krl 0 Napisano Listopad 17, 2012 Ostatnie cztery tygodnie Max Neukirchner, spędził testując Ducati 1199 Panigale na Aragon, Jerez, Portimao. Max, wraca po dość długiej przerwie w wyścigach na najwyższym poziomie, ciekawostkę zapewne stanowi czas jaki uzyskał na Stockowej wersji 1199 na torze Aragon 1:59,9. Jest to czas lepszy niż podczas rundy w Aragon uzyskiwali zawodnicy klasy SST1000 o ponad 2 sek. a w wyścigu klasy SBK Max z takim czasem zająłby 11 miejsce za D.Giugliano. By było jasne dodam, że Max jechał na oponach typu slick - to w dużym stopniu tłumaczy czas lepszy od SST 1000 o ponad 2 sek. ale oznacza to także, że Max na stockowej wersji 1199 pojechał o 0,3 sek wolniej od D. Giugliano na 1198RS. Max Neukirchner zawszeł uważany był za WIELKI talent, niestety wypadem w Mistrzostwach Świata podczas którego noga dostała sie między koła a wachacz wyeliminował go na długi czas i po powrocie nie prezentował już tak dobrej formy. Mam jednak nadzieję że Max wrócił do siebie i namiesza trochę na Dukacie w stawce WSBK. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
oskar 0 Napisano Listopad 20, 2012 Tak jak to w końcu jest, kto w jakim zespole? Carlos, Max, Giugliano ...? Będzie jeden zespół 'fabryczny'? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krl 0 Napisano Listopad 20, 2012 Spiesze z odpowiedzią na razie wiadomo tyle: 2013 World Superbike: BMW Italia Motorrad Marco Melandri Chaz Davies Kawasaki Racing Tom Sykes Loris Baz PATA Honda Jonathan Rea Leon Haslam FIXI Crescent Suzuki Leon Camier Jules Cluzel Red Devils Roma Michel Fabrizio - mimo podpisanego kontraktu nie wykluczone że trafi do Aprili Alstare Ducati 1199 Panigale Carlos Checa Ayrton Badovini Aprilia Racing nie wyjkluczone że będzie to zespół Althea Aprilia RT Eugene Laverty Sylvian Guintoli ? - rozmowy trwają. Team MR Ducati banner Max Neukirchner Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
oskar 0 Napisano Listopad 20, 2012 Dzięki, o to mi chodziło. Pozostaje pytanie co z Giugliano? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krl 0 Napisano Listopad 20, 2012 Dzięki, o to mi chodziło. Pozostaje pytanie co z Giugliano? A zapomniałem dodać że on także prowadzi rozmowy z Aprilia i jeżeli do Aprili trafi Fabizio to Davide zajmie jego miejsce w Red Devils Roma - tu kolejna wiadomość ten zespół nie będzie już dosiadał Ducati ekipa podpisała kontrakt z Aprilia. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
oskar 0 Napisano Listopad 20, 2012 Dzięki, o to mi chodziło. Pozostaje pytanie co z Giugliano? A zapomniałem dodać że on także prowadzi rozmowy z Aprilia i jeżeli do Aprili trafi Fabizio to Davide zajmie jego miejsce w Red Devils Roma - tu kolejna wiadomość ten zespół nie będzie już dosiadał Ducati ekipa podpisała kontrakt z Aprilia. Nasuwa się wniosek, że nadal będzie sporo włoszczyzny :D Wiesz może czy Jakub S. będzie jeździł na Duca? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krl 0 Napisano Listopad 20, 2012 Dzięki, o to mi chodziło. Pozostaje pytanie co z Giugliano? A zapomniałem dodać że on także prowadzi rozmowy z Aprilia i jeżeli do Aprili trafi Fabizio to Davide zajmie jego miejsce w Red Devils Roma - tu kolejna wiadomość ten zespół nie będzie już dosiadał Ducati ekipa podpisała kontrakt z Aprilia. Nasuwa się wniosek, że nadal będzie sporo włoszczyzny :D Wiesz może czy Jakub S. będzie jeździł na Duca? Na razie Kuba Smrz rozmawia o pozostaniu w sezonie 2013 w BSB. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Franz 0 Napisano Listopad 20, 2012 ......a co z naszym południowym piwnym teamem effe............ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krl 0 Napisano Listopad 20, 2012 ......a co z naszym południowym piwnym teamem effe............ Według ostatnich informacji zespół Effenbert Liberty Racing ogłosił, że mimo problemów i kontrowersji w sezonie 2012 zespół będzie reprezentował barwy BMW w satelickim zespole a kierowcą będzie najprawdopodobniej Brett McCormick. Ostateczna decyzja ma zapaść w ciągu najbliższych dni. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Franz 0 Napisano Listopad 20, 2012 Nie rozumiem. Czy czym wiecej zespołów na maszynach w WSBK to dobrze czy żle. mam wrażenie, ze Ducati z premedytacja wypchneło wszystkich z jazdy na naszych maszynach. zy ducati na tym traciło? czy jest to aż tak duze odznaczenie gruba krechą od tego co dotychczas przez Audi? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krl 0 Napisano Listopad 20, 2012 Nie rozumiem. Czy czym wiecej zespołów na maszynach w WSBK to dobrze czy żle. mam wrażenie, ze Ducati z premedytacja wypchneło wszystkich z jazdy na naszych maszynach. zy ducati na tym traciło? czy jest to aż tak duze odznaczenie gruba krechą od tego co dotychczas przez Audi? Problem jest zupełnie inny - Ducati Panigale to nowa konstrukcja, wymagająca dodatkowej pracy i nie dająca jak na razie żadnych gwarancji, więc to nie Ducati nie chce sprzedać satelickim zespołom motocykli tylko satelickie zespoły obawiają się nowej konstrukcji i wolę sięgnąć po coś sprawdzonego a co najważniejsze coś z historią wyścigową czytaj dostęp do telemetrii itd, itp. Pewnie w kolejnym sezonie będzie znacznie więcej zespołów dosiadających Panigale aktualnie trzeba się cieszyć z tego co jest. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach