klekot999 29 Napisano Listopad 13, 2013 (edytowany) A ja jestem sceptykiem... po mojemu powinni wrócić do motocykli z 2006 - 2007 roku i od tego zaczynać ulepszenia, mając na względzie to co dokonali w konstrukcjach w późniejszych latach pamiętając że osiągały coraz gorsze czasy.. Bo być może lepiej jak rama motocykla będzie cięższa , ale za to o lepszej czułości przodu, dlaczego starszymi Ducatami można było jechać ślizgiem ( jak robi to teraz Marqez), a teraz nie, elektronika zabrania?? to wywalić w cholerę... na dodatek jakiś "młody gniewny" by się przydał... aha i zmiana regulaminu: uważam, że monopol to najgorsze co może być, skoro prototypy to po co monopole??? Może to powodować korupcjogenne zachowania bogatszych producentów ( w domyśle żółtków), w stosunku do monopolistów, a takie manufakturki to mogą tylko zbierać okruszki... Pozdr. J-999 Edytowano Listopad 13, 2013 przez klekot999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Franz 0 Napisano Listopad 13, 2013 Z tego co wiem GIGI rzekł, ze problem nie lezy w temie na torze lecz w komunikacji i tym co robi sie w Bolonii. Będzie lepiej, ale czy dogonia resztę.......ciężko. Sześć lat drogi do tyłu robi swoje. Po trzecim dniu widać jak sie wyrównuje stawka. Pol ! Bradley! chłopcy wymiatają. bedzie zmiana warty. Myslę, ze pozostał rok góra dwa dla JL i DP. Vale niech zmyka bo bedzie sporo wstydu w przyszłym roku. Ducati przyszły rok jest ostatnia szansą. Nie właczy sie do walki zostanie czerwona plama...... i bedziemy ogladac wyscigi jak teraz, emocjonujac sie innymi. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
oskar 0 Napisano Listopad 14, 2013 Młoda gwardia a'la MM, PE i inni ma inną szkołę niż JL, DP, VR... W Moto2 jeżdżą 'ciężkimi' 600 Hondy, które pozwalają się łamać, wchodzić slajdami, jeździć kontrolowanym poślizgiem, pokonują zakręty na kształt litery V, ostro wchodząc w zakręt, dając się 'wynieść' poczym nawijają rolgaz odprostowując motocykl. MM, PE i inni, czyli stara gwardia MotoGP nie miała tej szkoły, bo jeżdzili dwusuwami 125 i 250, które prowadzą się jak rower, są lekkie i wymagały jazdy 'na okrągło', pokonują zakręty płynnie - na kształt litery U. Przewagą MM i nowym młodych jest umiejętność jazdy slajdem, kontrolując sytuację (to potrafił też CS), co więcej - MM najbardziej z całej stawki MotoGP ogranicza ingerencję elektroniki - to wypowiedź szefa zespołu fabrycznego Hondy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
oskar 0 Napisano Listopad 14, 2013 (edytowany) Przykład innego gościa, który nauczył się ślizgać w Moto2. Nie ma takiego zdjęcia z JL, DP czy VR... Edytowano Listopad 14, 2013 przez oskar Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
delta81 0 Napisano Listopad 14, 2013 Oskar dobry fotos :cool: "it's not riding when you're not sliding" Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xxtreme 0 Napisano Listopad 14, 2013 Na starym Ducati nie da sie jezdzic szybciej: http://www.motorcyclenews.com/MCN/sport/sportresults/MotoGP/2013/November2/nov1313-crutchlow-impossible-to-go-faster/_/R-EPI-142347 Jakos nie chce mi sie wierzyc, ze nowy sezon bedzie lepszy.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
oskar 0 Napisano Listopad 15, 2013 To zdjęcie daje więcej niż 1000 słów... CC dodał: 'Nie zdążymy zbudować nowego motocykla, dlatego będziemy ulepszać obecny'. Dla mnie to bardzo zła wiadomość Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
delta81 0 Napisano Listopad 15, 2013 CC dodał: 'Nie zdążymy zbudować nowego motocykla, dlatego będziemy ulepszać obecny'. Ile można rzeźbić w g? No nic może za parę lat doczekamy się... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jakitaki 1 Napisano Listopad 15, 2013 To zdjęcie daje więcej niż 1000 słów... Fota faktycznie katastrofa :oops: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Franz 0 Napisano Listopad 17, 2013 ....... L90 jednak sie da? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach