Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

delta81

Pokaż swojego Monstera

Polecane posty

[, bo na Allegro desperaci wystawiają po np. 400 zł :o :shock:

400zł za kolektor to bardzo atrakcyjna cena. Brałbym, nawet sie nie zastanawiał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Theo - dla mnie cena atrakcyjna za kolektor to 150 zł - bo za tyle też można dostać od 620. A i za 99 też jest :

http://allegro.pl/kolektory-ducati-monster-620-02-i1685839068.html

 

Czegoś nie wiem ?

To taka różnica między 620 a 900/1000 żeby podrzucać cenę o 250 zł wyżej ?

Czy po prostu ktoś myśli: do 900/1000 nie ma dużo części to trzeba zarobić podwójnie :twisted: ?

 

I cały czas mówimy o kolektorze SERYJNYM !!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Trochę od tematu odbiegamy.

 

Skoro nie da się kupić takiego kolektora za 150zł to znaczy że jest wart więcej. Różnica tez jest taka że ktoś ten kolektor ma, a Ty nie, więc to on dyktuje cenę. A to że towar rzadki tym bardziej.

Czasem też lepiej niech leży i się kurzy, niż sprzedawać za bezcen.

Rozumiem Twój punkt widzenia jako potencjalnego kupującego, ale to tak działa.

 

P.S. Nie żyję z handlu używanymi częściami :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jest w tym trochę racji...

Gdybym nie miał kolektora w ogóle, nie mógł jeździć...pewnie dałbym te 400.

Ale dla "widzimisię" posiadania klasycznego układu 2w2 ??

Jest tyle miejsc w Monsterze (szczególnie w moim ;) :lol: ) gdzie można włożyć 400 zł...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no elegancko, makarony jak się patrzy, kurna tylko cały czas chyba w serwisie:) jak mawia przysłowie, i nawet nie masz na co zamienić co by jeździło:)

 

PS ForzaItalia.pl!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a macie też bilety miesieczne na autobus? bo ja mam:) a mam kilka vesp i ducati - i tylko to ostatnie jeździ:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Brera niestety służbowa ale fakt, przyznam nieskromnie że wyjątkowy fart :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
a macie też bilety miesieczne na autobus? bo ja mam:) a mam kilka vesp i ducati - i tylko to ostatnie jeździ:)

 

Mam firmowy - za darmo :lol: śmigam wszystkim łącznie z pociągami (w ramach nie pisanej umowy) :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

aa Miś to jednak Panisko jest wyciąga legitymację to mu nawet panie w ciąży ustępują:):)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A to mój w ocieplanych kapciuszkach :D

post-88-1366037107,3985_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Od Żerkowa już trochę minęło, a cały czas "choruję" na wygląd mojej Bestii.

Wynikiem tego:

- folia zdarta

- osłona sprzęgła pocięta bardziej ;)

- tylny błotnik w piwnicy

- naklejki z meetingu na razie zostaną - "Ride safe ->Be loud -> Ride Ducati" podoba mi się najbardziej :twisted:

Dziś, po rozmowie z Maciejem zostałem skutecznie wyleczony z chęci "otwarcia" pasków rozrządu. W czasie zimowego snu przewiduję "carbonizację" Potwora.

No chyba, że mi jakieś inne pomysły wpadną... ;)

P.S.

Postanowiłem przez tydzień jeździć z tą wstążką przy lusterku. :roll:

post-535-1366037108,084_thumb.jpg

post-535-1366037108,3079_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziś, po rozmowie z Maciejem zostałem skutecznie wyleczony z chęci "otwarcia" pasków rozrządu.

A dlaczego?

Gdybym miał dwuzaworówkę to bezdyskusyjnie zwaliłbym osłony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co jak co ale monster bez błotnika tylnego nie wygląda najlepiej... wg mnie :) kupuj carbon i zakładaj :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mnie tam się podoba taki "ogołocony" z boczków i błotnika - w końcu to naked ;) :mrgreen:

 

A dlaczego?

Gdybym miał dwuzaworówkę to bezdyskusyjnie zwaliłbym osłony.

Maciej mówił, że to jest fajne, ale nie w naszych warunkach: wilgoć, piasek, śmieci...Po otwarciu spodziewać się zaworów do roboty...

A niech się coś tam dostanie...

Theo - Ty to zrobisz sam - ja muszę za to płacić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie zgadzam się. Błotnik powoduje optycznie przyciężkawy tył. Bez błotnika, albo z symbolicznym "ogryzkiem"

 

Nie jeżdżę w wilgoci, piasku ani smieciach ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Od Żerkowa już trochę minęło, a cały czas "choruję" na wygląd mojej Bestii.

Wynikiem tego:

- folia zdarta

- osłona sprzęgła pocięta bardziej ;)

- tylny błotnik w piwnicy

- naklejki z meetingu na razie zostaną - "Ride safe ->Be loud -> Ride Ducati" podoba mi się najbardziej :twisted:

Dziś, po rozmowie z Maciejem zostałem skutecznie wyleczony z chęci "otwarcia" pasków rozrządu. W czasie zimowego snu przewiduję "carbonizację" Potwora.

No chyba, że mi jakieś inne pomysły wpadną... ;)

P.S.

Postanowiłem przez tydzień jeździć z tą wstążką przy lusterku. :roll:

 

Cieszę się razem z Tobą że pozbyłeś się imitacji carbonu , teraz pozostaje zbieranie funduszy i uzbroic sprzęta.

Z tą wstęgą dobry pomysł , też bym to zrobił ale jak sam widziałeś moja padlina zaniemogła i doktor Maciej próbuje różne leki ale pomoże chyba spuszczenie do Warty :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cieszę się razem z Tobą że pozbyłeś się imitacji carbonu , teraz pozostaje zbieranie funduszy i uzbroic sprzęta.

Z tą wstęgą dobry pomysł , też bym to zrobił ale jak sam widziałeś moja padlina zaniemogła i doktor Maciej próbuje różne leki ale pomoże chyba spuszczenie do Warty :)

 

To ja poproszę te kolorowe cudeńka które ma na sobie a później resztki sobie spuszczaj :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony


×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.