siman 0 Napisano Styczeń 29, 2013 Typowe klekotanie silników ducati, nawet mokrosprzęgłowych wynika z pierwotnego przełożenia napędu realizowane przekładnią zębatą o prostych zębach. Nawet ze zdemontowanym sprzęgłem taki silnik będzie klekotał. A jak ma sie do tego co napisałeś fakt że jak wciskamy klamkę sprzęgła silnik chodzi ciszej bez klekotania? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Styczeń 29, 2013 Jak wciskasz klamke sprzęgła rozpinasz napęd i nie "kręci się" skrzynia biegów. Bezwładność wirujacych elementów jest mniejsza, więc i klekot wynikajacy z kasowania sie luzów miedzyzębnych mniejszy. Poza tym samo sprzęgło inne dźwieki wydaje spiete lub rozpiete. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Mały 0 Napisano Styczeń 29, 2013 Jak wciskasz klamke sprzęgła rozpinasz napęd i nie "kręci się" skrzynia biegów. Bezwładność wirujacych elementów jest mniejsza, więc i klekot wynikajacy z kasowania sie luzów miedzyzębnych mniejszy. Poza tym samo sprzęgło inne dźwieki wydaje spiete lub rozpiete. Theodor Nie dokładnie o to mi chodziło . Pisałeś że zużyte sprzęgło dzwoni (moje ewidentnie dzwoni nawet bez wciśniętej klamki)Wiem że sprzęgło sprzęgłowi nierówne a że po zakupie miałem małe problemy z tym sprzęgłem,to byłem ciekaw czy jest to norma czy nadal coś nie gra. U znajomego na przykład dzwoni tylko po wciśnięciu klamki a tak to wali jak oszalałe ale on ma całe stalowe to musi walić :? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Styczeń 29, 2013 Hmm, analiza stanu sprzegla na podstawie epickiego opisu zjawisk akustycznych :-) Sprzeglo trzeba zweryfikowac dokonujac inspekcji. Jesli jest problem ze znalezieniem luzu na postoju, przy pracujacym silniku moze to swiadczyc o wypracowanym koszu i wieszajacych sie tarczach sprzeglowych, ale moze byc tez problem ze sterowaniem hydraulicznym. Ciezko cos przez internet wywrozyc... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
robsonick 1 Napisano Styczeń 29, 2013 Ciezko cos przez internet wywrozyc... Nie wymiguj się theoś tylko bierz szklaną kulę i odpowiadaj na pytania ;-). Ale jak dzwoni gdy docisk spina sprzęgło to moim zdaniem coś jest nie tak. Trzeba za radą theodora pojechać do serwisu... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Mały 0 Napisano Styczeń 29, 2013 Wiem wiem panowie że internet jest aby sobie poczytać a forum po to aby sobie pomagać ;) a więc, tak jak napisałem wyżej tarczki ,sprężyny ,przekładki są nowe ,kosz wygląda jak nówka a wybierak ma delikatne ślady zużycia . Jeśli nie brać pod uwagę dźwięku to sprzęgło chodzi bez zarzutu . Biegi wchodzą gładko ze znalezieniem luzu na postoju też niema problemu. Zadałem to pytanie bo myślałem że może a już będzie to jakaś bzdura odpowiedzialna za taką prace sprzęgła. Jeśli jednak nikt nie miał takiego przypadku ,to oczywiście jak najbardziej jeśli jest taka potrzeba to pojadę z tym sprzęgłem na przegląd do serwisu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach