jarekk 0 Napisano Maj 13, 2013 WItam Od niedawna jest szczęśliwym posiadaczem MTS1200 S T . Ale zdążył się już popsuc czujnik od wskażnika biegu pokazuje co chce + checkengin + gear sensor. Ale zamówiny juz nowy. Ale zadziało sie inaczej w średnim i wyższym zakresie tak od 6500, przy bardziej zdecydowanym otrkręceniu gazu. Nagle przerwa tak jak by dochodziło do odcięcia, prądu czy paliwa. Czasami tylko na ułamek sekundy a czasami na 2-3 s, a czasem potrafi nawet zgasnąć. Dzieje się tak bez różnicy na którym biegu jadę. Nie wiecie co za czort. Dzięki. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
martini 34 Napisano Maj 13, 2013 WItam Od niedawna jest szczęśliwym posiadaczem MTS1200 S T . Ale zdążył się już popsuc czujnik od wskażnika biegu pokazuje co chce + checkengin + gear sensor. Ale zamówiny juz nowy. Ale zadziało sie inaczej w średnim i wyższym zakresie tak od 6500, przy bardziej zdecydowanym otrkręceniu gazu. Nagle przerwa tak jak by dochodziło do odcięcia, prądu czy paliwa. Czasami tylko na ułamek sekundy a czasami na 2-3 s, a czasem potrafi nawet zgasnąć. Dzieje się tak bez różnicy na którym biegu jadę. Nie wiecie co za czort. Dzięki. tak wiemy, to właśnie Ducati... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Maj 13, 2013 niech wrzuca ci ponownie cały soft do ecu - tez miałem taki problem. Jeśli czujnik biegów ci zdiagnozowali to... brawo wg. mojej skromnej wiedzy takowego nie masz...(jest tylko czujnik luzu) biegi są programowane na podstawie prędkości obr. pojazdu i wału korbowego... (chyba że MTS na rok 2013 ma inaczej) - czyli kwestia zaprogramowania (jest procedura na to). z tym przerywaniem: wyłącz DTC i zobacz czy będzie ok.??? podejrzewam, że z tymi biegami to masz uszkodzony czujnik ABS (który odpowiada za kilka systemów elektronicznego "nadzoru" ) i dlatego cały system ci głupieje... czyli wyświetlacz biegów, DTC , ABS , i może tez błędnie pokazywać prędkość pojazdu... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jarekk 0 Napisano Maj 13, 2013 niech wrzuca ci ponownie cały soft do ecu - tez miałem taki problem. Jeśli czujnik biegów ci zdiagnozowali to... brawo wg. mojej skromnej wiedzy takowego nie masz...(jest tylko czujnik luzu) biegi są programowane na podstawie prędkości obr. pojazdu i wału korbowego... (chyba że MTS na rok 2013 ma inaczej) - czyli kwestia zaprogramowania (jest procedura na to). z tym przerywaniem: wyłącz DTC i zobacz czy będzie ok.??? podejrzewam, że z tymi biegami to masz uszkodzony czujnik ABS (który odpowiada za kilka systemów elektronicznego "nadzoru" ) i dlatego cały system ci głupieje... czyli wyświetlacz biegów, DTC , ABS , i może tez błędnie pokazywać prędkość pojazdu... Jak diagnozwali czujnik - może źle się wyrazilem czujnikem biegów. Rzeczywiście wrzucali cały ostatni nowy nowy soft. Wtedy zrobiłem procedurę programowania bo się C i luz świeciło. ABS Działa, poprawnie, DTC działa jak sie patrzy, nie wywalaja żadnego innego błędu. Przy dignowaniu też nic nie mówli o jakiś innych, Multi jest z 12 roku. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jarekk 0 Napisano Maj 13, 2013 tak wiemy, to właśnie Ducati... ..no dobra i tak jest śliczny i fajnie jezdzi... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Maj 13, 2013 (edytowany) nie wiem dlaczego to ty robiłeś programowanie!!! :wtf: - od tego jest ASO - samo programowanie powinno się odbyć na stojaku lub hamowni , gdyż bardzo ważne są czasookresy dla każdej zmiany/operacji... może masz spaprane programowanie i dlatego głupieje twój MTS-sik...wiele wskazuje na to że źle ma zapisane parametry obrotów na danych biegach + błędny impuls z czujników ABS i wtedy DTC dostaje do głowy . :roll: Błędów nie pokaże przy diagnostyce , bo wg. ECU jest wszystko ok , tyle że w realu zbyt często ingeruje w mapę wtrysku/zapłonu... Edytowano Maj 13, 2013 przez cinek78 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tmsa 0 Napisano Maj 13, 2013 Mam wrażenie, że piszecie o telefonach komórkowych, tam też soft to najważniejsza sprawa !! A, tak przy okazji tej dyskusji o programach w naszych Multistradkach, rocznik 2013 ma już światła awaryjne, pry przytrzymaniu kierunku w lewo, wiadomo coś o upgrade do starszych roczników? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
martini 34 Napisano Maj 13, 2013 ..no dobra i tak jest śliczny i fajnie jezdzi... Wiem :razz: :razz: :razz: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jarekk 0 Napisano Maj 15, 2013 nie wiem dlaczego to ty robiłeś programowanie!!! :wtf: - od tego jest ASO - samo programowanie powinno się odbyć na stojaku lub hamowni , gdyż bardzo ważne są czasookresy dla każdej zmiany/operacji... może masz spaprane programowanie i dlatego głupieje twój MTS-sik...wiele wskazuje na to że źle ma zapisane parametry obrotów na danych biegach + błędny impuls z czujników ABS i wtedy DTC dostaje do głowy . :roll: Błędów nie pokaże przy diagnostyce , bo wg. ECU jest wszystko ok , tyle że w realu zbyt często ingeruje w mapę wtrysku/zapłonu... :-| wiesz co ja tez nie wiem dlaczego ja to robiłem. :twisted: stwierdzili że czujnika sie nie programuje- ręce mi opadły szczena i wszysko inne. Może nie w tej kolejności :razz: . Wczoraj przegoniłem moto na wyższych obrotach z wylączonm DTC i rzeczywiście problem gaśniecia jakby zniknął.Nawet biegi wyswietlał poprawnie Cinek ale skoro jest jak mówisz to znalezienie uszkodzonego czujnika ABS grzaniczy z cudem. Chyba że wymina czujnika biegów uleczy sprawę. Poczekam na wymiane czujnika i porozmawiam z zawodwcami w serwisie. Zobaczymy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Maj 15, 2013 podpowiedz "fachowcom" żeby przetestowali układ ABS-u , a nie diagnostykę ogólną!!! MTS ma podzielone rózne funkcjie w różnych testach diagnostycznych . Np. w innych "punktach" sie gasi kontrolke , diagnozuje ABS, immo itd itp... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jarekk 0 Napisano Czerwiec 3, 2013 No i niestety,po wymianie czujnika biegów,problem gasnięcia nie zniknął. Zmalał ale dalej przerywa i gaśnie. Kurrr....cze. ale się nie poddam. Ktoś w końcu musi umieć znaleźć przyczyę. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kaz 0 Napisano Czerwiec 4, 2013 A powiec tak szczerze czy czasami nie myjesz moto woda pod duzym cisnieniem jak tak to w jakims multiplagu masz strate na styku teraz moto na trzepak i suszyc! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jarekk 0 Napisano Czerwiec 5, 2013 A powiec tak szczerze czy czasami nie myjesz moto woda pod duzym cisnieniem jak tak to w jakims multiplagu masz strate na styku teraz moto na trzepak i suszyc! tak szczerze to nie pod dużym ciśnieniem, tylko na normalnej myjni i to z dalszej odległości. Przeszła mi przez głowę taka możliwość jak mówisz że coś zalewam. Staram go moczyc nie bardziej niż tak jak bym jechał w ulewie. Chyba, że Multi wogóle wody nie lubi. :razz: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tmsa 0 Napisano Czerwiec 5, 2013 Oj nie lubi nasza Multka wody, ja miałem całkiem zalany czujnik stopki który jest "hermetyczny" wymieniony na gwarancji przestał sprawiać kłopoty :-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jarekk 0 Napisano Lipiec 26, 2013 no i u mnie okazało sie być to samo. Wadliwy czujnik podnóżka. Teraz już tylko jeździć :yawn: :yawn: :yawn: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach