Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

yarek

ogien z kominow, oczy diabla i brak mocy ;)

Polecane posty

Witam,

 

chcialem zapytac czy mieliscie podobny przypadek bo mi to pachnie jakas awaria, ktorej nie jestem swiadom.

 

Wydarzylo to sie w drodze na woodstock. Mialem wyjechac juz ze Szczecina, kiedy w drodze do znajomych motocykl nagle stracil moc, odkrecalem mu manetke i mnie rowerzysta wyprzedal :roll: . Kiedy dojechalem do punktu zbiorki zsiadlem z 848 patrze a on sie dymi z kominow, mysle przynajmniej tylne siedzenie z torba i rzeczami szybko zabiore to jakas pamiatka pozostanie :). Zajrzalem w kominy, widac bylo czerwone oczy diabla i kupe dymu. Odczekalem chwile i sprobowalem odpalic moto jeszcze raz, wszystko ok aleee..... przejechalem moze z 10 km i znow ta sama sytuacja. zjechalem na stacje rozebralem mu owiewke bylo troche mniej plynu niz powinno ale bylo w normie, wiec jak juz mialem na wierzchu to dolalem. Po takiej przerwie dowiozl mnie prawie na miejsce czyli Kostrzyn, pod samym kostrzynem sytuacja sie powtorzyla, z tym, ze juz nie moglem kontynuowac dluzszej jazdy bo usterka powtarzala sie co 4 moze 5 km, lacznie z tym, ze zapalila mi sie chyba siatka w koncowce wydechu :D. Odczekalem do nocy i z dusza na ramieniu wrocilem do domu bez problemu. Szybko zmienilem olej i plyn chlodzacy na drugi dzien i jak na razie sytuacje sie nie pwtorzyla. Serwis mam dopiero we wrzesniu, dlatego pytam tu czy mieliscie podobny problem. Juz sie szykowac na zmiane silnika czy koszty naprawy nie przekrocza tej czesci ;). Temperatura powietrza na wskazniku pokazywala mi 33 stopnie. Nie bylo zadnych alamow.

 

wielkie dzieki za odpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
 Juz sie szykowac na zmiane silnika czy koszty naprawy nie przekrocza tej czesci ;).

 

 

 

jak dalej będziesz tak jeździł to zapewne silnik zajedziesz - wszystko wskazuje na to, że masz zubożona mieszankę , i przez to podniesiona temperaturę spalin - ale pytanie: dlaczego??? napisz więcej informacji o osprzęcie.... czy może założyłeś sportowy filtr lub wydech?? może po prostu padła sonda (ale powinno wywalić błąd) ..

Edytowano przez cinek78

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Coś te nasze szczecińskie dukaty niedomagają ostatnio.... :cry:  Niedawno walczyliśmy z STF, któremu również moc się skończyła. Na szczęście pacjent współpracował (choć trochę opornie :razz: ) i znów można dawać ognia  :twisted:

 

Marcin... Ubiegłeś mnie z tą ubogą mieszanką. Przez Twoją szybkość musiałem wywalić pół, pozolnie napisanego posta... :mrgreen:

Edytowano przez korkir

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Marcin... Ubiegłeś mnie z tą ubogą mieszanką. Przez Twoją szybkość musiałem wywalić pół, pozolnie napisanego posta... :mrgreen:

przepraszam - zachowałem się jak gównia.. :silent: ;) . - obiecuje Kokir, że na następnym WDW postawie taaaka flaszkę, że nie będziesz pamiętał gdzie masz swój pokój :D :mrgreen: :mrgreen:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tutaj na pewno pomogą z tak zadanym pytaniem

http://www.viversum.pl/?pid=11437&gclid=CLqT2cSc_7gCFche3godwl4AAA

 

ohoo miszcz cietej riposty :twisted:. Przy glebszym wdrozeniu sie w moj tekst, jest postawione zapytanie: czy mieliscie podobny przypadek. Nie potrafie okreslic co mi sie stalo, bo nie pracuje w viversum i nie czytam z muszli pelnej moczu :lol: Nie mam zamiaru tez lamentowac nad tym faktem, jesli nawet silnik wyciagnie kopyta. Zastosowalem tu forme zartu :P.  

 

Wszystko mam seryjne, jedyne co wiem to to, ze poprzednik (Ada) latal na teringnonach, a ja wrocilem do seryjnych, wiec pewnie byly ustawienia zmieniane. Moge miec nadzieje, ze wrocili dobrze. Filtr powietrza przy okazji tego drobnego serwisu sobie sprawdzilem i wygladal na czysty.

Sprobuje zadac pytanie mniej czarodziejsko ;). Czy podlaczenie pod kombuter jest tu niezbedne (czyt. Autoryzowany serwis), czy po prostu oddac do mechanika? ( wychodze z zalozenia, ze nie kazdy specjalista ma taki sprzet).

 

Mam nadzieje, ze wiecej nikogo nie uraze swoja niewiedza na temat tak malutkiego silniczka jaki posiada motocykl i calej tej elektroniki, niestety pracuje tylko na takich co to maja czesci troche wieksze i sa mniej skomplikowane :P. Z czasem i ten rozbiore i postaram sie wzbogacic swoja skromna wiedze, na chwile obecna pozostaje mi jedynie pytac :).

 

Pozdrawiam i zycze milego dnia :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jeżeli nie masz mozliwości podłączenia sie do komputera jedż do kogoś kto taką możlwiość ma.

słuszny trop to uboga mieszanka, z tym że jest to tylko efekt a nie przyczyna, a tych może byc naprawdę wiele

od wtryskiwaczy, komputera, sondy, masy, zaworu evxl.... itd itp

"check engine" sie nie zapalił? a moze zapalił i nie zauwazyłeś, jest szansa ze błąd został wychwycony przez komputer i wystarczy sie do niego teraz tylko dobrać, w 848 powinna być na to sekwencja do sprawdzenia nawet bez komputera, popatrz w instrukcję.

 

W

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

proponuję 2 działania:

1. sprawdzić AFR spalin (warsztat względnie stacja diagnostyczna)

2. zresetować ustawienia samonastawcze ecu (komputer)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wielkie dzieki za podpowiedzi. Wracam z pracy i oddam dame do przebadania przez Macieja pewnie bo to chyba najblizej dla mnie :).

Cinek piwo sie nalezy :). Jak nie pijesz to sok pomidorowy ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie no co Ty... raz że nie trzeba ,a dwa że jak już nalegasz to chłonę % jak gabeczka  :mrgreen:  :mrgreen:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wreszcie po dlugich kombinacjach podana diagnoza serwisanta. Silniczek krokowy jest wadliwy ewentualnie sie zawiesil spowodowane to bylo podobno tym, ze motocykl wrocil do swoich seryjnych wydechow po termignoni. Pozostaje mi albo wymiana silniczka albo zakup setu co wedlug serwisanta powinno pomoc.

 

Jak to zrozumialem i z tego co widzialem, 848 przy wydechach termignoni pracuje na ok 1700 rpm a na oryginalnych powinien na 1400-1450 rpm. ducat jak sie nagrzeje do ok 70 stopni i sie go wylaczy ustala rpm na wartosc ok 1450, przy zimnym i nagrzanym bez wylaczenia go chodzi wlasnie na 1700 rpm. silniczek nie zamyka przepustnicy i to powoduje przegrzewanie sie ukladu.

Spadek mocy byl spowodowany jakas awaria cewki, tak wykazal komp. Zebralo sie nieszczesc ;). Cewka wyczyszczona i blad z kompa znikna, wiec powinno byc ok,

 

Moze pomoze nastepnym to info jak beda mieli podobne objawy. Ja mam czas do wiosny jak to rozwiazac.

Edytowano przez yarek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony


×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.