Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
dwapro

Ducati w kategorii Open

Polecane posty

Szefostwo Ducati Corse zrobiło małą niespodziankę i wszyscy zawodnicy pojadą jednak w Open. Było o tym słychać w zimie, a teraz się potwierdziło. Tym samym w factory tylko Honda i Yamaha.

 

http://www.ducati.com/racing/motogp/news/ducati_team_to_compete_in_the_2014_motogp_world_championship_under_the_open_option/2014/02/28/1480/index.do?urlBack=%2Fracing%2Findex.do%23filter%3D.all

 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem to dobre posunięcie. Gigi Dall`Igna znalazł lukę w przepisach i Włosi to wykorzystają. A najlepsze jest to, że Honda ma g***o do gadania bo Ducati daje motocykle zespołowi Pramac za free...


Stara dobra włoska mafia :razz: 


Jak narazie Dovi jest całkiem zadowolony  http://www.motorcyclenews.com/mcn/sport/sportresults/motogp/2014/march/mar0514-dovi-expectations/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to po c**j otwierali klasę Open skoro nie można do niej należeć spełniając warunki? A jak Honda zgarnęła od razu Marqeza do fabrycznego zespołu (chociaż oficjalnie jest to zabronione wsród rookies) to wszystko git... Zupełnie jak w Polsce  :evil:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Durna Dorna , najlepiej jakby w Moto Gp jeździły dwie Repsol  Hondy i WSK-i , normalne jaja sobie robią 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Już robią Factory 2 zaczyna być ta klasa wyscigowa wielka porażką....................

 

:clap:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Już robią Factory 2 zaczyna być ta klasa wyscigowa wielka porażką....................

Porażką już jest jakiś czas i wciąż się pogrąża , chętnie bym pogadał ze Stonerem na ten temat ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chociaż mało prawdopodobne to chciałbym że Dovi i spółka skopali <font color='red'>[desmo]</font> repsolakom i innym hondystom. Z drugiej strony kto wie co wymyśli Gigi, może jakiś przełomik? Tak czy siak trzymam kciuki za CZERWONYCH!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chociaż mało prawdopodobne to chciałbym że Dovi i spółka skopali [desmo] repsolakom i innym hondystom. Z drugiej strony kto wie co wymyśli Gigi, może jakiś przełomik? Tak czy siak trzymam kciuki za CZERWONYCH!!!

 

Dovizioso pewnie też by chciał ale nie ma opcji w tym sezonie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ducati wreszcie robi zmiany motocykla w celu zlikwidowaniu problemu o którym inni producenci właściwie zapomnieli, bo jest mega oczywisty. Centralizacja masy.

Tak to teraz wygląda:

post-86319-0-02161000-1394612622_thumb.jpg

 

A tak było:

post-86319-0-44175500-1394612645_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak dla mnie to jest jakiś mega burdel , każdy sobie rzepkę skrobie .

 

Oczywiście nie ma co żyć dawnymi czasami ale było to kiedyś wszystko bardziej czytelne:

 

500cc dwusuwy fabryka i satelity które bardzo często łoiły <font color='red'>[desmo]</font> fabrycznym maszynom , potem 990cc i przez chwilę razem z nimi 500cc , ale zaraz potem same 990cc i było ok do momentu jakiś dziwnych zmian na 800cc a potem znowu na 1000cc i jakieś  trupy CRT a teraz jeszcze  klasa open i factory 2.

 

Skoro tak szukają oszczędności niech tam jeszcze SBK wrzucą do jednego wora.

 

Nie ogarniam jaki cel przyświeca temu wszystkiemu w jednej stawce motocykle na innych prawach , kompletnie bez sensu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie, wiem,czy mi się wydaje, ale jak mieli wcześniej ramę stalową, kratownicową, szczątkową to lepiej jeździło...może czas wrócić do sprawdzonych rozwiązań? a nie ustawicznie "kopać się z koniem" ??

800 na stalowej ramie w zeszłym roku załapywałaby się na podium ( przynajmniej na paru torach).....więc???

 

Pozdr. J-999

P.S. Zapomniłem jeszcze o czynniku ludzkim..

Edytowano przez klekot999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak mieli ramę stalową to mieli Stonera :) dlataego lepiej jezdziło :)

dokładnie :) , pomijam fakt że  2014 wygląda z tą ramą tak jak wszystkie japońce .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No tak, ale to była 800 - tka, ponadto Stoner 2008 jeździł gorzej niż 2007 ( miał gorsze czasy), dodatkowo znalazłem Baylissa na Desmosedici, z czasami byłby w pierwszej 4 -5 tce, a jeździł dużo wcześniej, więc o co kaman?? Ja to mam teorię spiskową taką:

- to co Capirossi pomógł budować, po 2007-2008, popsuli i chcieli na siłę zrobić z Ducati- jamachę, albo coś innego, zadam jeszcze inne pytanie kto namówił bolończyków do zatrudniania dżeja, za 20   baniek, jak można było wyłuskać talenta Moto2, za 1/10 sumy a resztę przeznaczyć na rozwój niezłego, konkurencyjnego motocykla, kształcić ten talent obserwując Marqeza w 125 , może spróbować z Vinalesem ??

 

Ale to są moje teorie, wszak sport na obrazkach jest czysty i piękny, a ciekawe czy  to nie kolejne siedlisko machlojek, podkładń świń i czego tam jeszcze...

 

I tak będę kibicować Naszym...

Pozdr. J-999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Trzeba kibicować :) A Stoner miał problemy zdrowotne wywołane nietolerancją laktozy może dlatego gorsze czasy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No pamiętam, pewnie i tak było, jak się jest mocno osłabionym, to nie tylko problem z kondycją, ale i częściej popełnia się błędy..

W każdym bądź razie mamy co mamy i trza kibicować...

 

Pozdr. J-999

Edytowano przez klekot999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.