Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
sizen1

Zestaw naprawczy gaznikow 900ss

Polecane posty

Witam , zawiozłem motor do serwisu i mi zaspiewali 1000 zl za jeden gaznik + robocizna mowil o wymianie uszczeelk gaznikowych itd. ogolna regeneracja gaznikow czy cena jest realna czy zrezygnowac i pojsc do inego serwisu ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie cena nie realna.... Regeneracja gaznikow? Maja na mysli wymiane paru gumek i uszczelek ktore normalnie dostaniesz na necie za pare groszy? Jedyna drozsza sprawa moga byc membrany, jesli jednak dobrze poszukasz to znajdziesz tanie zamienniki, ja swojego czasu zaplacilem za memebrany do 4 gaziorow 100€ gdzie normalna cena byla 100€ za jeden...

 

Albo inaczej, jakie elementy mechaniczne oprocz gumek wymagaja regeneracji?

 

Mi sie wydaja ze nie maja zielonego pojecia o co biega i dali zaporowa cene...

 

 

 

EDIT: Prosze, NOWE gaziory prosto z italii po 1000zl za sztuke...

http://www.ebay.de/itm/Carburatori-DUCA ... 5aeaba54e2

 

 

Uciekaj z tamtego serwisu poki jeszcze jest z tamtad co zabierac!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

napisz jaki zakres prac/części otrzymujesz w zamian.... jeśli masz prawdziwy złom zamiast gaźników to cena jest realna... dla przykładu membrany + krucce + regeneracja osi przepustnic.... i wyjdzie tyle... inną kwestią jest na ile fachowo to bedzie wykonane... są to precyzyjne "regeneracje" , a późniejsze ustawienie gażników jest już "wyższą szkołą jazdy" - bez sprzetu specjalistycznego nie ustawią ci AFR , trzeba bedzie tez sprawdzić czy skład mieszanki nie ulega "zachwianiu" podczas zwiększania predkości obr. silnka. niestety np. wymieniająć iglicę czy oś przepustnicy zmieniamy całkowicie charakterystykę gaźnika , tym samym w większości przp. trzebo indywidualnie dobierać dysze....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cena jest z przysłowiowej bani!

Zabieraj od nich SS-a czym prędzej! - a swoją drogą, co to za serwis?

 

Daj go do Michała w Gdyni (koło elektrociepłowni) - to mój zaufany serwisant. Robił generalny remont mojego SS-a tak że wiem co mówię. Jego nr tel. to: 783 930 140

 

Pytanie, czy twoje gaźniki na prawdę wymagają regeneracji, czy tylko ustawienia. Mój SS był w formie jeżdżącego złomu a mimo to gaźniki wymagały tylko regulacji. Michał zrobił mi je tak, że mucha nie siada! Pali 5,5l i od 2 lat świec nie wykręcałem (mam na myśli że nic nie zalewa) Michał wziął za regulację jakieś śmieszne pieniądze ...

 

Jak będziesz do niego dzwonił, to powołaj się na mnie (tzn. Dawida na SS900 :) )

 

pzdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cena jest z przysłowiowej bani!

Zabieraj od nich SS-a czym prędzej! - a swoją drogą, co to za serwis?

 

Daj go do Michała w Gdyni (koło elektrociepłowni) - to mój zaufany serwisant. Robił generalny remont mojego SS-a tak że wiem co mówię. Jego nr tel. to: 783 930 140

 

Pytanie, czy twoje gaźniki na prawdę wymagają regeneracji, czy tylko ustawienia. Mój SS był w formie jeżdżącego złomu a mimo to gaźniki wymagały tylko regulacji. Michał zrobił mi je tak, że mucha nie siada! Pali 5,5l i od 2 lat świec nie wykręcałem (mam na myśli że nic nie zalewa) Michał wziął za regulację jakieś śmieszne pieniądze ...

 

Jak będziesz do niego dzwonił, to powołaj się na mnie (tzn. Dawida na SS900 :) )

 

pzdr.

 

 

Jest to acmotors w rumi przed castorama dlatego sobie mysle czy sie wgl oplaca w ten motocykl wkladac gazniki regulowali mi 2 dni temu zaplaciłem 300 i dalej robi to samo czyli odpali pochodzi przekrece manetke i zaczyna strzelac z rury dusic sie i gasnie

pozniej juz nie odpala znowu ;/

dodatkowo mam do wymiany uszczelke pod glowica bo olej cieknie z pionowego ale malo , zapytałem ile za to, i mi powiedział 300 uszczelka 600 robocizna bo trzeba rozebrac silnik czy cos a niedlugo wracam do niemiec i chcciałbym motor zrobic na cacy tzn wszystko na kompletnie a nie ze w lato pojade i to czy tamto przestanie działac szczerze to juz troche w niego włozyłem a efektu nie ma

takze prosze o jakis dobry serwis i ewentualnie skad bym jakies czesci do niego dostał

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gazniki regulowali mi 2 dni temu zaplaciłem 300 i dalej robi to samo czyli odpali pochodzi przekrece manetke i zaczyna strzelac z rury dusic sie i gasnie

Wiesz - nie chcę osądzać ludzi , ale skoro była poprawnie zrobiona regulacja to.... mimo na max rozwalonych gażników silnik powinien się wkręcac.... pomijam kwestię za co wzieli od Ciebie te 300 zł. skoro gaźniki do regeneracji - czyli nie było możliwości wykonania poprawnie regulacji... przy gaźnikach w agonalnym stanie i uszkodzonych kruccach nie ma możliwości ustawienia składu mieszanki (bo zmienia sie samowolnie) , nie mówiąc już o synchronizacji przepustnic - też przy rozwalonych gaźnikach byłaby "wesoła twórczość" na skali.... chyba lepiej bedzie jak zabierzesz motocykl do innego punktu... ;)

zastanawia mnie jeszcze to strzelanie - czy układ zapłonowy jest na 100% sprawny??? strzelanie sie pojawia jak jest problem ze składem mieszanki , ale zazwyczaj przy schodzeniu z obrotów, a przy wkręcaniu jak strzela to... albo zapchane syfem na max gaźniki, albo problem z prądami.... powodzenia..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

...

takze prosze o jakis dobry serwis i ewentualnie skad bym jakies czesci do niego dostał

pozdrawiam

 

No właśnie Michał to jest "dobry serwis" :) ... A skład to E-bay ;)

Pracował wcześniej w serwisie ducati w Gdańsku a teraz na co dzień robi w Marvelu.

Ale prywatnie ma swój warsztat. Wal do niego jak w dym! I przede wszystkim Cię nie orżnie ;)

 

A co do ceny u Michała to wyobraź sobie, że ja zrobiłem u niego kompletny remont SS-a ( rozebranie moto na części pierwsze, wymiana tłoków, cylindrów, uszczelek, prostowanie lagi, malowanie proszkowo felg, ramy, silnika, spawanie chłodnicy, stelaża czachy, regulacja gaźników, wymiana łożysk w kołach, itd...) i zapłaciłem za wszystko ok. 6000. (już z częściami) - i mam czysty, niezawodny motocykl z połową silnika z ZEROWYM przebiegiem ;)

 

Pzdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

...

takze prosze o jakis dobry serwis i ewentualnie skad bym jakies czesci do niego dostał

pozdrawiam

 

No właśnie Michał to jest "dobry serwis" :) ... A skład to E-bay ;)

Pracował wcześniej w serwisie ducati w Gdańsku a teraz na co dzień robi w Marvelu.

Ale prywatnie ma swój warsztat. Wal do niego jak w dym! I przede wszystkim Cię nie orżnie ;)

 

A co do ceny u Michała to wyobraź sobie, że ja zrobiłem u niego kompletny remont SS-a ( rozebranie moto na części pierwsze, wymiana tłoków, cylindrów, uszczelek, prostowanie lagi, malowanie proszkowo felg, ramy, silnika, spawanie chłodnicy, stelaża czachy, regulacja gaźników, wymiana łożysk w kołach, itd...) i zapłaciłem za wszystko ok. 6000. (już z częściami) - i mam czysty, niezawodny motocykl z połową silnika z ZEROWYM przebiegiem ;)

 

 

w nadchodzącym tygodniu moze sie mnie spodziewac :D

 

Pzdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.