Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
Kriss85

brakujacy wezyk podcisnienia w s4

Polecane posty

jak w temacie, chyba brakuje mi wezyka podcisnienia w moim s4, nie wiem jak to fachowo nazwac ale w tym malym urzadzeniu wychodzi kruciec na wezyk ktorego nie ma, problem w tym ze nie wiem gdzie ma byc podpiety z drugiej strony, może mi ktoś pomóż z tym ? ktoś kto ma s4 albo chyba nawet wersje na wtrysku i zobaczył czy owaki wężyk ma i gdzie jest dalej podpięty ? Znajduje sie to z prawej strony motocykla pod zbiornikiem a właściwie pod obudowa filtra

post-1534-1366038153,7464_thumb.jpg

post-1534-1366038153,9849_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Regulator ciśnienia paliwa a wężyk wpinasz w węzyk idący kolektor ssący.

A ktory cilinder ? poziomy czy pionowy ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja mama 900 na gaznikach i tylko z jednego kolanka ssącego wystaje kruciec do podpięcia węzyka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W niektórych motocyklach nie podpina się regulatora ciśnienia paliwa pod podciśnienie.

W Ducati też raczej jest to luźne złącze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nigdzie sie tego nie podłącza. Regulator paliwa w tych układach wtryskowych ma za zadanie utrzymanie stałego ciśnienia w magistrali i nie przewidziana jest reakcja na zmiany podciśnienia w gardzieli. Trochę to dziwne zważywszy że wtryskiwacze znajdują sie w strefie zmiennego podciśnienia, ale tak to producent przewidział.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nigdzie sie tego nie podłącza. Regulator paliwa w tych układach wtryskowych ma za zadanie utrzymanie stałego ciśnienia w magistrali i nie przewidziana jest reakcja na zmiany podciśnienia w gardzieli. Trochę to dziwne zważywszy że wtryskiwacze znajdują sie w strefie zmiennego podciśnienia, ale tak to producent przewidział.

No i ładna konkretna odpowiedz ;) dzięki, już się o tym dowiedziałem od jednego z forumowiczów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jeden steruje zaworkiem "kranika" podciśnieniowego

drugi "napędza" membranową pompę paliwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.