jakitaki 1 Napisano Lipiec 21, 2012 Cisza :D bo KRL pewnie w Brnie Kwalifikacje w Czechach wyglądają następująco : Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lkrencik 0 Napisano Lipiec 22, 2012 w stockach Andrzej Chmielewski na 1098R zająl 10 miejsce. Włoch Lamara na Pani Gałce zajął 2 miejsce i jest liderem generalki Co tam Royal pisałeś o panigale??? :P Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
oskar 0 Napisano Lipiec 22, 2012 Szkopek znowu leży :evil: PS. Dzięki Franze za kawkowanie :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lkrencik 0 Napisano Lipiec 22, 2012 No kto by pomyślał ze nasz wielki i wspaniały szkopek znów nie dojedzie. :) CiesZy za to 4 miejsce Sama Lowesa Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jakitaki 1 Napisano Lipiec 22, 2012 No kto by pomyślał ze nasz wielki i wspaniały szkopek znów nie dojedzie. :) CiesZy za to 4 miejsce Sama Lowesa WSS dwa razy red flag , ten drugi wypadek szpatny :? , dobrze że koleś nie dostał motorem uff SBK baardzo ciekawe . Melandri z Syksem pierwsza klasa . Żal trochę że Carlos się oddala no chyba że przelicza punkty i woli trzecie miejsce niż walkę o pierwszą pozycję i ryzyko nie dojechania - a tego już trochę w tym sezonie było :| Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
77royal 0 Napisano Lipiec 22, 2012 Wyścigi zapierające dech w piersi. szczególnie walka o pudło pomiedzy melandrim i syksem. Ikrencik tak jak wcześniej pisałem o Panigalce WSBK to inny świat inne pieniadze i motocykle więc nie ma co dłużej dywagować na ten temat..... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krl 0 Napisano Lipiec 23, 2012 Wyścigi zapierające dech w piersi. szczególnie walka o pudło pomiedzy melandrim i syksem. Ikrencik tak jak wcześniej pisałem o Panigalce WSBK to inny świat inne pieniadze i motocykle więc nie ma co dłużej dywagować na ten temat..... Owszem świat i pieniądze inne ale motocykle te same i koszty przygotowania są wysokie zarówno dla BMW, Kawasaki jak i innych w STK 1000 w Pucharze Świata. Ty jako zawodnik zapewne doskonale się orientujesz w regulaminie klasy STK 1000 w której jeździ Panigale klasa motocykli Stock-owych nie ma za wiele wspólnego z motocyklami klasy SBK. Są to absolutnie seryjne motocykla z niewielkimi modyfikacjami nie ma tu tajnych części branych znikąd wszystko musi posiadać fabryczna homologacje i musi zostać w skali roku wyprodukowane w ilości minimum 1000szt w przeciwieństwie do cwaniactwa jakie znajdziesz w Polsce w tej klasie w Pucharze Świata nikt nie może sobie pozwolić na ściemę i gierki ponieważ team traci punkty a co za tym idzie pieniądze. Motocykl w Mistrzostwach to jedno ale większym kosztem są opłaty startowe. Oczywiście jakość obsługi najlepszych zespołów w STK 1000 to faktycznie klasa światowa i często te same zespoły które budują motocykle SBK dla przykładu Panigale w Stockach 1000 jest przygotowane przez Barni racing i DMC Racing – są to motocykle seryjne w każdym punkcie. Rozmawiałem podczas rundy w Brnie z Głównym inżynierem ekipy Barni Racing: Giovanni Crupi – powiedział że każdy z motocykli ich ekipy w czasie 6 rund które już się odbyły był badany przez komisję techniczną w tym cztery razy był rozbierany silnik z powodu protestów innych ekip – w Mistrzostwach Świata protest to norma nie tak jak u nas gdzie protest jest czymś niezwykłym po pierwsze dla tego że kto miałby ocenić czy silnik faktycznie został zmodyfikowany w niedozwolony sposób, kolejna rzecz to koszty ewentualnej rozbiórki ponownego złożenia – protest spowodowałby natychmiastową reakcje i osoba składająca go w kolejnej rundzie także zostałaby oprotestowana i tak w koło Macieju, takie Polskie piekiełko ale zostawmy to. Wracając do rozmowy zapytałem go w jakim stopniu Panigale jest fabrycznym motocyklem powiedział że w 100% poza wymianą kitu dostępnego w zestawie fabrycznym no i oczywiście jak to ujął nie godziny a dni spędzone na hamowni by całość była zestrojona optymalnie jako ciekawostkę dodał też że silnik Panigal jest znacznie trudniejszym w ustawieniu i regulacji niż silnik 1198 i nie jest to kwestia tego, że jest to nowy model. Zapytałem także o koszt przygotowania motocykla dla człowieka z ulicy do klasy STK1000 – Barni Racing posiada dwa pakiety: Pakiet pierwszy to kompletne przygotowanie + komplet części (wszystko od owiewek, przez zębatki, sety po przygotowanie silnika) koszt to 11 tyś/eur – do tej kwoty są wliczone trzy serwisy w trakcie sezonu. Pakiet drugi to samo przygotowanie motocykla koszt 3,8 tyś/eur. Dalej wiec nie rozumiem o co chodzi z tym Panigale – nawet przyjmując że WSBK to inny świat to przygotowanie sprzętu Ducati, BMW, Hondy czy Kawasaki na tym poziomie niesie za sobą koszty a największa różnica polega na dostępności części faktycznie taki zespół jak Barni czy inne zespoły w WSBK mają znacznie większy dostęp do części niż przeciętny zjadacz chleba. Ekipa taka jak Barni Racing dostaje z fabryki części w ilości takiej by mogła z niej wybrać te które są najlepsze – przykład ( korbowody ) tolerancja fabryczna w ciężarze to ok. + - 4% oczywiście najlepiej byłoby zamontować te najlżejsza ale trudno jest wyłożyć kasę na powiedzmy 12 sztuk by z nich wybrać te dwa najlżejsze i dodatkowo takie które różniłyby się między sobą masa w najmniejszym stopniu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach