Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
krl

Carlos testuje na torze Aragon

Polecane posty

krl    0

Carlos Checa rozpoczął właśnie testy na torze Aragon - myślę że są to ostatnie testy przed podjęciem decyzji ponieważ jak wiadomo Carlos nie przedłużył jeszcze umowy z Teamem Althea.

 

W czasie tych testów na Torze jest także zespół Aprili z Maxem który również jeszcze nie podjął decyzji widać "starsi" Panowie potrzebują więcej czasu. ;) :lol:

post-968-1366038838,7814_thumb.jpeg

post-968-1366038838,8458_thumb.jpeg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0
...znasz jakies wstepne czasy, opinie Carlosa????

 

 

Oczywiście mam czas Carlosa i innych zawodników z pierwszego dnia - dodam może, że najlepszy czas z wyścigu w tym roku w Aragon należy do Marco Melandriego 1,58,2 a najlepszy czas z wyścigu Carlosa to1,58,9 - oznacza to że jak na pierwszy dzień testów kompletnie nowej maszyny to całkiem obiecujący wynik.

 

1.Camier (Suzuki) 1′58″2 (42);

2. Sykes (Kawasaki) 1′58″6 (45);

3. Biaggi (Aprilia) 1′58″7 (20);

4. Checa (Ducati) 1′59″0 (50);

5. Fabrizio (Aprilia) 1′59″3 (50);

6. Laverty (Aprilia) 1′59″4 (70);

7. Baz (Kawasaki) 1′59″6 (50);

8. Hofmann (Aprilia) 2′00″4 (35);

9. Waters (Suzuki) 2′00″5 (63),

10. Giugliano (Ducati) 2′00″7 (32).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0

Wyniki drugiego dnia:

 

1.Sykes (Gb-Kawasaki) 1′57″6 (52);

2. Biaggi (Ita-Aprilia) 1′57″8 (52);

3. Camier (Gb-Suzuki) 1′58″1 (60);

4. Laverty (Irl-Aprilia) 1′58″4 (68);

5. Fabrizio (Ita-Aprilia) 1′58″4 (70);

6. Checa (Spa-Ducati) 1′58″5 (60);

7. Baz (Fra-Kawasaki) 1′59″2 (51);

8. Giugliano (Ita-Ducati) 1′59″4 (37);

9. Waters (Aus-Suzuki) 2′00″2 (48);

10. Hofmann (Ger-Aprilia) 2′00″8 (50

 

Carlos jak na razie milczy natomiast D.artanian powiedział sporo w temacie Panigale. Zaczął od tego że ma dokładnie te same problemy które miał przesiadając się z 1198R w specyfikacji STK na 1198RS a więc zdecydowany nadmiar mocy. Davide stwierdził że różnica w mocy między SBK z tego sezonu a Panigale jest naprawdę duża dodatkowo motocykl jest mniejszy i lżejszy co wymaga od niego kompletnej zmiany techniki jaką wypracował na 1198RS.

 

Ogólnie jest zadowolony choć twierdzi że początek sezonu może być trudny ponieważ wiedzy w temacie set up Panigale brak więc trzeba wszystko budować od nowa.

Jak widać Panigale ma jednak potencjał czasy są naprawdę dobre a trzeba pamiętać, iż testowane sztuki są to motocykle w specyfikacji SBK przeznaczone dla zespołów więc jeszcze nie jest to gotowy fabryczny 1199RS.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ducat Bielsko właśnie opublikowali taką oto widomość na FB : "Świeża wiadomość dla zainteresowanych śledzeniem poczynań Ducati w WSBK. Od przyszłego roku Carlos Checa będzie ścigał sie na 1199 Panigale przygotowanym specjalnie pod WSBK, natomiast nie będzie występował już pod szyldem ALTHEA RACING.

 

ALTHEA RACING chce kontynuować swoją obecność w WSBK z Davide Giugliano, jeszcze nie wiadomo natomiast z kim nawiążą nową znajomość."

 

Ducati bez Davide a więc kto drugi w zespole ?? Gdzieś wyczytałem że Biaggi jeszcze nie podpisał kontraktu na przyszły rok i jest brany pod uwagę ale osobiście jakoś nie mogę sobie tego wyobrazić :roll:

post-392-1366038858,8744_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

informacja z Ducati

 

29 October 2012

Ducati Motor Holding 2012 - Ducati Corse Press Release

 

Ducati confirms Carlos Checa in its 2013 World Superbike preparations

 

• Ducati continues preparations for 2013 World Superbike season.

• Carlos Checa confirmed as official rider.

• Cooperation with Team Althea Racing discontinued.

Borgo Panigale (Bologna), 29 October 2012 – Ducati is finalising its plans for the 2013 World Superbike Championship, both in the development of the 1199 Panigale and how it will participate in the series.

 

The company has already confirmed the renewal of its contract with Carlos Checa, who won the 2011 World Superbike Championship on a Ducati 1198, and the Spanish rider will now continue development of the new Ducati 1199 Panigale ready for its World Superbike debut year.

 

After three years of constructive cooperation, the relationship between Ducati and Team Althea Racing will now come to an end. The cooperation from 2010 to 2012 reached major sporting achievements, including winning the 2011 Manufacturers’ and Riders’ Superbike World Championship in addition to the 2011 Manufacturers’ and Riders’ titles of the Superstock series.

 

Despite both parties’ intention to continue the collaboration, an agreement, which meets the requirements of both Team Althea Racing and the Bologna-based manufacturer's management, has not been found for 2013. However, the exceptionally good relationship that Ducati has enjoyed with Team Althea Racing, combined with the friendship and gratitude towards team owner, Genesio Bevilacqua, for his continuing efforts and loyalty during these years, means that other forms of cooperation between Ducati and Team Althea could still be found in the future.

 

With Ducati’s 2013 plans now almost finalised, more details will be released in the next few days.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0

Z ostatnich informacji wynika że zespół fabryczny Ducati może być kierowany przez F. Batta który prowadził przez wiele lat zespół SUZUKI ALSTAR a wcześniej zespół Ducati.

 

Wygląda na to że Ducati stawia na Battę i jego doświadczenie. Możliwe jest także że do zespołu fabrycznego dołączy S. Guintoli i będzie wraz z C.Checa stanowił zespół fabryczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.