Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
Przemo3city

Wyciek przypuszczalnie spod głowicy. Komuś się to zdarzyło?

Polecane posty

W moim Monsterze 696, który ma ok 7000 km już pojawił się wyciek,

który trochę pryska na tylnie koło. W serwisie przypuszczają, że to spod uszczelki głowicy.. no i trzeba zdemontować silnik itd.. cała operacja na otwartym sercu.

 

Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem?

Trochę pryska na tylni błotnik nie wiem nawet czy określić to jako groźne i zastanawiam się czy to robić czy poczekać.

 

Pozdrawiam

Przemek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Aż się wierzyć nie chce. Napewno nie z pod zaworu membranowego? Może wybierz się do Darka do Torunia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak kolega napisał - te modele są dopracowane i z wyciekami raczej im nie po drodze... ;) zawór natomiast jest często "płaczący" :lol:

ps. do uszczelnienia cylindra nie trzeba wyciągać silnika....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

gdzieś Ty byl w tym serwisie Cooo?

posłuchaj madrzejszych i nie wywazaj otwartych drzwi . :mrgreen:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gdzieś Ty byl w tym serwisie Cooo?

posłuchaj madrzejszych i nie wywazaj otwartych drzwi . :mrgreen:

 

Hehehe, no w serwisie byłem w Rumi w AC Motors.

Oni też nie mogą mieć pewności czy to spod uszczelki głowicy, bo niby skąd.

Jednak wszystko co napisałem na ten temat usłyszałem właśnie w serwisie.

Jak dla mnie to mogę z tym jeździć, tylko boję się ewentualnych konsekwencji później - droższej naprawy.

 

Może masz racje z tymi drzwiami ;)

 

 

jak kolega napisał - te modele są dopracowane i z wyciekami raczej im nie po drodze... ;) zawór natomiast jest często "płaczący" :lol:

ps. do uszczelnienia cylindra nie trzeba wyciągać silnika....

 

Hmm, troche mnie pocieszyłeś z tym dopracowaniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Oni też nie mogą mieć pewności czy to spod uszczelki głowicy, bo niby skąd.

 

Się myje, się odpala, się patrzy, się widzi.

 

jak kolega napisał - te modele są dopracowane i z wyciekami raczej im nie po drodze... ;) zawór natomiast jest często "płaczący" :lol:

ps. do uszczelnienia cylindra nie trzeba wyciągać silnika....

 

Hmm, troche mnie pocieszyłeś z tym dopracowaniem.

 

Pierwsza generacja 696 miała wyciek z pod lewego dekla, praktycznie większość egzemplarzy ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Oni też nie mogą mieć pewności czy to spod uszczelki głowicy, bo niby skąd.

 

Się myje, się odpala, się patrzy, się widzi.

 

jak kolega napisał - te modele są dopracowane i z wyciekami raczej im nie po drodze... ;) zawór natomiast jest często "płaczący" :lol:

ps. do uszczelnienia cylindra nie trzeba wyciągać silnika....

 

Hmm, troche mnie pocieszyłeś z tym dopracowaniem.

 

Pierwsza generacja 696 miała wyciek z pod lewego dekla, praktycznie większość egzemplarzy ;)

 

 

Tak, więc wymyłem, odpaliłem, patrzyłem, skonsultowałem ;)

Oczywiście, "na postoju" na jałowym nic nie pryska i jest cacy.

Wystarszy jedam 100 km zrobić i widać, że ciekni.

 

Pierwsza generacja jak zawsze - wadliwa ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.