DUCATItoruń 0 Napisano Wrzesień 19, 2012 Odświeżone modele Multistrady na rok 2013. Między innymi nowa werjsa Pikes Peak, oraz Granturismo, co do zmian technicznych nie mamy jeszcze potwierdzonych wiadomości, a nie chcemy siać plotek, wiadomo tyle że Grnaturismo wyposażony będzie w nowe zawieszenie Ducati Skyhook Suspension (czekam na szczegóły specyfikacji) oraz powiększone kufry boczne oraz centralny w standardzie, dodatkowe oświetlenie led... co sprawia że Granturismo stanie się motocyklem jeszcze bardziej długodystansowym. Na pierwszy rzut oka widać też zmian w felgach, które nawiązują to kultowego już modelu 1199 Panigale, jak wam podobają się nowe zmiany ? :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pedro 0 Napisano Wrzesień 19, 2012 ahhh, pomarzyć dobra rzecz :roll: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KGr 1 Napisano Wrzesień 19, 2012 Gdzies czytalem jeszcze o "drugiej generacji Testastretta 11". Cokolwiek to znaczylo :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Wrzesień 19, 2012 nowa multa nie będzie miała zawieszki na tz. pstryczku-elektryczku tylko adaptacyjne (znowu krok za BMW :x ). zawieszenie będzie się samo dostosowywało do kierującego (cokolwiek to znaczy) ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Alcapone 0 Napisano Wrzesień 19, 2012 Strach sie bac xD :lol: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KGr 1 Napisano Wrzesień 19, 2012 nowa multa nie będzie miała zawieszki na tz. pstryczku-elektryczku tylko adaptacyjne (znowu krok za BMW :x ). zawieszenie będzie się samo dostosowywało do kierującego (cokolwiek to znaczy) ;) Wydaje mi sie ze to raczej jest dodatkiem do tego co juz jest, niz zamiennikiem. Zawieszenie ktore ma S100RR HP4 nie jest az tak "wow" jak brzmi - ono owszem samo sie dostraja, ale do ogolnego stylu jazdy, a nie do tego co sie w danym momencie dzieje pod kolami. Jak jedziesz ostro, to sie utwardzi. I jak wtedy wjedziesz na dziury, to wytrzesie ci wszystkie mozliwe plomby. Gdyby to nowe zawieszenie multy bylo takie jak jest w niektoryh bardzo drogich autach, ze reaguje w ulamkach sekundy na zmiany stylu jazdy, nawierzchni etc - to bedzie dwa kroki przed bmw. I na to bym liczyl. Ducati bardzo stara sie przodowac na rynku jezeli chodzi o takie technologiczne ciekawostki, wiec nie sadze zeby pozwolilo sobie nie wyskoczyc z czyms na prawde ekstra. Czas pokaze. A ja tak sobie marze, ze za jakis czas dostawie takie cos obok mojego Monsterka :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Filipos 0 Napisano Wrzesień 19, 2012 Bosska, byle nie tracić frajdy z jazdy przez te wszystkie systemy. niedługo nie trzeba będzie dotykać kierownicy, wciśnie się guziczek AP i jedzie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano Wrzesień 19, 2012 Śmieszne jest to, że nazwa skyhook jest już używana przez maserati do określania ich zawieszenia adaptacyjnego :? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
desmoradek 0 Napisano Wrzesień 19, 2012 Bosska, byle nie tracić frajdy z jazdy przez te wszystkie systemy. niedługo nie trzeba będzie dotykać kierownicy, wciśnie się guziczek AP i jedzie. Dzisiaj dowiedziałem się na torze w Radomiu ,że są szkolenia , które uczą skręcać głową a nie kierą ... cytuje : głową człowieku głową cyk i skręciłeś .... Trza się wybrać i podszkolić .. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Wrzesień 19, 2012 Ducati bardzo stara sie przodowac na rynku jezeli chodzi o takie technologiczne ciekawostki, litości!!! może się i stara ale jakoś kilka latek ma zawsze w plecy... jak kiedyś w podobnej dyskusji krl napisał - nie ma nic złego w uzywaniu starej sprawdzonej konstrukcji - i w pełni sie z tym zgadzam.... ale robienie z Ducati pioniera .... sorki - nie da się.... nie nadążaja za ryżojadami... ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KGr 1 Napisano Wrzesień 20, 2012 Nie napisalem ze im wychodzi, tylko ze sie stara :) Moze te wszystkie plastikowe szlifierki sa lepsze, szybsze, mocniejsze, wydajniejsze, tansze etc... ale popatrz nawet na swoja multistrade i pokaz mi japonskie "turystyczne-enduro" ktore poziomem zaawansowania technologicznego i gadzeciarstwa byloby gdzies w poblizu. W najlszym wypadku dostaniesz do sushi ABS i jakas druga mape zaplonu na deszcz :) Albo Diavel kontra VMax. Monster EVO kontra jakies FZ1 czy CB1000. Panigale vs. R1... Moze motocykle ducati nei sa konstrukcjami najwydajneijszymi ani najszybszymi i oceniajac pragmatycznie przegrywaja na calej linii, ale w ilosci zamontowanych "bajerow" zostawia daleko w tyle japonska konkurencje. I to mialem na mysli mowiac ze stara sie przodowac w tej kwestii. To jest tak zwany "selling point" wspolczesnych ducati. I dlatego nie wierze, zeby w multistradzie zrezygnowali z czegos co juz jest zamontowane :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Wrzesień 20, 2012 Moze te wszystkie plastikowe szlifierki sa lepsze, szybsze, mocniejsze, wydajniejsze, tansze etc... chyba się trochę rozminęliśmy... wcale nie są lepsze, niekiedy nie są szybsze, itd itp... mnie chodziło tylko o technologię zaczerpniętą do budowy nowych maszyn- ryżojady zawsze mają coś nowego, szybszego (ostatnio Niemcy ;) ) . to co daje Ducati przewagę (przynajmniej dla mnie) to to co dostaję w salonie za tą samą kasę co japonia, czyli: mega hamulce, mega sztywność ramy, super prowadzenie, itd itp... po prostu Ducati daje w cenie naszpikowanego ryżojada sprawdzona , dopracowaną konstrukcję na max wypasie... ja więcej nie oczekuje od "fabryki adrenaliny" :mrgreen: ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KGr 1 Napisano Wrzesień 20, 2012 Dokladnie. A tymczasem w moim Monsterze, z elektronicznych rzeczy wspomagajacych kierowce mam rozrusznik i kierunkowskazy :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
martini 34 Napisano Wrzesień 22, 2012 Oj tam... :P Ja mam tylko ochotę na te gmole... muszę je gdzieś znaleźć... ale moto nadal piękne... :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Wrzesień 23, 2012 Ja mam tylko ochotę na te gmole... muszę je gdzieś znaleźć... tutaj masz bardzo podobne, pewnie za 1/20 ceny :D viewtopic.php?f=107&t=7477&start=15 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
martini 34 Napisano Wrzesień 23, 2012 ahhh, pomarzyć dobra rzecz :roll: Jestem najlepszym dowodem że marzenia się spełniają!! Uwierz mi, cudów nie zarabiam, pewnie mniej niż Ty... ale dzięki kreatywnej "księgowości" da się... znaczy sprzedaj wszystko co masz, pożycz i już ją masz :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KGr 1 Napisano Wrzesień 28, 2012 I juz wiadomo co to jest to nowe zawieszenie: http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/ ... EPI-138006 Podsumowujac w skrocie - jest lepiej niz w BMW :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
TomekL 1 Napisano Wrzesień 28, 2012 W dzisiejszym motorradzie są pierwsze wrażenia z jazdy nową multi. Wygląda na to, że ten aktywny zawias działa naprawdę fajnie. Chwalą go za mniejsze nurkowanie przy hamowaniu, doskonałe wybieranie nierówności jezdni. Dodatkowo piszą też o nowym układzie hamulcowym, podobny w idei do hondowskiej wersji, czyli tylny hamulec uruchamia się z automatu ułamek sekundy przed przednim. Ale w trybie enduro możliwe jest zablokowanie tylnego koła. Dodatkowo różne stopnie regulacji ABS, funkcja zapobiegająca odrywaniu przedniego koła od ziemi przy przyspieszaniu, poprawiona reakcja na gaz. W zasadzie spełnili chyba wszystkie najważniejsze życzenia użytkowników. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KGr 1 Napisano Wrzesień 28, 2012 No dobra, Monster do jazdy na co dzien - JEST Multistrada 1200S do jazdy w trasy - NIE MA Klasyczny dukat do dbania o niego i niedzielnch przejazdzek - NIE MA Trzeba zaczac powaznie myslec o nadgodzinach. Tydzien ma 168 godzin, czyli jeszcze 128 z nich zostalo do zagospodarowania zawodowo :P Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tmsa 0 Napisano Wrzesień 28, 2012 W dzisiejszym motorradzie są pierwsze wrażenia z jazdy nową multi. Wygląda na to, że ten aktywny zawias działa naprawdę fajnie. Chwalą go za mniejsze nurkowanie przy hamowaniu, doskonałe wybieranie nierówności jezdni. Dodatkowo piszą też o nowym układzie hamulcowym, podobny w idei do hondowskiej wersji, czyli tylny hamulec uruchamia się z automatu ułamek sekundy przed przednim. Ale w trybie enduro możliwe jest zablokowanie tylnego koła. Dodatkowo różne stopnie regulacji ABS, funkcja zapobiegająca odrywaniu przedniego koła od ziemi przy przyspieszaniu, poprawiona reakcja na gaz. W zasadzie spełnili chyba wszystkie najważniejsze życzenia użytkowników. Nie podniecaj się to tylko na "podpuche", zrobią test BMW i będzie thebesciak ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KGr 1 Napisano Wrzesień 29, 2012 Zwlaszcza ze "na dniach" ma byc zaprezentowany R1250GS ()chlodzony ciecza) i znowu 10 lat zaden motocykl nawet sie nie zblizy do niego... w testach niemieckich gazet :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
makaron 0 Napisano Październik 1, 2012 http://ilducatista.wordpress.com/2012/0 ... tricolore/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
martini 34 Napisano Październik 6, 2012 Nie wiem czy ktoś z was już zauważył, ale kilka części z ABSu w MTS1200, wyprodukowano w Polsce, Firma POLPLAST zrobiła je dla Ducati, np. deflektor :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pocisk79 0 Napisano Październik 8, 2012 [attachment=0]mv-mts1200-01.jpeg[/attachment]http://ilducatista.wordpress.com/2012/0 ... tricolore/ Jedno z moich marzen.....piekna...:) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pedro 0 Napisano Październik 19, 2012 w listopadowym świecie motocykli - premiera Multistrady 2013 http://www.swiatmotocykli.pl/Motocykle/1,113810,12678165,Numer_11_2012.html trzeba wstąpić do kiosku po lekturę! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach