theodor 2 Napisano Styczeń 30, 2014 Jako że w dziale SC nie ma "mechaniki i modyfikacji" umieszczam info tutaj. Gruuuuba modyfikacja Sporta 1000 :) Zapraszam do śledzenia postępów prac ... ciach Reklama Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
emvespa 0 Napisano Styczeń 30, 2014 no to czekam z duza ciekawoscia ;) od czego lagi/zaciski/koła? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Styczeń 30, 2014 Przód z zaciskami monoblock to 1098 Koła, w tym tylna obręcz odkuwana to 999/749 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ducafil 10 Napisano Styczeń 30, 2014 "psuje" z Was chłopaki :mrgreen: może być ciekawie... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Archie 0 Napisano Styczeń 31, 2014 parówkę kroją??????????????//niegodziwcy!ostatnia paróweczka na musztardzie:) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Styczeń 31, 2014 Proszę już nie pytać czy szprychówki będą na sprzedaż ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Bagi 0 Napisano Styczeń 31, 2014 Dla mnie likwidacja szprych w tym modelu to średni pomysł ale co kto lubi... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Luty 1, 2014 Szczerze powiedziawszy wolę Y-spoke-i niż dętkową "tandetę" w oryginale - nie wyobrażam sobie kapcia przy 150km/h ;-) Jeśli miałyby być szprychówki to tylko bezdętkowe fele Alpina lub Kineo. Ale tu chodzi o to aby maksymalnie poprawić właściwości trakcyjne tej maszynki. Koła szprychowe zawsze będą mniej sztywne niż odlewane. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
emvespa 0 Napisano Luty 1, 2014 nawet nie pytam jaki jest plan, nie chce psuc sobei zabawy ogladania;) narobicie mi czuje duzo smaku ;p Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ducafil 10 Napisano Luty 1, 2014 czy przewidujecie możliwość powrotu do oryginału, czy jednak projekt wymusza mocniejszą ingerencję w nadwozie i zawias? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Luty 1, 2014 Oczywiście będzie możliwość. Nie ingerujemy w ramę czy ogólnie mówiąc w geometrię motocykla. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Luty 1, 2014 Ale z drugiej strony teoretyczna możliwość powrotu do oryginału nie definiuje kierunku modyfikacji. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
geni 0 Napisano Luty 4, 2014 Fajnie. W sumie jest to kierunek, o którym myślę, w odniesieniu do mojego GT. Trzymam kciuki. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Luty 4, 2014 Fajnie. W sumie jest to kierunek, o którym myślę, w odniesieniu do mojego GT. Trzymam kciuki. Geni - specjalnie dla Ciebie :wink: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
geni 0 Napisano Luty 4, 2014 Widzę trzeba ciułać kasę ;). Z tym, że co do kół, to mam preferencje 749-999 (jednak wzgledy techniczne chyba u mnie wygrywają), a kierownica podoba mi np. Tomaselli - taki oldschool cafe racerowy - ja to nazywam baranie rogi ;). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pablo 0 Napisano Luty 4, 2014 (edytowany) A ja do swojego Monoposto zakupiłem cuś takiego :) Oczywiście będzie jeszcze odpowiednio personalizowany :) Edytowano Luty 4, 2014 przez Pablo Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pablo 0 Napisano Luty 4, 2014 Przód z zaciskami monoblock to 1098 Koła, w tym tylna obręcz odkuwana to 999/749 Theo, czy długość lag w 1098 jest taka sama jak w SC, czy trzeba cos modyfikować ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Luty 4, 2014 Długość całkowita jest nieznacznie większa, ale przy montażu w dedykowanych półkach, które będą w miejsce oryginalnych będzie własciwie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pablo 0 Napisano Luty 4, 2014 Długość całkowita jest nieznacznie większa, ale przy montażu w dedykowanych półkach, które będą w miejsce oryginalnych będzie własciwie. zastosowałeś półki od 999, czy jeszcze inne ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Luty 4, 2014 Zastosujemy półki dedykowane pod średnicę zawieszeń SBK ale zachowujące geometrię przedniego zawieszenia SC. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pablo 0 Napisano Luty 4, 2014 Zastosujemy półki dedykowane pod średnicę zawieszeń SBK ale zachowujące geometrię przedniego zawieszenia SC. ale jesteś enigmatyczny... ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Luty 4, 2014 ale jesteś enigmatyczny... ;) Eeeee tam... :smile: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pablo 0 Napisano Luty 4, 2014 czy to Speedymoto ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Luty 4, 2014 czy to Speedymoto ? Oczywiście ;-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pablo 0 Napisano Luty 19, 2014 Oczywiście :wink: a jaka jest cena takiego zestawu do SC ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach