wiktorgre 0 Napisano Listopad 30, 2012 Witam, Proszę powiedzieć jaki polecacie płyn do chłodnic. W serwisówce znalazłem ze shell z tym ze nie mogę go znaleźć nigdzie w Polskich sklepach. Jakiś inny dobry lub gdzie dostane taki który zaleca producent ? Pozdrawiam Wiktor Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Listopad 30, 2012 Każdy płyn na bazie glikolu z temp wżenia powyzej 106 St C* Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wiktorgre 0 Napisano Listopad 30, 2012 rozumiem ze ten bedzie idealny ? http://allegro.pl/gotowy-plyn-do-chlodn ... 86023.html Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Listopad 30, 2012 zdecydowanie tak Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wiktorgre 0 Napisano Listopad 30, 2012 Bardzo dziekuje za odpowiedz ;) PS 4 litry wystarcza ? I jeszcze pytano nie chce robić śmietniku wieloma postami wiec zapytam tutaj. Jakim sposobem można wykręcić świece ? Odkręciłem "fajke" i świeca jest dość głęboko włożona bo około 8cm , potrzebuje jakieś specjalnego klucza czy jak ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Listopad 30, 2012 jaki motocykl? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wiktorgre 0 Napisano Listopad 30, 2012 848 ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lukas270cdi 0 Napisano Listopad 30, 2012 mam ten sam ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano Listopad 30, 2012 a ja nieuzywam :lol: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Listopad 30, 2012 po prostu dlugi klucz do świec 14mm Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kriss85 0 Napisano Listopad 30, 2012 widać ze nigdy świecy nie dokręcałeś nawet w samochodzie, długa nasadka załatwi sprawe ;) pzdr. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Grudzień 1, 2012 widać ze nigdy świecy nie dokręcałeś nawet w samochodzie, długa nasadka załatwi sprawe ;) pzdr. Widać, że nigdy nie miałeś doczynienia z silnikiem Testastretta. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kriss85 0 Napisano Grudzień 1, 2012 Widać, że nigdy nie miałeś doczynienia z silnikiem Testastretta. A co tam jest takiego innego jeśli chodzi o wkręcanie czy wykręcanie świec ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Grudzień 1, 2012 A co tam jest takiego innego jeśli chodzi o wkręcanie czy wykręcanie świec ? Jak kiedyś będziesz wykręcał to się dowiesz :twisted: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kriss85 0 Napisano Grudzień 2, 2012 Wykrecalem na nowe zaraz po zakupie ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Grudzień 2, 2012 Wykrecalem na nowe zaraz po zakupie ;) Mówisz o swoim motocyklu? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kriss85 0 Napisano Grudzień 2, 2012 no o swoim, innego ducata na dzien dzisiejszy nie mam ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Grudzień 2, 2012 W swoim masz silnik desmoquattro a nie testastretta. W testach trzeba zwrócić szczególna uwagę. Otwór w głowicy jest ukształtowany w dolnej części lekko stożkowo. Używając klucza który wydaje sie pasować i wchodzacy "na styk" w otwór utknie on w dolnej części blokując się w owym stożku. Może być potem dość problematyczne wyjęcie go. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MOTOMANIAXpl 0 Napisano Grudzień 3, 2012 Dokładnie tak jak pisze Theodor - najlepiej używać cienkościennej nasadki tak by sięgała do samego "dna" i nie uszkodziła świecy przy odkręcaniu / dokręcaniu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wiktorgre 0 Napisano Grudzień 4, 2012 ok , dzieki koledzy za pomoc ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach