Alcapone 0 Napisano Kwiecień 2, 2013 Witam! Chcialem sie spytac jakie sa roznice w oznaczeniu lancuchow 520 525 i 530 i ktore kola zebate sa lepsze, alu czy stal? Pozdrawiam! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Misiek 0 Napisano Kwiecień 2, 2013 520, 525, 535 to wielkość ogniw, odległość od sworznia do sworznia i szerokość ogniwa. Najbardziej wytrzymały powinien być wieniec stalowy. Ale jeśli chodzi o masę to zdecydowanie duraluminiowe. "Lepsze wrogiem dobrego" :lol: http://didsunstar.pl/?page_id=16 http://didsunstar.pl/?page_id=346 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Alcapone 0 Napisano Kwiecień 3, 2013 Czyli szukac lepiej 530 do s2r czy 520 zvmx wystarczy? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Kwiecień 3, 2013 530 do 800-ki? :shock: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Alcapone 0 Napisano Kwiecień 3, 2013 530 do 800-ki? :shock: Pytam^^ bo nie wiem :P Jak bym wiedzial to bym nie pytal. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bialy114 1 Napisano Kwiecień 3, 2013 Pytam^^ bo nie wiem :P Jak bym wiedzial to bym nie pytal. Ze mnie żaden mechanik, ale myślę, że powinieneś zdobyć (jeśli jeszcze nie masz) manual, zobaczyć jaki napęd zaleca Ducati do S2R. Tam powinny być podane ilości zębów na wieńcach (przednim i tylnym) oraz rozmiar(520, 525, 535) i ilość ogniw łańcucha. Albo zobacz co masz teraz. Jak rozumiem - zabierasz się wymianę kompletu :mrgreen: Był podobny temat, gdzie ja zadawałem pytania ;) http://forum.docpoland.com/viewtopic.php?f=115&t=7507&hilit=%C5%82a%C5%84cuch Jest też stronka, gdzie możesz "zmodyfikować" napęd w celu uzyskania np. lepszego przyspieszenia lub wyższej prędkości max (przynajmniej ja to tak rozumiem). Chodzi o ilość zębów na przedzie, tyle i - w związku z tym - ilość ogniw łańcucha. Zmiany wpływają również na jazdę na niskich obrotach, co w wypadku Duki ma duże znaczenie ;) http://www.gearingcommander.com/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
marian89 1 Napisano Kwiecień 3, 2013 zvxm o ile pamiętam jest super wzmocniony.(tez taki kupiłem, w kolorze złotym ) później są już hiper wzmocnione czyli twarde na tor itp. biorąc bardzo twardy łańcuch trzeba brać pod uwagę jakie zębatki będziemy dobierać, czy tez jedne z lepszych i twardych czy najtańsze wykonane z mniej odpornych materiałów. dobierając zestaw nie można dobrać super twardy łańcuch do "miękkich zębatek stalowych" bo łańcuch skończy zębatkę zanim sam się do połowy z użyje. lub tez na odwrót. a chyba każdy już wie ze zestaw wymienia się cały a nie raz łańcuch raz zębatkę. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Misiek 0 Napisano Kwiecień 3, 2013 Zalecany jest 520. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Banita 0 Napisano Kwiecień 4, 2013 chyba każdy już wie ze zestaw wymienia się cały a nie raz łańcuch raz zębatkę. Sobie wymieniam inaczej. Przedni wieniec zawsze z łańcuchem, tylny, co 2 wymiany (no chyba, że zużycie jest zauważalne gołym okiem). Rozejrzałbym się jeszcze za łancuchami EK. W przypadku S2R będzie to EK520ZVX104 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
gregi76 0 Napisano Marzec 18, 2017 Chciałem odświeżyć temacik zestawu napędowego. W skrócie poszukiwania kompletu do st4s 2002r. Wszystkie dostępne zestawy to 525/102/15/38 i tu zonk bo jak wół w manualu jest 102/15/43. Nawet kupując pojedyńczo to sam łańcuch 102-ogniw podobno dedykowany do orginalnych przełożeń 15-przód/ 38-tył I z czego to wynika i czym się kierować przy zakupie. Poza tym żadne zmiany charakterystyki moto mnie nie interesują gdyż wszystko do tej pory było OK. Pozdrawiam i udanego rozpoczęcia sezonu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach