Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
Kaz

1199 PANIGALE TRICOLORE-WERSJA TOR

Polecane posty

Kaz    0

Wersje torowe ok.2kg tylko zawory i konrody tytanowe bo oczywiscie reszte mozna skopiowac przygotowujac S-ke na Tor.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może to nie świeży news, ale ciekawy. Otóż Max Neukirchner testował 3 różne motocykle: 1098R wykupione z zespołu Effenbert, były motocykl Sylvain Guintoli, 1199 Superbike z zawieszeniem WP i 1199 z zawieszeniem Ohlinsa.

Zgadnijcie na którym z nich miał najlepsze czasy...?

 

Jak sam powiedział: na 1199 czuję się szybki, ale w rzeczywistości jadę wolno, na oldtimerze 1098R czuję się wolny, ale w rzeczywistości jestem szybki :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Ducatista   
Gość Ducatista

....nie no nie ma szans by Ducati w najbliższych latach wygrywała wsbk, ogólnie technika rzędowych 4rek posunęła się diametralnie technologicznie w stosunku do konstrukcji Ducati a silniki Hondy  i Yamaha to nie doścignięty wzorzec konstrukcyjny niczym silnik z bolidów F1 zważywszy że bolidy F1 czy motocykle motoGP stosują silniki na pneumatycznych rozrządach które rozwijają już niebotyczne obroty. (przy tym wyeliminowane są sprężyny które przy dużych obrotach wpadają w stan bezwładności co prowadziło do nie prawidłowego otwierania czy zamykania zaworów i spadku mocy silnika)

    Znacząca wydajność silników Hondy doprowadziła do ogromnej przewagi na prostej i na  wyjściu z zakrętu, jeszcze kilka lat temu wychodzenie i odjazd po winklu wygrywały ducati z racji na Vki i duży moment obrotowy, ale za to na prostym był dużo wolniejsze teraz i Honda to uczyniła że jest nie do pokonania w zakrętach ze swoim hydro aktywnym zawieszeniem, wiec na każdym okrążeniu urywają kolejny sekundy. Ducati musi coś zmienić w silnikach pierwsza zmiana nastąpiła już w konstrukcji silnika z panigale ale nie można się wiecznie tradycji trzymać zwłaszcza w motocyklach wyścigowych niestety konstrukcja desmo z lat 50tych jest już technologicznie przestarzała w motoGP,  może i to dobre ale  w seryjnych motocyklach by się wyróżnić czymś oryginalnym :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kaz    0

No i nareszcie jest porzadny spszet

187hp na kole/156Nm-Akropovic plus Rapid race.

Polowa sezonu jeszcze zostala

R'ka na zajezdnie

post-88281-0-77230600-1464509682_thumb.jpeg

post-88281-0-94474900-1464509750_thumb.jpeg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.