Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
topgear68

749 - Check Engine

Polecane posty

usterka elektryczna, bądź elektroniczna. Zczytaj kod błędu i z manuala odczytaj czego dotyczy. A jeszcze lepiej podepnij sie pod kompa diagnostycznego.

Edytowano przez theodor

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

usterka elektryczna, bądź elektroniczna. Zczytaj kod błędu i z manuala odczytaj czego dotyczy. A jeszcze lepiej podepnij sie pod kompa diagnostycznego.

 Możliwy jest słaby akumulator :?: 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Uruchom zegary w trybie diagnostycznym (przy przekręcania kluczyka przytrzymaj obydwa przyciski przy obrotomierzu) i przeczytaj kod błędu na dole. Masz tu listę wszystkich kodów.

 

 

ERROR CODES
 
1.1 = Throttle Position Sensor (TPS) Disconnected 
1.2 = Throttle Position Sensor (TPS) short circuit to earth
2.1 = Pressure Sensor short circuit to power supply
2.2 = Pressure Sensor shorted to earth 
3.1 = Water Temp Sensor shorted to power supply
3.2 = Water Temp Sensor shorted to earth
4.1 = Air Temp Sensor shorted to power supply
4.2 = Air Temp Sensor Shorted to earth 
5.1 = Battery Hi 
5.2 = Battery Lo 
 
10.1 = Horizontal Coil shorted to power supply
10.2 = Horizontal Coil shorted to earth
11.1 = Vertical Coil shorted to power supply
11.2 = Vertical Coil shorted to earth
12.1 = Inj1 shorted to power supply
12.2 = Inj1 shorted to earth
13.1 = Inj2 shorted to power supply
13.2 = Inj2 shorted to earth
14.1 = Inj3 shorted to to power supply
14.2 = Inj3 shorted to earth
15.1 = Inj4 shorted to powersupply
15.2 = Inj4 shorted to earth
16.0 = Pump Relay
17.1 = L/H Fan shorted to power supply
17.2 = L/H Fan shorted to earth
18.1 = R/H Fan shorted to power supply
18.2 = R/H Fan shorted to earth
19.1 = Starter Solenoid shorted to power supply
19.2 = Starter Solenoid shorted to earth
 
30.0 = ROM/Eprom error
34.0 = Signal Panel Sensor
36.0 = Speed sensor
37.0 = Immobiliser (transponder)
37.1 = Immobiliser (antenna)
37.2 = Immobiliser (instrument panel serial driver)
37.3 = Immobiliser (serial cable disconnected)
37.4 = Immobiliser (ccm serial drive)
37.5 = Immobiliser (key not recognised)
37.6 = Can Line error
 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj na radomiu moto zgasło w zakręcie i już nie odpaliło. 

 

Bład na kompie nr 5, może taki być?

 

Nie słychać charakterystycznego dźwięku z okolicy baku po przekreceniu kluczyka. Kręci normalnie, ale nie odpala więc domyślam się ze nie dostaje paliwa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No niby 5 to bład aku, ale napięcie na klemach 12,5. No i co z podaniem paliwa? Przekaźnik jakiś tak nagle padł?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To, że jest takie napięcie nie ma nic do rzeczy, a jaki prąd rozruchowy ma aku?   Miałem nowego Unibata kiedyś i się okazało, że napięcie miał i trzymał, ale mocy rozruchowej nie miał- aku uszkodzone, wrzuciłem do jakiejś jamahy, a sam włożyłem starego Yuasa, ale po paru latach trza było wymienić wróciłem do Unibata, narazie działa, ale jak długo nie wiem...

Aku ma dużo pracy przy L-2 wysoko sprężonym silniku, nie to co 4cylindrówki...

Pozdr. J-999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Winny był spalony bezpiecznik "przekaźnik wtrysku" ale dlaczego i czy to sie znowu nie powtórzy to nie wiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dokładnie obejrzyj wiązkę idącą do zasilania pompy paliwa, szczególnie w miejscu gdzie przechodzi pomiędzy airboxem a tylną głowicą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sprawdziłeś? znaczy odwinąłeś izolację na całej długości i sprawdziłeś każdy pojedynczy przewód?

 

U mnie motocykl zgasł na wyjściu pod mostek na Poznaniu, identyczny objaw. Po wymianie bezpiecznika wyglądało że wszystko jest ok. Jednak bezpieczniki bez przyczyny się nie przepalają. i zacząłem szukać. Dłubanina w elektryce ujawniła przetarcie izolacji pomiędzy dwoma przewodami tej wiązki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe jak to możliwe, ale sprawdze to.

 

W który miejscu dokładnie ? Przy zejściu kabla z cylindra?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie twierdzę że dokładnie to się stało, ale u mnie zwarły się dokładnie w miejscu w którym ta wiązka przechodzi przez szczelinę pomiędzy airboxem a przednią krawędzią pokrywy zaworowej górnego cylindra.

 

Ale równie dobrze może być coś innego. Niemniej bezpieczniki bez powodu się nie przepalają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.