Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
gng

Problemy z wtryskami po wymianie rozrzadu?

Polecane posty

gng    0

Hej,

Ostatnio oddalem motocykl na duzy serwis (troche sie zawiesilem bo przebieg to 30tys).

Zostaly wymienione paski oraz swiece, a takze przeczyszczona przepustnica (podobno byla strasznie zapchana).

Po odebraniu motocykla zmartwil mnie fakt iz po jezdzie strasznie ciuchy smierdzialy spalinami.

Po ponownej wizycie w serwisie nie stwierdzono zadnych wyciekow, natomiast mozna bylo zobaczyc niewielka chmure z wydechow.

Nie odnotowalem zadnego spadku mocy, natomiast wydaje mi sie ze moto nieco inaczej sie zachowuje w dolnej partii obrotow (a przynajmniej troche inny dzwiek niz przed serwisem)

Poki co diagnoza poszla w kierunku zlej jakosci paliwa (ew. wtryskiwacze) i zalecono przeczyszczenie wtryskow co zamierzam zrobic.

Ja sie zastanawiam natomiast czy nie ma to jakiegos zwiazku z wymiana paska badz czyszczeniem przepustnicy (wydaje mi sie ze zaraz po odebraniu przed tankowaniem juz bylo czuc smrod spalin).

Jak myslicie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

obstawiam przestawiony rozrząd... lub spierdz(...) synchronizacje przepustnic

przeczyszczona przepustnica (podobno byla strasznie zapchana).

????

przepustnica może mieć nagar , ale przy tej średnicy zapchana??? nie ma takiej opcji...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak wyżej

 

Nie ma co się brać za mycie wtryskiwaczy, bo nie tu leży problem.

 

Kontrola poprawności ustawienia rozrządu + pełna i prawidłowa regulacja układu wtryskowego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gng    0

Dzięki za sugestie. Dziś jeszcze trochę pojezdzilem i tym bardziej się utwierdzilem w przekonaniu ze coś jest nie halo. Podjadę w sobotę ich jeszcze pomeczyc. Napisze jak się wyjaśni co to.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za sugestie. Dziś jeszcze trochę pojezdzilem i tym bardziej się utwierdzilem w przekonaniu ze coś jest nie halo. Podjadę w sobotę ich jeszcze pomeczyc. Napisze jak się wyjaśni co to.

Niesprawnym motocyklem się nie powinno się jeździć.

Edytowano przez theodor

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gng    0

Niesprawnym motocyklem się nie powinno się jeździć.

Chcialem wyjezdzic troche paliwa tak jak mi kazali w serwisie, ale ze maszynka zdecydowanie nie jezdzila dobrze to wrocilem szybko. Dzis bylem w serwisie, okazalo sie ze przepustnice spowrotem sa pelne nagaru :/. Takze monsterek zostal na dluzej w celu znalezienia przyczyny. 

Edytowano przez gng

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gng    0

Dzisiaj odebrałem potworka. Chodzi jak należy :). Dowiedziałem sie tez mniej wiecej co bylo:

Otoz wczesniej linka gazu byla podciagnieta by otworzyc przepustnice i  zeby na wolnych nie gasnal (juz kupilem z takim patentem). Przepustnica była zapchana tak jak pisałem wcześniej, ale chodziło głównie o te kanaliki, któredy pobiera sobie powietrze jak przepustnica jest zamknieta. Prawdopodobna przyczyna nagaru w dolocie to slabej jakosci paliwo, ktore zasyfilo wtryskiwacze. Tym razem oprocz przepustnicy zostaly tez przeczyszczone wtryski i mam nadzieje ze problem nie powroci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.