Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

bialy114

Wydechy do Monstera

Polecane posty

 

Biały,

dziękuje za info....tłumiki zamówione. Teraz tylko czekać na przesyłkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 Mam pytanko odnośnie tych ZARDów ZD028HSO-2. Przeznaczone są do S4R/S4Rs. Czy to jakis problem z zamontowaniem ich do mojego S2R 1000? Z tego co wiem z zamontowaniem nie będzie żadnego problemu ale jakie są dalsze konsekwencje? Na stronie ZARDa widać wyraźnie że do S2R mają inny symbol, może ktoś mi wyjaśnić w czym byłby problem, jesli wogóle by jakis był? Nie ukrywam że o ZARDach śnie po nocach, wprawdzie w carbonowej wersji ale tu kusi cena a i tytanowe fajnie sie wpasują.

Edytowano przez xyntR

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko odnośnie tych ZARDów ZD028HSO-2. Przeznaczone są do S4R/S4Rs. Czy to jakis problem z zamontowaniem ich do mojego S2R 1000? Z tego co wiem z zamontowaniem nie będzie żadnego problemu ale jakie są dalsze konsekwencje? Na stronie ZARDa widać wyraźnie że do S2R mają inny symbol, może ktoś mi wyjaśnić w czym byłby problem, jesli wogóle by jakis był? Nie ukrywam że o ZARDach śnie po nocach, wprawdzie w carbonowej wersji ale tu kusi cena a i tytanowe fajnie sie wpasują.

Inne kolektory wydechowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli mogę zapomnieć?

Sorki, to przeca są tylko końcówki wydechu - zatem powinny pasować do S2Ra

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Więc pozostaje zakup a potem uderzyć do Waszego serwisu na montaż i wszystkie niezbędne regulacje :razz:  Już widze moto z takim zestawem :twisted:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W Twoim przypadku pomyślałbym o kominach w pełni czarnych. No i pamiętaj, że bez przelotowego kolektora efekt (na wielu płaszczyznach) będzie mizerny.

Edytowano przez musieli

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KGr    1

Odwiedz jakis ebay, kolektor do s2r bez katalizatora na bank znajdziesz i nie kosztuja nawet majatku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, rozważam zmianę układu wydechowego w M696 i po prześledzeniu wpisów na forum (dotyczących montażu akcesoryjnego układu wydechowego) nadal mam pewne wątpliwości i wolałbym je rozwiać zanim zrobię jakieś modyfikacje:

1-Czy wydechy typu SLIP-ON (Leo Vince, Arrow, Akrapovic, Mivv) sprzedawane bez dodatkowych elementów (filtr+elektronika) wystarczy po prostu założyć zamiast seryjnych i wszystko będzie OK?

Nie chodzi mi o wzrost mocy i momentu ale o to aby po wymianie wydechów parametry te nie uległy pogorszeniu. Innymi słowy czy wydechy typu SLIP-ON są w jakiś sposób (pod względem parametrów) fabrycznie dopasowywane, dostrajane do danego motocykla i nie wymagają dodatkowych zabiegów poza ich założeniem?

Wiem, że większość (jak nie wszyscy) tak właśnie wymieniają wydechy jednak opisy na forum o zapaści parametrów, zubożeniu mieszanki, wzroście temperatury i w efekcie zniszczeniu zaworów mnie przerażają. Czy to dotyczy również wydechów typu SLIP-ON?

2-Jeśli zależałoby mi na poprawie parametrów (poza dźwiękiem) to rozumiem, że wówczas w grę wchodzą wydechy Temignoni sprzedawane z dodatkami (reklamowane jako sportowe) lub inne np. Arrow + wywalenie katalizatora (jest taki zestaw w sprzedaży) i dostrojenie elektroniki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KGr    1

W m696 akurta w puszkach wydechow masz katalizator, wiec wymiana go spowoduje znacznie swobodniejszy przeplyw powietrza i moim skromnym zdaniem AFR wypadaloby chociaz sprobowac dopasowac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tego wynika, że w tłumikach typu SLIP-ON katalizator jest we wnętrzu puszki tak samo jak w seryjnych. Tym bardziej zamiana seryjnego tłumika na tłumik typu SLIP-ON (o ile są faktycznie dostrajane fabrycznie) nie powinna pociągać za sobą dodatkowych modyfikacji - czy tak? Chcę się upewnić przed wymianą zamiast ratować sytuację po ich wymianie.

Nie rozumiem tylko jak w takim razie działają (poprzez wyeliminowanie katalizatora) rurki sprzedawane w zestawie z tłumikami do M696 - Arrow Dark Line Alluminium + No Cut Pipe?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, czy nikt nie wie, nikt nie pomorze? Jak to jest z tłumikami SLIP-ON? Zakładać i nic nie kombinować w elektronice?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zawsze za zmianami w układzie wyddechowym lub dolotowym powinna pójść weryfikacja na hamowni (skład mieszanki, przebieg krzywych mocy i momentu) nawet w nowszych modelach Ducati.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 nawet w nowszych modelach Ducati.

szczególnie w nowszych modelach , które juz fabrycznie sa strojone na "ubogo" ze względu na normy czystości spalin.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No dobrze. Rozumiem więc, że wydechy Slip-On jednak nie są fabrycznie strojone do danego modelu motocykla.

Załóżmy więc, że nadal chcę wymienić wydechy oraz całość odpowiednio zestroić na hamowni.

Gdzie się z tym udać aby mieć pewność, że zostanie to prawidłowo wykonane?

Mam wrażenie (poparte niestety doświadczeniem kolegów), że w większości serwisów skończy się to po prostu wymianą wydechów i nic poza tym nie zostanie zmienione/zestrojone itp.

Skasowany natomiast zostanę za full serwis.

Jest takie miejsce w okolicach Trójmiasta?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wydechy są dedykowane do danego modelu motocykla (pasują przede wszystkim fizycznie). Niemniej jednak w układach, które nie adaptują się same do zmian w układzie dolotowym/wydechowym, trzeba stroić motocykl pod dokonane modyfikacje tych układów.

 

Gdzie? Ze znanych mi miejsc najbliżej 3city jest Ducati Toruń, które ma hamownię Dimmsport (Rapidbike).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja się podłączę pod temat z pytaniem;

Czy ktoś z Was może podpowiedzieć w co warto się zaopatrzyć aby mi odpowiednio mogli zestroić motocykl?

Pacjent to Monster 695 z 2007r. Zakupiłem sobie ładniutkie wydechy LeoVince SBK, zamontowane, wygląda (i dudni) ładniutko :), ale na hamowni wyszło, że "jest strasznie ubogo!" Dużo poza normami. Mechanik podpowiada doposażenie w jakieś moduły (nie wiem jaki proponuje, nie pamiętam).

Macie jakieś sprawdzone rozwiązania? (najlepiej, żeby nie zrujnowały mi portfela) Są jakieś gotowe rozwiązania?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja się podłączę pod temat z pytaniem;

Czy ktoś z Was może podpowiedzieć w co warto się zaopatrzyć aby mi odpowiednio mogli zestroić motocykl?

Pacjent to Monster 695 z 2007r. Zakupiłem sobie ładniutkie wydechy LeoVince SBK, zamontowane, wygląda (i dudni) ładniutko :), ale na hamowni wyszło, że "jest strasznie 

Ja tam na elektronice się nie znam ale po zestrojeniu ( regulacjach) mojego Monstera u Cinka jest przepaść pomiędzy tym co było a jest - dynamika, prędkość max - wszystko te parametry poszły  w górę. 

Monster 696.

Wydechy LeoVince.

 

Polecam Ci to rozwiązanie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

po zestrojeniu ( regulacjach) mojego Monstera u Cinka jest przepaść pomiędzy tym co było a jest - dynamika, prędkość max - wszystko te parametry poszły  w górę. 

Monster 696.

Polecam Ci to rozwiązanie. 

Chyba trochę daleko mam do niego :( -to raz,

a dwa; Twój monster jest "nowiejszy" i chyba inne bebechy elektroniczne ma niż mój. Podobno "moich" się regulować za wiele nie daje.

Nie wiem jaka jest prawda dlatego pytam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KGr    1

No wlasnie - a co sadzicie (Marcin, Darek?) o tych wszystkich "auto-tune" Powercommanderach, Rapidbajkach etc?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

695 można dowolnie modyfikować...

 

No wlasnie - a co sadzicie (Marcin, Darek?) o tych wszystkich "auto-tune" Powercommanderach, Rapidbajkach etc?

kwestia oczekiwań.

Ja jestem zwolennikiem zmian zawartości ECU , bo są dużo większe możliwości . Puszkami ( RB,PC ) możesz tylko modyfikować dawki paliwa.

A największe pole do popisu właśnie jest w ECU - usunięcie blokad fabrycznych , "ekologicznych" i już silnik dostaje kilka darmowych koników... Nie wspominając o wyłączeniu eco wspomagaczy ( sondy, exap) , tuningu ( zmiany map paliwowych, zapłonu), czy nawet zmiany temp. załączania wentylatora chłodnicy , zmiany wrażliwości manetki gazu i... duuuużo duuuużo więcej. :mrgreen:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony


×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.