krl 0 Napisano Styczeń 6, 2013 Podczas ostatniego spotkania rady FIM z przedstawicielami Dorny i 23 zespołów, rozmawiano o nowych przepisach na rok 2013 i o przyszłości wyścigów w 2014 roku. Wszyscy nabrali wody w usta w sprawach propozycji i ustaleń jakie zostały poczynione na sezon 2014 ale Włoski Motorsprint uchylił rąbka tajemnicy. Największą zmianą, która jest podyktowana zmniejszeniem kosztów może być zakończenie Pucharu klas STK1000 i STK600 a w ich miejsce ma pojawić się klasa produkcyjna oparta o motocykle 250cc. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Styczeń 6, 2013 Tak sobie myślę na marginesie, że maksymalne zbliżanie specyfikacją motocykli klasy SBK do tych drogowych byłoby bardzo ciekawe dla nas, szarych użytkowników. Nie ma to jak poczucie, że oglądasz w boju motocykl który akurat stoi we własnym garażu. Może to właśnie będzie działo się z SBKami? W końcu w wersji drogowej te motocykle są znacznie tańsze. Może dlatego likwidują STKi. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach