprzedaży takiego egzemplarza nic się nie traci na wartości niż na motocyklu wystrojonym w jakieś ryziomy i inne duperele które niem mają  znaczenia większego jeśli ktoś szuka motocykla w oryginale a we fabrycznym stanie łatwiej taki motocykl sprzedać niż taki w którym zostało wymienione milion śrubek i błyskotek, można tą tendencję zaobserwować choćby na allegro w dukatach które są wystrojone i wiszą po 1,5 raku na aukcji bo nikt ich nie chce kupić.... :) jedyny słuszny motocykl to motocykl w oryginale tyczy to się też aut jak toś przyjeżdża na zlot pięknym oryginalnym maluszkiem jeszcze na licencji włoskiej to każdy chce to zobaczyć dotknąć, po obcować przez chwilę a nie gapić się na jakieś nowe beemwee czy nowego jaguara :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1. Kolor - kup sobie różowy i pogadamy ;)

2. Sprawność i biżuteria: jedno drugiemu nie przeszkadza

3. Nie musisz rozumieć i nie musi się TOBIE podobać - ważne, że właściciel jest zadowolony, a ja cieszę się z Jego radości. 

4. Myśląc Twoim tokiem (o zbiorniczkach): można jeździć Cinquecento700 i "beemwee" - po co BMW, skoro CC też dojedziesz ? :P

5. Duperele nie mają znaczenia JEŚLI ktoś szuka oryginału. Ale jeśli wcale nie szuka ori tylko maszyny zadbanej i DOPOSAŻONEJ w biżuterię lub "innej niż wszystkie/seria ?

6. Moto, które wiszą 1,5 roku - powodów może tysiące lub jeden: stan techniczny vs. cena. Coraz więcej ludzi chce znać historię serwisową, a ze sprowadzanym jest...różnie.

 

Dla CIEBIE jedyny słuszny niech będzie oryginał - dla kogoś innego będzie to "inny niż seria" i każdy ma do swego prawo. Tyle, że nie każdy potrafi przytrzymać język za zębami tak, żeby nie szydzić z czyjegoś gustu, wyboru czy po prostu widzimisię. Nie musi Ci się podobać, ale też nie musisz porównywać czegoś, czego sam nie masz do murzynów, kundli czy cyganek. Może pokażesz swoje Ducaty i wtedy się pośmiejemy ? A może właśnie dlatego ich nie widać w odpowiednich działach ? Bo jeszcze ktoś powie: "No i co w nich takiego ? Normalne, zwyczajne Ducati 696 (749)" ? ;) 

Myślę, że limit OT wyczerpałem, więc nie zamierzam ciągnąć tego tematu.

Swoim wywodem nie zamierzam nikogo obrazić ani narzucać mojego gustu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ducatista - tak myślałem że nie zrozumiesz ;) Ja moto nie kupuję z myślą o sprzedaży i szkoda mi każdego kto w momencie zakupu już analizuje  za ile go sprzeda.  Myśląc tymi kategoriami, na ulicach nie było by różnorodności tylko wszystkie pojazdy wyglądałyby tak samo, "oryginalnie" :D hih Co do błyskotek to potrzeba odrobiny wyobraźni i "gustu" by nie wyglądało to jak choinka o której wspomniałeś ale tu to już ucinam rozmowę bo podobno o gustach się nie dyskutuje ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony


×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.