Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
Badrian

Jak to lata? czyli M620/M695 Prosze o komentarz ;)

Polecane posty

Możecie mi opowiedzieć jak to jest jeździć takim sprzętem i powiedzieć też jak to lata ? Opowiadania typu "Quo Vadis" miło widziane :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

695 dla mnie jako pierwszy motocykl, czyli nauka jest bardzo przyjazny i bardzo go polubiłem - to tyle w temacie jeżdżenia

 

a w kwestii latania nie pomogę - znajomi skaczą ze spadochronem albo na bungy - zapytam:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wwk    0

Jeździ się fajnie na 695 jak i 620, tak bezstresowo, ciężko aby którykolwiek zaskoczył czymkolwiek. Plus dla wczesnych 620 hamulce oraz zawieszenie przód oraz braka sondy lambda (w 695 nieprzyjemne szarpanie do 3-4tys - rejasper może potwierdzić). Aż zatęskniłem za moim starym 695  :grin:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam fajny sprzęt na pierwsze moto sporo można się naumieć, leciutko bierze sprzęgło jest a'la antyhop ale się sprawdza świetnie, ja ze swoim będę się rozstawał pod koniec sierpnia :) czas na coś... hihihi :). W korkach troszkę ciężko się jeździ przez szarpanie, ale da się przywyknąć jak człowiek nabierze wprawy to później nawet tego nie zauważa :)

Edytowano przez Tomcio

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

potwierdzam, potwierdzam....  ale to kwestia przyzwyczajenia i motocykl powyżej 4000 trzymać :)  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli niekoniecznie pchać się w 695 bo 620 troszeczkę na plus dzięki hamulcom i zawieszeniu ? Quo Vadis to to nie jest ale i tak cenne informacje Dzięki;D A ty Tomcio masz 695 z tego co widze, za ile planujesz go sprzedać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To ja sie podlacze, zeby nowego tematu nie robic i co sadzicie o pracy silnika i odczucia jakie macie z jazdy na m750, bo w sobote mam zamiar jechac zobaczyc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Monster 620 obleciałem 2 sezony ( juz kolo 11 tyś) głównie po mieście i trasy do 250km( zwykle powrót z pracy a to jeszcze skręcę w lewo, jeszcze w prawo...o <font color='red'>[desmo]</font> Limanowa!?). Na pierwsze moto średni pomysł:/ Plus bo jest lekki( łatwiej manewrować przy małej prędkości) i spalanie ( na VPR 4.5l/100) minus bo strasznie zrywny, heble żrą asfalt niemiłosiernie, duży moment obrotowy i jak odejmiesz w zakręcie to niestety nie wybacza.  Motocykl do miasta i małych wypadów przede wszystkim w góry. Brak owiewek, wymiary( problem z pakowaniem bagażu ( co nie znaczy, że się nie da torby oxforda siatka bagażowa i ogień:D ) i narowistość maszyny nie sprzyja przy podróżach. Moto kocha przyspieszać, składać się w zakręty i balansować z boku na bok. Kręte górskie drogi to jego świat ( przerzucasz z kolana na kolano jak dziecko i pała do przodu). Wykop od dołu kładzie wszystkie mocniejsze japonckie 600 na starcie dalej niestety kończą się obroty nie jest to wiec maszyna dla mistrzów prostej. Ducati to nie jest rozsądny wybór, to zawsze była miłość do sztuki motoryzacji. Może honda będzie mniej zawodna, yamaha szybsza, sv głośniejsza ale gdy siadam na Potwora i odkręcam od spodu słuchając tego " potworzego gardła" czuję jak puchną mi kule a pod nosem rośnie gęste wąsisko. DUCATI!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

gdy siadam na Potwora i odkręcam od spodu słuchając tego " potworzego gardła" czuję jak puchną mi kule a pod nosem rośnie gęste wąsisko. DUCATI!

+1 bardzo mięsiste podsumowanie :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

+1 bardzo mięsiste podsumowanie :smile:

 

Dołączam się. I jeszcze zdjęcie gazu w tunelu albo blokowym garażu. Matki chowają dzieci, a ptactwo ucieka do ciepłych krajów w środku lata

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Siemanko

Zacząłem swoją przygodę z Ducati jakies 4 lata temu ze standardowa 600-tka.

Mój pierwszy motocykl, oczywiście nasłuchałem się jak to 600-tki nie są dla świerzaków, ale powiem szczerze że V-ka bardzo dobrze o mnie zadbała, wybaczyła kilka błędów a do tego jak koledzy powyżej pisali, pomruk potwora jest przepiękną sprawą.

Obecnie wsiadłem na 620 Dark, z wydechami Termignoni i moja niunia niszczy temat każdego dnia.

Jedna żelazna zasada, jeśli zadbasz o swojego potwora w należyty sposób to przyniesie Ci wiele radości.

Koszta serwisu nieznacznie większe od japońców (bynajmniej dla mnie) ale przynajmniej nie mam kosiarki spalinowej tylko rasową V-kę.

Ja osobiście Ducata nie zamienię na nic innego !!

 

Pzdr z Gdańska

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za sprawozdanie Kamil. Ja akurat szukam czegoś na I moto, Ducati to jedyny pociągający sprzęt w tej "klasie" (i nie tylko). CB, Bandity, er6-er5, sv i inne wynalazki jakoś tak są strasznie grubo ciosane; bez polotu.. Ja odkładam na m600 lub 620, eh przeczytałem już cały internet na ten temat - to forum jest mocno uzależniające, dużo się można dowiedzieć ;) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No ja sobie swojego M600 kupowałem w tym samym czasie co znajomy bandita 500, to powiem Ci że moim skromnym zdaniem Monster bił go niemiłosiernie wykonaniem, warunkami jezdnymi i "zajawką".

Jak najbardziej polecam 620:) moc nieznacznie większa, a jak Ci się uda na zimę dorwać zadbana wersję w przystępnej zimowej cenie to bierej od razu:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za sprawozdanie Kamil. Ja akurat szukam czegoś na I moto, Ducati to jedyny pociągający sprzęt w tej "klasie" (i nie tylko). CB, Bandity, er6-er5, sv i inne wynalazki jakoś tak są strasznie grubo ciosane; bez polotu.. Ja odkładam na m600 lub 620, eh przeczytałem już cały internet na ten temat - to forum jest mocno uzależniające, dużo się można dowiedzieć ;)

 

SV650 dałby radę (tylko nie wersja S). Podobna charakterystyka jazdy. Też ładnie brzmi i wygląda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

SV650 dałby radę (tylko nie wersja S). Podobna charakterystyka jazdy. Też ładnie brzmi i wygląda.

 

A no masz rację, zapomniałem o SV-kach.

Ok tu się po części zgodzę, ale traci wiele już tylko na tym że jest to suzi a nie Ducati:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

SV650 dałby radę (tylko nie wersja S).

Masz rację, S-ka jest paskudna :/

Ale przecież N-ka to już zupełny kaszalot! Obie są jakby spod tira wypadły! Brzydkie jak ........... (nie ma tak brzydkiego słowa aby je opisać)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ee no , nie może być kaszalotem bo projektanci zerżnęli kratownicę z Ducata :P podoba mi się też te tylne światło po 2007.

 

sv650-10.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.