Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
Ozon3k

monster 620 z "małym" mankamentem

Polecane posty

Witam.

Znalazłem dzisiaj na alledrogo taki ogłoszenie:

http://allegro.pl/show_item.php?item=3020543750

 

Motocykl na zdjęciach wygląda bardzo kusząco, jednak zadzwoniłem do gościa pytając się o różne szczegóły i niestety dowiedziałem się, że nie posiada on czerwonego kluczyka ani karty kodów.

Powiedzcie mi czy warto wogóle zawracać sobię głowę takim egzemplarzem? Mogę mieć jakieś problemy z immobilizerem jak go kupię?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Brak czerwonego kluczyka i karty kodowej w obecnych czasach nie stanowi technicznego problemu. Oczywiście fajnie jest jak moto ma wszystko z czym wyjechało z fabryki, ale nie popadajmy w skrajność ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oo

 

Ta 620 stała wcześniej kopę czasu w Motobox w BB (przynajmniej wsio na to wskazuje). Pierwszy Monster jakiego oglądałem. Długooooo wisiała, potem widać trafiła do Katowic.

 

Db by było by ją porządnie obejrzał jakich mechanik znający się na Ducati.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Byłem go dziś obejrzeć ze znajomym (nie ducatista ale motocyklista z dużym stażem).

Monster mechanicznie i wizualnie prezentuje się dobrze, papiery też spoko. Jednak wciąż nie wiem co myśleć o brakujących kluczach. moto ma spaloną żarówkę od kontrolki długich świateł. Gdybym chciał ją wymienić, pewnie będę potrzebował karty. Co będzie jeśli na dłużej odepne aku? Czy da się wogóle w jakiś sposób odzyskać kody z karty i dorobić kluczyk serwisowy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Byłem go dziś obejrzeć ze znajomym (nie ducatista ale motocyklista z dużym stażem).

Monster mechanicznie i wizualnie prezentuje się dobrze, papiery też spoko. Jednak wciąż nie wiem co myśleć o brakujących kluczach. moto ma spaloną żarówkę od kontrolki długich świateł. Gdybym chciał ją wymienić, pewnie będę potrzebował karty. Co będzie jeśli na dłużej odepne aku? Czy da się wogóle w jakiś sposób odzyskać kody z karty i dorobić kluczyk serwisowy?

??????? karta kodowa potrzebna do wymiany żarówki z kontrolki długich świateł??? Sam nie dawno wymieniłem sobie wszystkie żarówki na czerwone w liczniku i karty nie potrzebowałem a ja mam, karta kodowa, jak się nie mylę jest po to ze jak zgubisz kluczyk, z tej karty dorobią ci nowy kluczyk wraz z imobilaserem, po to jest karta kodowa, jak się mylę nich mnie ktoś poprawi, bez karty pewnie tez byś dorobił, tylko byś musiał stacyjkę tez dać żeby imobilaser sciagli, czy jakoś tak, nie znam się za dobrze na tym ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W instrukcji serwisowej wyczytałem, że zegarów nie da się rozebrać, przy spalonych kontrolkach trzeba by ewentualnie cały moduł wymienić, a wtedy trzeba kodować na nowo kluczyki i potrzebna jest karta i kluczyk serwisowy. Tak oficjalnie mówi instrukcja, ale ja tam nie wiem. Może są jakieś inne sposoby?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A tak poza tym, czy byłoby możliwe dorobienie kluczyków do tego moto?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W kwestii kontrolek - to nie żarówki tylko diody na płytce.

 

Karta kodowa ma na sobie wypisany kod elektroniczny i kod mechaniczny. Kod elektroniczny służy do odblokowania immo (w nagłych przypadkach), kod mechaniczny służy do fizycznego docinania kluczyka.

 

Natomiast procedurę kodowania kluczyków uruchamia się i kończy czerwonym kluczykiem "matką", karta nie ma tu nic do rzeczy. Inną kwestią jest to, że czarne kluczyki w obecnych czasach można klonować. Podobnie jak zgubisz wszystkie czarne to wystarczy wysłać zegary w odpowiednie miejsce i dostaniesz zwrotnie z żądaną liczbą kluczyków, w tym z czerwoną "matką"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wystarczy wysłać zegary w odpowiednie miejsce i dostaniesz zwrotnie z żądaną liczbą kluczyków, w tym z czerwoną "matką"

 

Już wpłaciłem zaliczkę na to cudo :) Jeśli się nie znajdą to będę chciał sobie dorobić te brakujące kluczyki. Mógłbym prosić jakieś namiary na to "odpowiednie miejsce"?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak importerem do polski było BB to sprawdź po vin rocznik - robili przewałki na tym...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem VIN. Wszystko w porządku. Dzwoniłem również do Motoboxu w BB spytać, czy czasem tam się im gdzieś te kluczyki nie zawieruszyły, ale niestety nic nie mają. Będe musiał sobie dorobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.