Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
Trytytka

748 sztywniejąca dźwignia sprzęgła

Polecane posty

Mam problem z klamką sprzęgła w 748. Podczas jazdy potrafi skasować się luz na klamce i bierze od samego początku i robi się twarda, po czym za jakiś czas jest normalnie. Rozbierałem klamkę i w niej nie widać problemu, płyn zmieniony na RBF 660, układ odpowietrzony. Jakieś pomysły? :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z klamką sprzęgła w 748. Podczas jazdy potrafi skasować się luz na klamce i bierze od samego początku i robi się twarda, po czym za jakiś czas jest normalnie. Rozbierałem klamkę i w niej nie widać problemu, płyn zmieniony na RBF 660, układ odpowietrzony. Jakieś pomysły? :P

http://docpoland.com/temat/12235-wymiana-tarcz-srak, czeprz%C4%99g%C5%82owych-1098-i-inne/page-4#entry221885

 

ten sam problem, rozwiazania na razie brak, czekam na komplet nowych tarcz/przekładek

teoria o puchnących tarczach/przekladkach wraz ze wzrostem temperatury do mnie przemawia ;]

 

w

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podczas jazdy ze stałymi obrotami, lub przy zwalnianiu, odpuszczeniu gazu klamka reaguje normalnie, natomiast nawet lekkie przyspieszenie powoduje usztywnienie klamki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

przewertuj caly uklad zaczynajac od klamki az po tarcze/przekladki .

 

wyreguluj luz na klamce sprzegla  ( okolo 1cm )  , majac mala ilosc plynu w zbiorniczku , ruszajac klamka w tym zakresie luzu , w zbiorniuczku powinien sikac plyn do gory , jesli sika to jest ok .

 

wysprzeglik , zdejmij  , rozbierz jesli sie da i przeczysc , dalej juz tylko popychacz  tarcze kosz ... moze jaka tarcza ci sie wiesza w koszu badz przy rozsprzeglaniu ostatnia wyskakuje poza kosz . wrzuc fotke kosza sprzeglowego ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To jeszcze jakiś magiczny sposób jak ruszyć tą śrube do wyregulowania luzu na klamce, bo dali miękką śrubę na płaski śrubokręt i nie idzie ruszyć. I gdzie mierzyć ten luz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tez mam srubke na plaski , uzyj delikatnie wd40 jak ciezko idzie , a jak mierzyc luz ? hehe skok klamki ma miec okolo centymetra  , nie wiem , moxe metrem :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sposób na odkręcenie tak dobry, że aż potrzebuję nowych części XD Nie no żartuje oczywiście, już ktoś wcześniej pomajstrował i przepił pół gwintu. Jestem w stanie gdzieś dostać tą część ze zdjęcia albo może ktoś ma na zbyciu? :P

2013%5C08%5C17%5Cbikepics-2588274-full.j

2013%5C08%5C17%5Cbikepics-2588275-full.j

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Też się zdziwiłem za pierwszym razem "kasując" gwint. Niestety fabrycznie występuje tylko w komplecie z klamką...

 

----------

edit:

 

Tak zupełnie przez przypadek przyszło mi do głowy - ale wiesz, że "tu" jest blokada na taki maleńki ampul?

1.jpg

Edytowano przez musieli

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

http://docpoland.com/temat/12235-wymiana-tarcz-srak, czeprz%C4%99g%C5%82owych-1098-i-inne/page-4#entry221885

 

ten sam problem, rozwiazania na razie brak, czekam na komplet nowych tarcz/przekładek

teoria o puchnących tarczach/przekladkach wraz ze wzrostem temperatury do mnie przemawia ;]

 

w

 

I pomogły nowe tarczki i przekładki?

 

Złożyłem sprzęgło na nowo, według schematu z serwisówki, grubość całego zestawu niby też się zgadza, regulacja przy klamce tego tłoczka też już zrobiona. Niestety zmieniło to tylko tyle, że teraz dzieją się troche dziwniejsze rzeczy jedynie. Jak postoi noc, luz na klamce jest 1 cm, czyli wydawałoby się prawidłowy, jednak po opaleniu silnika i przejechaniu kawałka, dwukrotne wcisniecie sprzęgła usztywnia klamke tak, że cały czas niezależnie od niczego luzu nie ma w ogóle. Tak było do czasu ciepłych dni. Ale teraz, jak już zimniej, po nocy luz jest do połowy skoku klamki, usztywnia się nadal w czasie jazdy, ale podczas jazdy bez wciskania sprzęgła nagle przy wcisnieciu luz znów do połowy klamki, tak, że aż nie rozłącza napędu. Nie wiem co to za cyrk tam powstaje. Jakieś pomysły? Odpowietrzane milijony razy na rbf 660.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I pomogły nowe tarczki i przekładki?

 

Złożyłem sprzęgło na nowo, według schematu z serwisówki, grubość całego zestawu niby też się zgadza, regulacja przy klamce tego tłoczka też już zrobiona. Niestety zmieniło to tylko tyle, że teraz dzieją się troche dziwniejsze rzeczy jedynie. Jak postoi noc, luz na klamce jest 1 cm, czyli wydawałoby się prawidłowy, jednak po opaleniu silnika i przejechaniu kawałka, dwukrotne wcisniecie sprzęgła usztywnia klamke tak, że cały czas niezależnie od niczego luzu nie ma w ogóle. Tak było do czasu ciepłych dni. Ale teraz, jak już zimniej, po nocy luz jest do połowy skoku klamki, usztywnia się nadal w czasie jazdy, ale podczas jazdy bez wciskania sprzęgła nagle przy wcisnieciu luz znów do połowy klamki, tak, że aż nie rozłącza napędu. Nie wiem co to za cyrk tam powstaje. Jakieś pomysły? Odpowietrzane milijony razy na rbf 660.

 

Wygląda na problem z pompą sprzęgła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hej,

Mam taką dźwignię. Info na priv.

Pozdrawiam,

ExBolDor

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki @musieli. Czyli pompka do wymiany? Czy może jeszcze coś? Kosz sprzegłowy nowy, podobnie jak wysprzęglik.

 

To już żeby nie zakładać nowego tematu. Taki problem: na postoju jak chodzi na jałowych obrotach, to co jakiś czas jest taka jakby przerwa, jakby gubił cykl jeden. Podobnie podczas jazdy, powiedzmy dwójka 3k rmp, 50 km/h i tez slychac jak co jakis czas zgubi i wtedy lekko to czuć i to dosyć denerwujące jest, bo nie idzie jechac gładko. Co powodem? Świeczki nowe Championy. No i, że poniżej 3k rmp to się jechać nie da w ogole to norma we włoszkach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sprawdz cewki , kable wys. napiecia i zrób synchronizacje przepustnic - po tym powinno byc git ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I pomogły nowe tarczki i przekładki?

 

 

tak, pomogły, doczekałem się w końcu dostawy z włoch gdyż rodzimi sprzedawcy mnie najzwyczajniej w świecie olali ;]

 

złozone, pomierzone wg manuala do antyhopingu ducati i jest cacy, przy okazji wymieniełem też kosz sprzęglowy.

 

w

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak, pomogły, doczekałem się w końcu dostawy z włoch gdyż rodzimi sprzedawcy mnie najzwyczajniej w świecie olali ;]

 

 

torun , bielsko  i maniaxy ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.