Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
peme20

Ducati 749 kręci a nie pali pomocy...

Polecane posty

Witam miłośników najlepszych maszyn:)

 

Moja po raz kolejny świruje..:/

Wczoraj naładowałem aku, bo był słaby. Moto odpalił i jeździłem chwilę ( jakieś 15km po mieście zrobiłem ). Odstawiłem, myślę trochę przeczyszczę na sucho....tak też zrobiłem. Później odpaliłem raz jeszcze...chodził ładnie, nie wiem czemu potelepałem nim na boki, delikatnie w jedną, drugą i zgasł....miałem rezerwę więc piewsza myśl? ...brakło zupy....miałem w kanistrze więc nalałem z 3,5 litra. Kręcił, chwytał, ale nie odpalił......w końcu podłączyłem prostownik...bo bateria padła. I stało się... przestał łapać jakkolwiek, tylko kręci ( elegancko) i nic poza tym.

 

Macie jakieś pomysły co sprawdzić? może być to wina akumulatora? może stracił właściwości? kręci, ale nie pali cholibka...

Mam aku w aprilii tuono, może podłączyć z niej na próbę?

 

Będę wdzięczny za podpowiedzi..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Posprawdzaj w pierwszej kolejności czy włącza się pompa paliwa. jeśli nie to kolejno kostka przyłaczeniowa i przekaźnik.

 

Jeśli będzie ok, trzeba skontrolować sama pompę.

 

Niestety jak to przy diagnozowaniu problemu przez internet, równie dobrze może być to zupełnie coś innego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to na 100% nie problem aku. W takiej sytuacji problem byłby z pracą rozrusznika jako odbiornika stanowiącego największe obciążenie aku.

 

W takim razie trzeba najpierw ustalić czy problem leży po stronie zasilania czy zapłonu. Lub może obu układów. Każda z tych opcji zasugeruje gdzie szukać usterki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

....dopiero wróciłem z przedłużonego weekendu...jutro do Ciebie zadzwonię, bo problemy są po to....żeby stawiać im czoła, a motor dalej nie pali:(

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Świece kolego. Miałem to samo. Tylko, że u mnie nie musiałem nawet wykręcać świec a odczekałem jeden dzień:) Po jednym dniu zapalił od strzała :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Świece kolego. Miałem to samo. Tylko, że u mnie nie musiałem nawet wykręcać świec a odczekałem jeden dzień:) Po jednym dniu zapalił od strzała :)

to je wymień - bo przypomną się w najmniej odpowiednim momencie :evil: świeca która raz się zalała (złapała przebicie) nie nadaje sie juz do dalszej eksploatacji...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

świece, po dwóch tygodniach dalej nie chciał odpalić. W końcu rozebrałem, przeszlifowałem klucz ( bo przecież nieprzeszlifowanym nie idzie odkręcić świec ), przedmuchałem, przeczyściłem i zapalił od strzała. Dzięki po raz kolejny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wykrec swiece, pewnie zalane. Na 300%

A nie mowilem?

 

Ogolnie to smieszy dziwi/zastanawia mnie troche postawa niektorych userow ktorzy zamiast uzyc rozsadku i sprawdzic/wykluczyc podstawowe faktory pracy silnika wbiegaja na forum i prosza o wrozenie z kuli... tymczasem wyglad swiecy potrafi powiedziec o wiele wiecej niz 1000 zastanawiajacych sie userow na jakimkolwiek forum.

 

Prad, Iskra, Paliwo, Powietrze. Zanim tego nie sprawdzisz to nie wchodz na forum.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.