Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
DUCATItoruń

Multistrada 1200 2013!

Polecane posty

Odświeżone modele Multistrady na rok 2013. Między innymi nowa werjsa Pikes Peak, oraz Granturismo, co do zmian technicznych nie mamy jeszcze potwierdzonych wiadomości, a nie chcemy siać plotek, wiadomo tyle że Grnaturismo wyposażony będzie w nowe zawieszenie Ducati Skyhook Suspension (czekam na szczegóły specyfikacji) oraz powiększone kufry boczne oraz centralny w standardzie, dodatkowe oświetlenie led... co sprawia że Granturismo stanie się motocyklem jeszcze bardziej długodystansowym. Na pierwszy rzut oka widać też zmian w felgach, które nawiązują to kultowego już modelu 1199 Panigale, jak wam podobają się nowe zmiany ? :)

 

 

223083_229125950547932_1175559621_n.jpg

383560_229125930547934_1549524557_n.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KGr    1

Gdzies czytalem jeszcze o "drugiej generacji Testastretta 11". Cokolwiek to znaczylo :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nowa multa nie będzie miała zawieszki na tz. pstryczku-elektryczku tylko adaptacyjne (znowu krok za BMW :x ). zawieszenie będzie się samo dostosowywało do kierującego (cokolwiek to znaczy) ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KGr    1
nowa multa nie będzie miała zawieszki na tz. pstryczku-elektryczku tylko adaptacyjne (znowu krok za BMW :x ). zawieszenie będzie się samo dostosowywało do kierującego (cokolwiek to znaczy) ;)

 

Wydaje mi sie ze to raczej jest dodatkiem do tego co juz jest, niz zamiennikiem. Zawieszenie ktore ma S100RR HP4 nie jest az tak "wow" jak brzmi - ono owszem samo sie dostraja, ale do ogolnego stylu jazdy, a nie do tego co sie w danym momencie dzieje pod kolami. Jak jedziesz ostro, to sie utwardzi. I jak wtedy wjedziesz na dziury, to wytrzesie ci wszystkie mozliwe plomby.

 

Gdyby to nowe zawieszenie multy bylo takie jak jest w niektoryh bardzo drogich autach, ze reaguje w ulamkach sekundy na zmiany stylu jazdy, nawierzchni etc - to bedzie dwa kroki przed bmw. I na to bym liczyl. Ducati bardzo stara sie przodowac na rynku jezeli chodzi o takie technologiczne ciekawostki, wiec nie sadze zeby pozwolilo sobie nie wyskoczyc z czyms na prawde ekstra. Czas pokaze.

 

A ja tak sobie marze, ze za jakis czas dostawie takie cos obok mojego Monsterka :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bosska, byle nie tracić frajdy z jazdy przez te wszystkie systemy. niedługo nie trzeba będzie dotykać kierownicy, wciśnie się guziczek AP i jedzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Śmieszne jest to, że nazwa skyhook jest już używana przez maserati do określania ich zawieszenia adaptacyjnego :?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bosska, byle nie tracić frajdy z jazdy przez te wszystkie systemy. niedługo nie trzeba będzie dotykać kierownicy, wciśnie się guziczek AP i jedzie.

 

Dzisiaj dowiedziałem się na torze w Radomiu ,że są szkolenia , które uczą skręcać głową a nie kierą ...

cytuje : głową człowieku głową cyk i skręciłeś ....

 

Trza się wybrać i podszkolić ..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ducati bardzo stara sie przodowac na rynku jezeli chodzi o takie technologiczne ciekawostki, 

litości!!! może się i stara ale jakoś kilka latek ma zawsze w plecy... jak kiedyś w podobnej dyskusji krl napisał - nie ma nic złego w uzywaniu starej sprawdzonej konstrukcji - i w pełni sie z tym zgadzam.... ale robienie z Ducati pioniera .... sorki - nie da się.... nie nadążaja za ryżojadami... ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KGr    1

Nie napisalem ze im wychodzi, tylko ze sie stara :)

Moze te wszystkie plastikowe szlifierki sa lepsze, szybsze, mocniejsze, wydajniejsze, tansze etc...

 

ale popatrz nawet na swoja multistrade i pokaz mi japonskie "turystyczne-enduro" ktore poziomem zaawansowania technologicznego i gadzeciarstwa byloby gdzies w poblizu. W najlszym wypadku dostaniesz do sushi ABS i jakas druga mape zaplonu na deszcz :) Albo Diavel kontra VMax. Monster EVO kontra jakies FZ1 czy CB1000. Panigale vs. R1...

 

Moze motocykle ducati nei sa konstrukcjami najwydajneijszymi ani najszybszymi i oceniajac pragmatycznie przegrywaja na calej linii, ale w ilosci zamontowanych "bajerow" zostawia daleko w tyle japonska konkurencje. I to mialem na mysli mowiac ze stara sie przodowac w tej kwestii. To jest tak zwany "selling point" wspolczesnych ducati. I dlatego nie wierze, zeby w multistradzie zrezygnowali z czegos co juz jest zamontowane :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moze te wszystkie plastikowe szlifierki sa lepsze, szybsze, mocniejsze, wydajniejsze, tansze etc...

chyba się trochę rozminęliśmy...

wcale nie są lepsze, niekiedy nie są szybsze, itd itp... mnie chodziło tylko o technologię zaczerpniętą do budowy nowych maszyn- ryżojady zawsze mają coś nowego, szybszego (ostatnio Niemcy ;) ) . to co daje Ducati przewagę (przynajmniej dla mnie) to to co dostaję w salonie za tą samą kasę co japonia, czyli: mega hamulce, mega sztywność ramy, super prowadzenie, itd itp... po prostu Ducati daje w cenie naszpikowanego ryżojada sprawdzona , dopracowaną konstrukcję na max wypasie... ja więcej nie oczekuje od "fabryki adrenaliny" :mrgreen: ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KGr    1

Dokladnie. A tymczasem w moim Monsterze, z elektronicznych rzeczy wspomagajacych kierowce mam rozrusznik i kierunkowskazy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ahhh, pomarzyć dobra rzecz :roll:

 

 

Jestem najlepszym dowodem że marzenia się spełniają!!

Uwierz mi, cudów nie zarabiam, pewnie mniej niż Ty... ale dzięki kreatywnej "księgowości" da się... znaczy sprzedaj wszystko co masz, pożycz i już ją masz :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W dzisiejszym motorradzie są pierwsze wrażenia z jazdy nową multi. Wygląda na to, że ten aktywny zawias działa naprawdę fajnie. Chwalą go za mniejsze nurkowanie przy hamowaniu, doskonałe wybieranie nierówności jezdni. Dodatkowo piszą też o nowym układzie hamulcowym, podobny w idei do hondowskiej wersji, czyli tylny hamulec uruchamia się z automatu ułamek sekundy przed przednim. Ale w trybie enduro możliwe jest zablokowanie tylnego koła. Dodatkowo różne stopnie regulacji ABS, funkcja zapobiegająca odrywaniu przedniego koła od ziemi przy przyspieszaniu, poprawiona reakcja na gaz. W zasadzie spełnili chyba wszystkie najważniejsze życzenia użytkowników.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KGr    1

No dobra,

 

Monster do jazdy na co dzien - JEST

Multistrada 1200S do jazdy w trasy - NIE MA

Klasyczny dukat do dbania o niego i niedzielnch przejazdzek - NIE MA

 

Trzeba zaczac powaznie myslec o nadgodzinach.

Tydzien ma 168 godzin, czyli jeszcze 128 z nich zostalo do zagospodarowania zawodowo :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
W dzisiejszym motorradzie są pierwsze wrażenia z jazdy nową multi. Wygląda na to, że ten aktywny zawias działa naprawdę fajnie. Chwalą go za mniejsze nurkowanie przy hamowaniu, doskonałe wybieranie nierówności jezdni. Dodatkowo piszą też o nowym układzie hamulcowym, podobny w idei do hondowskiej wersji, czyli tylny hamulec uruchamia się z automatu ułamek sekundy przed przednim. Ale w trybie enduro możliwe jest zablokowanie tylnego koła. Dodatkowo różne stopnie regulacji ABS, funkcja zapobiegająca odrywaniu przedniego koła od ziemi przy przyspieszaniu, poprawiona reakcja na gaz. W zasadzie spełnili chyba wszystkie najważniejsze życzenia użytkowników.

Nie podniecaj się to tylko na "podpuche", zrobią test BMW i będzie thebesciak ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KGr    1

Zwlaszcza ze "na dniach" ma byc zaprezentowany R1250GS ()chlodzony ciecza) i znowu 10 lat zaden motocykl nawet sie nie zblizy do niego... w testach niemieckich gazet :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy ktoś z was już zauważył, ale kilka części z ABSu w MTS1200, wyprodukowano w Polsce, Firma POLPLAST zrobiła je dla Ducati, np. deflektor :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.