Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Anja

Crash pady puig

Polecane posty

Cześć,

 

Miał ktoś z Was do czynienia z crash padami Puig? Martwi mnie trochę ich niska cena ok 300 zł - czy to aby nie złom?
Warto w nie inwestować czy kupić polecane na forum r&g?

 

Przykładowa aukcja: http://www.ebay.com/itm/PUIG-CRASH-PADS-R-SERIES-DUCATI-MONSTER-620-695-800-1000-/180864386265?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item2a1c5b84d9&vxp=mtr

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pokaże Ci jakie ja mam - Marek z Azmotu zakładał mi u siebie jak moto sprowadziliśmy z Warszawy. tzn. pokaże jak pogoda pozwoli... :)

 

albo

 

tyl-swiatla-polprofil.jpg

 

 

wymiana-opon-sprezyny.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mam womet-tech kpl. przód i bok za 400zł. Wykonanie i materiały ok.

Zastanawiałam się nad nimi ale mają mieszane opinie, a niestety nie widziałam u nikogo na żywo jak się prezentują.

 

 

pokaże Ci jakie ja mam - Marek z Azmotu zakładał mi u siebie jak moto sprowadziliśmy z Warszawy. tzn. pokaże jak pogoda pozwoli... :)

O super! Będziesz w czwartek na moto-grilu na lotnisku, jeśli nie będzie lało?

 

Znalazłam jeszcze barracudy ale czekam na info od producenta czy aby na pewno do modelu z 99' to aby na pewno pasują ;) No i pasowały by mi do manetek i lustereczek - lubię komplety ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kaz    0

Zastanawiałam się nad nimi ale mają mieszane opinie, a niestety nie widziałam u nikogo na żywo jak się prezentują.

 

 

 

O super! Będziesz w czwartek na moto-grilu na lotnisku, jeśli nie będzie lało?

 

Znalazłam jeszcze barracudy ale czekam na info od producenta czy aby na pewno do modelu z 99' to aby na pewno pasują ;) No i pasowały by mi do manetek i lustereczek - lubię komplety ;)

Puig zlamie sie pod lbem nawet jak nim o brame zachaczysz te czarne z plastiku sa prawidlowe ale pamietaj ze jesli na toze albo wyczynowo nie jezdzisz to lepiej zalozyc plaskie plagi np.CNC racing te centralne crash pads musza byc regularnie sprawdzane bo TA sruba do nich jest rowniez do mocowania ramy do silnika jesli dokrecisz za mocno to gwint moze zerwac jak sie silnik rozgzeje,za lekko i spaw moze peknac na zlaczu manifoldu od drgan silnika, klej do srob- typu Locktite musisz uzyc i prawidlowy klucz torque wrench.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak pogoda pozwoli to podjadę, tylko gdzie dokładnie, kiedy o której :)  jakiś link do wydarzenia...  ale czuje, że pogoda się nie zlituje

O super! Będziesz w czwartek na moto-grilu na lotnisku, jeśli nie będzie lało?

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak pogoda pozwoli to podjadę, tylko gdzie dokładnie, kiedy o której :)  jakiś link do wydarzenia...  ale czuje, że pogoda się nie zlituje

934829_515812805151350_1525580105_n.jpg

 

Zaczyna się o 14, ale pogoda do bani... więc jeśli bym jechała to tak po 18.

 

 

Puig zlamie sie pod lbem nawet jak nim o brame zachaczysz te czarne z plastiku sa prawidlowe ale pamietaj ze jesli na toze albo wyczynowo nie jezdzisz to lepiej zalozyc plaskie plagi np.CNC racing te centralne crash pads musza byc regularnie sprawdzane bo TA sruba do nich jest rowniez do mocowania ramy do silnika jesli dokrecisz za mocno to gwint moze zerwac jak sie silnik rozgzeje,za lekko i spaw moze peknac na zlaczu manifoldu od drgan silnika, klej do srob- typu Locktite musisz uzyc i prawidlowy klucz torque wrench.

 

No torze, jeszcze nie. Generalnie dzięki za radę! Oblukam CNC. Co do klucza to zapewne w instrukcji będzie podany rozmiar nasadki i siła z jaką dokręcić, a  klucz dynamometryczny mam - więc chyba dam radę :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KGr    1

lepiej zalozyc plaskie plagi np.CNC racing 

 

Plaskie co ? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KGr    1

i czy w tym kontekscie (w sensie moliwosci uszkodzenia ramy badz gwintu - czy ktos z bardziej doswiadczonych i obeznanych kolegow moglby to potwierdzic?) 

mocowania takie jak te:

 

http://www.moto-style.pl/pl/p/Monster-600-696-S2R-crash-pady-komplet/142

 

lub te:

 

http://stores.sportbiketrackgear.com/Detail.bok?no=10450

 

 

nie sa "bezpieczniejsze" ? a co przy glebie?

 

Dopytuje bo tez jestem "na temacie", tylko moto troszke inne  :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przy crashpadach montowanych w miejsce szpilki między cylindrami najważniejsze jest to, by slidery nie były mocowane tą samą szpilką idącą przez cały silnik. W crashpadach firmy R&G Racing jest tak, że najpierw w miejsce szpilki montowana jest solidna nierdzewna oś skręcana nierdzewnymi konsolami (podstawkami) pod slidery. Do tych konsoli przykręca się wymienne slidery osobnymi krótkimi śrubami wykonanymi z bardziej miękkiego materiału. Dzięki takiej konstrukcji ewentualna gleba nie powoduje wyginania szpilki idącej przez silnik, co mogłoby w konsekwencji doprowadzić do pęknięcia karterów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kaz    0

KGr -wyjasnienie tutaj nie chodzi o zerwanie gwintu na orginalnej czy nowej szpilce ale na samym slajderze bo te sa z alum lub nylonu jesli sa prawidlowe nakretki a potym slajder dokrecony to nie ma problemu z uszkodzeniem ramy czy silnika Ale w takim wypadku jesli slider nie wejdzie w rame min 15/20mm to tylko dziala jak babka na choince a nie protekcja.Mamy rownierz slajdery mocowane systemem klempa do ramy ale te nie sa zbtnio dekoracyjne.Lata na weglu,nie stan sie ofira breloczkow .Moto w momecie glebowania zapiera sie na 3 punktach aby zmniejszyc mozliwosc koziolkowania te punkty powinny byc-1 scieralna nylonowa koncowka kierownicy.2-front alum lub nylon slajder.3-rear alum lub nylon slajder.Centralny slajder powinien byc umieszczony ponizej tych 3 punktow i wrazie slajdu nie powinien wogole byc w poczatkowym kontakcie z gleba ,poniewaz one sa tylko uzywane do protekcji rear sets i oslon silnika oraz sprzegla.Zwroc uwage na bardzo prosty a efektywny system amortyzowania na stoperze skretu kierownicy po prostu dwa kawalki gumy dolaczone do ramy za pomoca tiedowns w momecie gleby pomaga to na miekie zaklinowanie zob.zdjecia zalacz.Czasami cos co naocznie stwarza duze zaufanie niekoniecznie jest praktyczne np.Kask ze stali HARTOWANEJ!!!

post-88281-0-24159400-1370773742_thumb.jpg

post-88281-0-06226500-1370773779_thumb.jpg

post-88281-0-69941200-1370773811_thumb.jpg

post-88281-0-63735000-1370773833_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety dzisiaj miałem okazję przetestować crashpady R&G, krótko mówiąc polecam, stało się dokładnie tak jak Musieli powiedział.

Zaoszczędziły wielu zniszczeń, nawet chłodnica jest nieuszkodzona choć bardzo wystaje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony


×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.