Iwiki 0 Napisano Kwiecień 22, 2013 Biały, dziękuje za info....tłumiki zamówione. Teraz tylko czekać na przesyłkę. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bialy114 1 Napisano Kwiecień 22, 2013 "Będzie Pan zadowolony" :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xyntR 2 Napisano Styczeń 24, 2014 (edytowany) Mam pytanko odnośnie tych ZARDów ZD028HSO-2. Przeznaczone są do S4R/S4Rs. Czy to jakis problem z zamontowaniem ich do mojego S2R 1000? Z tego co wiem z zamontowaniem nie będzie żadnego problemu ale jakie są dalsze konsekwencje? Na stronie ZARDa widać wyraźnie że do S2R mają inny symbol, może ktoś mi wyjaśnić w czym byłby problem, jesli wogóle by jakis był? Nie ukrywam że o ZARDach śnie po nocach, wprawdzie w carbonowej wersji ale tu kusi cena a i tytanowe fajnie sie wpasują. Edytowano Styczeń 24, 2014 przez xyntR Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Styczeń 24, 2014 Mam pytanko odnośnie tych ZARDów ZD028HSO-2. Przeznaczone są do S4R/S4Rs. Czy to jakis problem z zamontowaniem ich do mojego S2R 1000? Z tego co wiem z zamontowaniem nie będzie żadnego problemu ale jakie są dalsze konsekwencje? Na stronie ZARDa widać wyraźnie że do S2R mają inny symbol, może ktoś mi wyjaśnić w czym byłby problem, jesli wogóle by jakis był? Nie ukrywam że o ZARDach śnie po nocach, wprawdzie w carbonowej wersji ale tu kusi cena a i tytanowe fajnie sie wpasują. Inne kolektory wydechowe. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xyntR 2 Napisano Styczeń 24, 2014 Czyli mogę zapomnieć? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Styczeń 24, 2014 Czyli mogę zapomnieć? Sorki, to przeca są tylko końcówki wydechu - zatem powinny pasować do S2Ra Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xyntR 2 Napisano Styczeń 25, 2014 Więc pozostaje zakup a potem uderzyć do Waszego serwisu na montaż i wszystkie niezbędne regulacje :razz: Już widze moto z takim zestawem :twisted: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Styczeń 25, 2014 (edytowany) W Twoim przypadku pomyślałbym o kominach w pełni czarnych. No i pamiętaj, że bez przelotowego kolektora efekt (na wielu płaszczyznach) będzie mizerny. Edytowano Styczeń 25, 2014 przez musieli Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KGr 1 Napisano Styczeń 25, 2014 Odwiedz jakis ebay, kolektor do s2r bez katalizatora na bank znajdziesz i nie kosztuja nawet majatku. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Krzykaty 0 Napisano Kwiecień 12, 2015 Koledzy, rozważam zmianę układu wydechowego w M696 i po prześledzeniu wpisów na forum (dotyczących montażu akcesoryjnego układu wydechowego) nadal mam pewne wątpliwości i wolałbym je rozwiać zanim zrobię jakieś modyfikacje: 1-Czy wydechy typu SLIP-ON (Leo Vince, Arrow, Akrapovic, Mivv) sprzedawane bez dodatkowych elementów (filtr+elektronika) wystarczy po prostu założyć zamiast seryjnych i wszystko będzie OK? Nie chodzi mi o wzrost mocy i momentu ale o to aby po wymianie wydechów parametry te nie uległy pogorszeniu. Innymi słowy czy wydechy typu SLIP-ON są w jakiś sposób (pod względem parametrów) fabrycznie dopasowywane, dostrajane do danego motocykla i nie wymagają dodatkowych zabiegów poza ich założeniem? Wiem, że większość (jak nie wszyscy) tak właśnie wymieniają wydechy jednak opisy na forum o zapaści parametrów, zubożeniu mieszanki, wzroście temperatury i w efekcie zniszczeniu zaworów mnie przerażają. Czy to dotyczy również wydechów typu SLIP-ON? 2-Jeśli zależałoby mi na poprawie parametrów (poza dźwiękiem) to rozumiem, że wówczas w grę wchodzą wydechy Temignoni sprzedawane z dodatkami (reklamowane jako sportowe) lub inne np. Arrow + wywalenie katalizatora (jest taki zestaw w sprzedaży) i dostrojenie elektroniki? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KGr 1 Napisano Kwiecień 12, 2015 W m696 akurta w puszkach wydechow masz katalizator, wiec wymiana go spowoduje znacznie swobodniejszy przeplyw powietrza i moim skromnym zdaniem AFR wypadaloby chociaz sprobowac dopasowac. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Krzykaty 0 Napisano Kwiecień 12, 2015 Z tego wynika, że w tłumikach typu SLIP-ON katalizator jest we wnętrzu puszki tak samo jak w seryjnych. Tym bardziej zamiana seryjnego tłumika na tłumik typu SLIP-ON (o ile są faktycznie dostrajane fabrycznie) nie powinna pociągać za sobą dodatkowych modyfikacji - czy tak? Chcę się upewnić przed wymianą zamiast ratować sytuację po ich wymianie. Nie rozumiem tylko jak w takim razie działają (poprzez wyeliminowanie katalizatora) rurki sprzedawane w zestawie z tłumikami do M696 - Arrow Dark Line Alluminium + No Cut Pipe? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Krzykaty 0 Napisano Kwiecień 15, 2015 Koledzy, czy nikt nie wie, nikt nie pomorze? Jak to jest z tłumikami SLIP-ON? Zakładać i nic nie kombinować w elektronice? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Kwiecień 15, 2015 Zawsze za zmianami w układzie wyddechowym lub dolotowym powinna pójść weryfikacja na hamowni (skład mieszanki, przebieg krzywych mocy i momentu) nawet w nowszych modelach Ducati. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Kwiecień 15, 2015 nawet w nowszych modelach Ducati. szczególnie w nowszych modelach , które juz fabrycznie sa strojone na "ubogo" ze względu na normy czystości spalin. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Krzykaty 0 Napisano Kwiecień 17, 2015 No dobrze. Rozumiem więc, że wydechy Slip-On jednak nie są fabrycznie strojone do danego modelu motocykla. Załóżmy więc, że nadal chcę wymienić wydechy oraz całość odpowiednio zestroić na hamowni. Gdzie się z tym udać aby mieć pewność, że zostanie to prawidłowo wykonane? Mam wrażenie (poparte niestety doświadczeniem kolegów), że w większości serwisów skończy się to po prostu wymianą wydechów i nic poza tym nie zostanie zmienione/zestrojone itp. Skasowany natomiast zostanę za full serwis. Jest takie miejsce w okolicach Trójmiasta? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Kwiecień 17, 2015 Wydechy są dedykowane do danego modelu motocykla (pasują przede wszystkim fizycznie). Niemniej jednak w układach, które nie adaptują się same do zmian w układzie dolotowym/wydechowym, trzeba stroić motocykl pod dokonane modyfikacje tych układów. Gdzie? Ze znanych mi miejsc najbliżej 3city jest Ducati Toruń, które ma hamownię Dimmsport (Rapidbike). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tadzik 0 Napisano Kwiecień 17, 2015 Ja się podłączę pod temat z pytaniem; Czy ktoś z Was może podpowiedzieć w co warto się zaopatrzyć aby mi odpowiednio mogli zestroić motocykl? Pacjent to Monster 695 z 2007r. Zakupiłem sobie ładniutkie wydechy LeoVince SBK, zamontowane, wygląda (i dudni) ładniutko :), ale na hamowni wyszło, że "jest strasznie ubogo!" Dużo poza normami. Mechanik podpowiada doposażenie w jakieś moduły (nie wiem jaki proponuje, nie pamiętam). Macie jakieś sprawdzone rozwiązania? (najlepiej, żeby nie zrujnowały mi portfela) Są jakieś gotowe rozwiązania? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
splonka 0 Napisano Kwiecień 17, 2015 Ja się podłączę pod temat z pytaniem; Czy ktoś z Was może podpowiedzieć w co warto się zaopatrzyć aby mi odpowiednio mogli zestroić motocykl? Pacjent to Monster 695 z 2007r. Zakupiłem sobie ładniutkie wydechy LeoVince SBK, zamontowane, wygląda (i dudni) ładniutko :), ale na hamowni wyszło, że "jest strasznie Ja tam na elektronice się nie znam ale po zestrojeniu ( regulacjach) mojego Monstera u Cinka jest przepaść pomiędzy tym co było a jest - dynamika, prędkość max - wszystko te parametry poszły w górę. Monster 696. Wydechy LeoVince. Polecam Ci to rozwiązanie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tadzik 0 Napisano Kwiecień 17, 2015 po zestrojeniu ( regulacjach) mojego Monstera u Cinka jest przepaść pomiędzy tym co było a jest - dynamika, prędkość max - wszystko te parametry poszły w górę. Monster 696.Polecam Ci to rozwiązanie. Chyba trochę daleko mam do niego :( -to raz, a dwa; Twój monster jest "nowiejszy" i chyba inne bebechy elektroniczne ma niż mój. Podobno "moich" się regulować za wiele nie daje. Nie wiem jaka jest prawda dlatego pytam :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KGr 1 Napisano Kwiecień 17, 2015 No wlasnie - a co sadzicie (Marcin, Darek?) o tych wszystkich "auto-tune" Powercommanderach, Rapidbajkach etc? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Kwiecień 17, 2015 695 można dowolnie modyfikować... No wlasnie - a co sadzicie (Marcin, Darek?) o tych wszystkich "auto-tune" Powercommanderach, Rapidbajkach etc? kwestia oczekiwań. Ja jestem zwolennikiem zmian zawartości ECU , bo są dużo większe możliwości . Puszkami ( RB,PC ) możesz tylko modyfikować dawki paliwa. A największe pole do popisu właśnie jest w ECU - usunięcie blokad fabrycznych , "ekologicznych" i już silnik dostaje kilka darmowych koników... Nie wspominając o wyłączeniu eco wspomagaczy ( sondy, exap) , tuningu ( zmiany map paliwowych, zapłonu), czy nawet zmiany temp. załączania wentylatora chłodnicy , zmiany wrażliwości manetki gazu i... duuuużo duuuużo więcej. :mrgreen: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach