Kwinto 21 Napisano Listopad 27, 2012 Witam Jak w temacie - kupię Monstera 696 najchętniej powyżej 2009 roku kupionego w kraju, choć sprawdzoną sztuką sprowadzoną z zagranicy także nie pogardze. Cena do 22 tyś. Za sztuki wiszące od ponad roku na Allegro i nie tylko z góry dziękuje. Zainteresowanych proszę o telefon na nr 606994993 bądź kontakt przez forum. Z góry dziękuje i pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Listopad 27, 2012 Prawie Monster :mrgreen: :lol: Może taka oferta Cię zainteresuje, motocykl do obejrzenia w Jedwabnem viewtopic.php?f=76&t=10106 Pozdr.J-999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kwinto 21 Napisano Listopad 27, 2012 Tylko Monster, bo to pierwsze moto. Ale dzięki za wrzutkę. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Listopad 27, 2012 OK... ale tak czy siak 696 i tak wymaga bardzo wzmożonej uwagi......i niektórzy twierdzą, że nie nadaje się na 1 motocykl... No cóż mój kolega zaczynał przygodę od Hajki..., grunt to zdrowy rozsądek... Pozdr. J-999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
morham 0 Napisano Listopad 28, 2012 OK...ale tak czy siak 696 i tak wymaga bardzo wzmożonej uwagi......i niektórzy twierdzą, że nie nadaje się na 1 motocykl... No cóż mój kolega zaczynał przygodę od Hajki..., grunt to zdrowy rozsądek... Pozdr. J-999 Tu można dodać ze dwa słowa dlaczego wymaga wzmożonej uwagi. Bardzo lekki i 80 KM (to jest moc starego Bandita 600 bez jego masy). Do tego jak się na niego usiądzie (jeździć nie miałem okazji ale posadzić dupsko i "pomachać" maszyną miałem okazję) masz wrażenie, że siedzisz na rowerze który zachęca do łobuzerki XD. Owszem przekłada się to na pewno na fajne prowadzenie i świetną manewrowość motocykla - za to z manetką pewnie trza się obchodzić z wzmożoną uwagą. Już 20 KM słabszy i parę kg cięższy Monster 620 zaskakuje dynamiką :) Przy czym oczywiście - grunt to zdrowy rozsądek. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KGr 1 Napisano Listopad 28, 2012 Ignorujac z premedytacja argumenty wszystkich, ktorzy twierdza ze jak nie ma 150 koni to nie jedzie, zgodze sie w 100% z przedmowca. Na 696 mialem okazje jezdzic pare lat temu (jak jeszcze we Wroclawiu byl salon w starym miejscu, mieli testowe 696 z termisiami). Wtedy jezdzilem na 1600 ccm cruiserze, ktory w moim odczuciu swoim momentem obrotowym zawijal asfalt - a 696 bylo w sumie jeszcze troche zwazwsze. Slowem pisanym i przed kumplami mozna pokozaczyc, ale prawda jest taka, ze 15-20 lat wstecz to "dorosle" motocykle dla doswiadczonych kierowcow mialy taki stosunek mocy do masy. A ludzie od tego czasu nie zaczeli sie rodzic z wrodzona umiejetnoscia do jazdy na moto :) Jako male podsumowanie - nie wiem jak wy, ale ja np swojej narzeczonej (teraz) czy dziecku (kiedys) nie pozwolilbym wsiasc na 80 konne V2 jako pierwszy sprzet. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kwinto 21 Napisano Listopad 28, 2012 Cenne uwagi i mimo swoich 36 wiosen wezme je sobie do serca odpalając po raz pierwszy i każdy kolejny raz swojego Dukata. Ale decyzja już zapadła żadne małe Kawy, Hornety i inne tego typu motury nie wchodzą w grę - nie jestem18-sto latkiem nie przebieram i nie tupię nóżkami na myśl o motocyklu - wiem że poczekam, znajdę i kupię to o czym marzę :mrgreen: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wwk 0 Napisano Listopad 28, 2012 Już 20 KM słabszy i parę kg cięższy Monster 620 zaskakuje dynamiką Nie ma, aż tak dużej różnicy w mocy, Ducati zmieniło metodę pomiarów, w 620 moc podawana na kole, a w 696 na wale silnika. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kwinto 21 Napisano Listopad 28, 2012 No Panowie, jak jeszcze trochę poczytam to z włoszczyzny zostanie mi tylko Vespa 50 - bedzie stylowo i bezpiecznie :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
morham 0 Napisano Listopad 28, 2012 Już 20 KM słabszy i parę kg cięższy Monster 620 zaskakuje dynamiką Nie ma, aż tak dużej różnicy w mocy, Ducati zmieniło metodę pomiarów, w 620 moc podawana na kole, a w 696 na wale silnika. A w takim razie wiadomo jaką ma moc 696 na kole? Bo w takim razie jestem ciekaw... bo sam rozważałem jakbym zmieniał 620 kiedyś to właśnie na 696 (ja se tam powolutku stopniować planuje kolejne poziomy wtajemniczenia ;) ). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KGr 1 Napisano Listopad 28, 2012 Nikt nie twierdzi ze sie nie da :) Po prostu osobe ktora na jednosladach nie jezdzila, 80 koni moze w niejednej sytuacji zaskoczyc. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KGr 1 Napisano Listopad 28, 2012 A w takim razie wiadomo jaką ma moc 696 na kole? Bo w takim razie jestem ciekaw... bo sam rozważałem jakbym zmieniał 620 kiedyś to właśnie na 696 (ja se tam powolutku stopniować planuje kolejne poziomy wtajemniczenia ;) ). Wystarczy pogooglac: Horsepower: 62.6 hp @ 8400 rpm Google potwierdzil tez 58-59 hp dla M620 na kole. Wiec faktycznie, roznica niewielka. Pozostajac w tym tonie, moj M1100 ma na kole "tylko" 82.1 bhp @ 7500 rpm, z 95 na wale, o ktorych mowi fabryka. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
morham 0 Napisano Listopad 28, 2012 A w takim razie wiadomo jaką ma moc 696 na kole? Bo w takim razie jestem ciekaw... bo sam rozważałem jakbym zmieniał 620 kiedyś to właśnie na 696 (ja se tam powolutku stopniować planuje kolejne poziomy wtajemniczenia ;) ). Wystarczy pogooglac: Horsepower: 62.6 hp @ 8400 rpm Google potwierdzil tez 58-59 hp dla M620 na kole. Wiec faktycznie, roznica niewielka. Pozostajac w tym tonie, moj M1100 ma na kole "tylko" 82.1 bhp @ 7500 rpm, z 95 na wale, o ktorych mowi fabryka. Nie chciało mi się googlać :D Czyste lenistwo kazało mi zadać szprytne pytanie i czekać aż odezwie się ktoś kto wie bądź wygoogla za mnie ;) Z pełną premedytacją ;) Are u mad bro? XD Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KGr 1 Napisano Listopad 28, 2012 Are u mad bro? XD No co ty, moja ciekawosc wziela gore :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wwk 0 Napisano Listopad 28, 2012 Mocowo nie wiem jak 696, mam za to wiedzę nt. 695 (konstrukcyjnie te silniki są bardzo zbliżone, skok i średnica tłoka taka sama, inny stopień sprężania i chyba inne zawory - pomijam dolot i wydech). 695 ma zadeklarowane 73km, na kole pokazuje ok. 63, różnica do 620 jest znikoma. 1100 to "zwykły" DS, trochę rozwiercony z minimalnie zwiększonym stopniem sprężania, w porównaniu do 1000 DS moc na kole będzie zbliżona ponieważ pomimo większej pojemności zabija ją ekologia :D Dla porównania mój 1000DS na rolce pokazuje 79,1 km i 85nm - jeszcze ;D A i najważniejsze na hamowni ludzie często widzą to co chcą zobaczyć a nie to co jest tam faktycznie (inna sprawa, że hamownia hamowni nie jest równa). Istotny jest sposób oddawania mocy tzn. jak silnik zachowuje się przy TPS 20%, 50%, czy 70% i w jaki sposób oddaje moc (płynnie czy są gwałtowne przyrosty) bo tak na prawdę, kto z nas jeździ z pełnym otwarciem przepustnicy i do odcięcia (ja sporadycznie bo na ulicy nie mam po prostu gdzie). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
morham 0 Napisano Listopad 28, 2012 Are u mad bro? XD No co ty, moja ciekawosc wziela gore :D Na to po cichu liczyłem :) Istotny jest sposób oddawania mocy tzn. jak silnik zachowuje się przy TPS 20%, 50%, czy 70% i w jaki sposób oddaje moc (płynnie czy są gwałtowne przyrosty) bo tak na prawdę, kto z nas jeździ z pełnym otwarciem przepustnicy i do odcięcia (ja sporadycznie bo na ulicy nie mam po prostu gdzie). To się zgadza. Ale im osoba ma mniej doświadczenia w jeździe na motocyklu (nie mówię tu o znajomości przepisów i sytuacji drogowych) tym łatwiej "przypadkowo" przeholować z manetką bądź w nieodpowiednim momencie "omsknąć" łapką. Wtedy im łagodniejsze oddawanie mocy - tym większą szansę mamy wyjść z sytuacji obronną ręką i dołożyć nowe doświadczenie do kolekcji na przyszłość. A logiczne wydaje się, że gwałtowne oddawanie mocy plus mała waga to bardzo ciekawa i adrenalinotwórcza opcja ;) P.S. Kwinto - zrobiliśmy Ci chyba offtop w temacie ;) Oczywiście nie traktuj tego jako próby namówienia Cię byś nie kupował Monstera - po prostu przy okazji wywiązała się ciekawa dyskusja (przynajmniej dla mnie ciekawa). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kwinto 21 Napisano Listopad 28, 2012 Wykład przedni a i mobilizacja do poszukiwań po nim wieksza - innymi słowy mądrzejszych od siebie też warto posłuchać. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Listopad 28, 2012 Przejedź się porządnie na Ducati, motywacja, będzie jeszcze silniejsza... ale to of top... do tematu, jest tu parę klubowych motocykli na sprzedaż, za tymi się rozglądaj... Pozdr. J-999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
emvespa 0 Napisano Listopad 28, 2012 No Panowie, jak jeszcze trochę poczytam to z włoszczyzny zostanie mi tylko Vespa 50 - bedzie stylowo i bezpiecznie :D polecam. na poczatek bardzo dobry wybor, a jesli masz prawo jazdy, to 125. nauczysz sie wiecej niz na monsterze. Mocowo nie wiem jak 696, mam za to wiedzę nt. 695 (konstrukcyjnie te silniki są bardzo zbliżone, skok i średnica tłoka taka sama, inny stopień sprężania i chyba inne zawory - pomijam dolot i wydech). 695 ma zadeklarowane 73km, na kole pokazuje ok. 63, różnica do 620 jest znikoma... od kiedy zaczeli mierzyc na wale nei na kole moc w ducati? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Truten 0 Napisano Listopad 28, 2012 nie przebieram i nie tupię nóżkami na myśl o motocyklu :mrgreen: Kupisz Ducati to się to zmieni ;) Może nie przebieranie nóżkami ale ciągłe myślenie i notoryczne schodzenie do garażu choćby popatrzeć - na pewno 8-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wwk 0 Napisano Listopad 29, 2012 od kiedy zaczeli mierzyc na wale nei na kole moc w ducati? Zależy, ten trend zaczął się od ok 2005 roku i w miarę wprowadzania nowych modeli zmieniano sposób pomiaru. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
DzikiBobr 0 Napisano Listopad 30, 2012 Wracając do tematu: viewtopic.php?f=76&t=10348 Pewniejszego możesz nie znaleźć ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kwinto 21 Napisano Grudzień 2, 2012 Mam go juz na oku - myślę że w tym tygodniu uda mi sie go looknąć :mrgreen: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kwinto 21 Napisano Grudzień 22, 2012 Temat do zamknięcia - Monster czeka już na wiosnę w moim garażu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Redjasper 53 Napisano Grudzień 22, 2012 to teraz tylko zmiana w opisie motocykla na forum - już nie szukasz... i czekać na wiosnę i jazda... pogratulować!!! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach