Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
szczepan1osw

695, a może coś innego?

Polecane posty

Witam,

szukam monsterka 695 za dobre pieniądze ale jak na razie ciężko znaleźć jakąś interesującą ofertę. Czy waszym zdaniem warto zastanowić się nad jakimś innym starszym modelem np M900 lub M620? Mimo, że Monsterek jest moim marzeniem to nie chciałbym kupić czegoś na siłę bo mam czym śmigać w tym sezonie :) (xs 400 cafe racer)

Pozdrawiam

Krzysztof

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To poczekaj i kup sobie motocykl na wtrysku, może się trafi Desmomaniak który akurat sprzedaje??

 

Pozdr. J-999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

czekam spokojnie ;) dałem jeszcze znać znajomemu, który przywozi motorki z Włoch wiec może się coś trafi. Ma ktoś z was doświadczenie z modelem 695 i 900 i chciałby się podzielić wrażeniami ? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Lepszy będzie M900 I.E.

695 prawie nadaje się na 1 motocykl- oczywiście to me subiektywne zdanie, nie każdy może się z tym zgadzać i nie o to tu chodzi...

Niski,lekki, łatwo kurduplom ( ja się do nich też zaliczam hahahhahaha) dosięgnąć nogami, moment nie doprowadza do oddania bezwiednie moczu ze strachu, małe spalanie, ale jak się człek trochę wprawi, to można sobie fajnie śmigać...oczywiście w miarę ograniczeń wynikających z niezbyt wyrafinowanego zawieszenia i takiż hamulców( mimo stalowego oplotu)...

M900 i.e. na wtrysku ma lepsze zawieszenia, i lepsze hamulce, ma mocniejszy silnik z dużym momentem, tu już potrzeba rozwagi...także koszty eksploatacji będą też wyższe, z racji mocniejszego silnika ( zdzieranie opon) i nieco wyższej masy, nie mówiąc o wyższym spalaniu...

 

Skoro kolega ma doświadczenie w jeździe motocyklami to chyba rozsądniejszym wydaje się większa wersja, bo co będzie jak zabraknie po pół roku mocy???

Koszty to sprawa wtórna, ja to kiedyś nawet w najśmielszych snach nie marzyłem, że będę kiedyś jeździł Ducati, a teraz mam 2 sztuki ( + 1 w worku)...trzeba tylko zaparcia i dobrej woli...

Pozdr. J-999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dziękuję za konkretną odpowiedz. Właśnie na takich informacjach mi zależało :)

Nie uzupełniłem w profilu ale przez 3 sezony śmigałem na Hondzie Hornet więc przydałoby się trochę mocy :)

dzieki jeszcze raz no i gratuluję sprzętów ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po Hornecie (600?) rozważałbym nawet coś mocniejszego niż M900 :roll: ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hayabu.... ups ;) To nie tutaj :D

 

Rzeczywiście po Hornecie to 695 będzie za słabe.

 

Czy 900 to nie wiem bo nie jeździłem :D ale jak nie 900 to lytrowego Monstra, lytrowego :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KGr    1
ale jak nie 900 to lytrowego Monstra, lytrowego :D

 

Przed moja M11 mialem Ymiszona Fz8, 780 ccm, cos kolo 110 koni - jechalo to wyraznie zwawiej niz 600tki (przede wszystkim przy niskich i srednich obrotach). Mialem tez okazje jezdzic na przemian na takim M1100 jak moj obecny i na swoim FZ8. I spodziewajac sie malej eksplozji okazalo sie, ze nic takiego nie mialo miejsca. Ot jechalo Potworzysko, bylo zwawe, wszystko fajnie - tylko gdzie ten slawny moment obrotowy?? Dopiero po przesiadce z powrotem na yamahe, okazalo sie ze ona robi kupe halasu a jakos nie bardzo jedzie... Akustyka zrobila swoje. Po przesiadce z Horneta nie daj sobie wmowic, ze jedziesz slimaczym tempem, bo silnik pracuje jakos tak leniwie i powoli sie kreci :) Litrowe L2 bedzie ZDECYDOWANIE mocniejsze niz Hornet. O 695 sie nie wypowiem, bo nie jezdzilem, a 696 po prostu nie pamietam...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszystko kwestia kwoty jaką możesz przeznaczyć na motocykl.

695 jeździ nie wiele lepiej jak 620, ale niestety gorzej hamuje.

900 i.e. ma około 78KM podobnie jak 696.

Różnica pomiędzy Hornet-em 600 a Monsterem 900 jest bardzo duża po przesiadce z monstera na horneta, honda nie przyspiesza i nie hamuje no i niestety może trochę gorzej jeździć po zakrętach (subiektywne odczucia). :lol:

 

Polecam jak będzie pogoda poszukać potworka i odbyć jazdę testową - 1-wsza jazda nie zawsze wywołuje emocje, kolejne już tak :mrgreen:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

niestety wszystko sprowadza się do kasy :( poczekam aż pojawi się jakaś fajna 900 no i może uda mi się podjechać do motomaniax (obczaić ich literka :) ) w przyszłym tygodniu bo będę na jakimś szkoleniu pod Warszawą :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wwk    0

695 jest fajne, bezstresowe, Ci co mówią, że nie hamuje może i rację mają (jest takie odczucie po przesiadce z modelu z 4 tłoczkowymi zaciskami) ale jak jeździłem to mi wystarczało. Na M 695 wskoczyłem z dużo większego motocykla (pojemnościowo jak i mocowo -rzędowa 4) i dalej było fajnie nic mu nie brakowało. M 900 jest znacznie mocniejszy od M696 (inny sposób podawania mocy przez producenta). M 696 pokaże na kole ok 65km, a M900 tak jak pisze misiek ok 78km. M1000 to już inna bajka, porównywanie M900 do M1000 to jak porównywanie desmoquattro do testastretty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.