rzepson 0 Napisano Maj 8, 2013 Niby z pozoru proste pytanie...... jaka jest różnica między Ducati 848 vs Ducati 848 EVO??? Rzecz oczywista: moc, ale co dalej?? Pozd Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
emvespa 0 Napisano Maj 8, 2013 hamulec z przodu - 4tloczkowy vs. monobloc silnik jest chyba inny - nie tylko w mocy jest roznica, ale szczegolow to juz nei znam. kiedy sie interesowalem, to glownie te roznice mi sie rzucily w oczy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wwk 0 Napisano Maj 8, 2013 Tarcza przód 320 vs 330 w evo- podobno jest przepaść, tc w evo. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
NeX 3 Napisano Maj 8, 2013 W EVO chyba też dołożyli amorek skrętu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
oskar 0 Napisano Maj 9, 2013 evo ma amor, o niebo lepsze heble, trochę więcej mocy i w wesji se jest DTC i QS. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Franz 0 Napisano Maj 10, 2013 nie o niebo! O niebo i jeszcze przepaść! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
rzepson 0 Napisano Maj 10, 2013 Dzięki w takim razie za odpowiedź, bo ciężko było mi się doszukać w necie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Franz 0 Napisano Maj 10, 2013 ..............dobra to ci powiem. Jeszcze aluminiowy zbiornik. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
rzepson 0 Napisano Maj 10, 2013 hmmm....to może coś jeszcze ???? :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
oskar 0 Napisano Maj 10, 2013 w moim se jest plastik Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Franz 0 Napisano Maj 10, 2013 ....zegary podswietlane jak w 11-ce Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
emvespa 0 Napisano Maj 10, 2013 (edytowany) gdybym mial pieniadze, kupilbym Evo, gdybym nie mial, kupilbym starsze 1098 ;) 1098 ma zdaje sie duzo z tych rzeczy wprowadzonych w evo? Edytowano Maj 10, 2013 przez emvespa Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Maj 10, 2013 Nie, ma silnik z dopalaczem, to podstawowa i zasadnicza różnica...dla niektórych nie do przełknięcia.. Pozdr. J-999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
duke75 0 Napisano Sierpień 19, 2013 (edytowany) tzn, z filtrem cząstek stałych :razz: ? K.... wszędzie te diesle ładują. Edytowano Sierpień 19, 2013 przez duke75 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
oskar 0 Napisano Sierpień 19, 2013 Nie, ma silnik z dopalaczem, to podstawowa i zasadnicza różnica...dla niektórych nie do przełknięcia.. Pozdr. J-999 Tego określenia szukałem :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
artooro 0 Napisano Czerwiec 18, 2016 odświeżam żeby nie zakładać nowego tematu suberbike w przyszłym sezonie mi się marzy, ale ABS musi mieć więc pytanie - czy w 848 jest dostępny, jeżeli tak to od kiedy (rocznik, wersja)? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marshal 0 Napisano Czerwiec 19, 2016 Z tego co mi wiadomo to nie wychodziły modele 848 czy 848 EVO z fabrycznie montowanym ABS. Zawsze możesz to dołożyć indywidualnie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ptysiornia 27 Napisano Czerwiec 19, 2016 ... Zawsze możesz to dołożyć indywidualnie. A to ciekawostka... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gorzko 10 Napisano Czerwiec 19, 2016 Jak można abs dołożyć? Koła z panigale? Hihi Sent from my iPhone Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
artooro 0 Napisano Czerwiec 19, 2016 poszperałem trochę i faktycznie brak ABS, dopiero w 899 jest.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Czerwiec 19, 2016 Jak można abs dołożyć? Koła z panigale? Hihi Sent from my iPhone a co Cię śmieszy? Skoro są odczytywane sygnały z obu kół dla TC to w czym problem? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gorzko 10 Napisano Czerwiec 19, 2016 Śmieje sie po pewnie taki zabieg jest kosztowny mocno jeśli możliwy ale myśle ze nie, czytałem wywiad z inżynierem Ducati jak wypuszczali małego stf848, mówił ze nie zastosowali abs bo musieli by przekonstruowac cały motocykl, elektronika i technicznie. Chyba ze ty Teodor zapewne jestes lepszym specem niż inżynierowie co te motocykle tworzyli??? Sent from my iPhone Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Czerwiec 19, 2016 (edytowany) Nie, ale nie lubię jak ktoś kto bladego pojęcia nie ma podśmiec$#$#ki sobie robi P.S. to mega skomplikowanie i potrzebą przekonstruowania całego motocykla widać na przykładzie najtańszego modelu. Przecież M696 wystepuje i z i bez ABS-u... Edytowano Czerwiec 19, 2016 przez theodor Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gorzko 10 Napisano Czerwiec 19, 2016 No to miałem w takim razie racje sie śmiejąc, mylisz sie ze nie mam pojęcia, a ty jak zwykle przesadzasz, troche luzu by sie przydało czasami. Ale co ja tam wiem. Sent from my iPhone Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marshal 0 Napisano Czerwiec 20, 2016 Ptysior i Gorzko, a widzieli Wy jak to ludzie sami motocykle budują? Czy systemy ABS są możliwe do zamontowania tylko w fabrykach? Nie napisałem pytającemu wzmianki o ABS polecając mu takie działanie, ale artooro napisał wyraźnie że ABS musi mieć. Skoro musi mieć, a planuje kupić 848 to innego wyjścia jak przeróbka motocykla nie widzię. ps. Śmiech to zdrowie :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach