dwapro 0 Napisano Luty 28, 2014 Szefostwo Ducati Corse zrobiło małą niespodziankę i wszyscy zawodnicy pojadą jednak w Open. Było o tym słychać w zimie, a teraz się potwierdziło. Tym samym w factory tylko Honda i Yamaha. http://www.ducati.com/racing/motogp/news/ducati_team_to_compete_in_the_2014_motogp_world_championship_under_the_open_option/2014/02/28/1480/index.do?urlBack=%2Fracing%2Findex.do%23filter%3D.all Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pita 0 Napisano Marzec 1, 2014 http://motosp.pl/motogp/ducati-przechodzi-do-klasy-open-i-bedzie-szukac-kompromisow/47020 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
dwapro 0 Napisano Marzec 4, 2014 A Honda na to: http://motosp.pl/motogp/honda-ducati-w-open-to-zaprzeczenie-zalozeniom-klasy/47084 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
piotrekkbk 0 Napisano Marzec 5, 2014 Moim zdaniem to dobre posunięcie. Gigi Dall`Igna znalazł lukę w przepisach i Włosi to wykorzystają. A najlepsze jest to, że Honda ma g***o do gadania bo Ducati daje motocykle zespołowi Pramac za free... Stara dobra włoska mafia :razz: Jak narazie Dovi jest całkiem zadowolony http://www.motorcyclenews.com/mcn/sport/sportresults/motogp/2014/march/mar0514-dovi-expectations/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pita 0 Napisano Marzec 6, 2014 http://motosp.pl/motogp/ezpeleta-reaguje-na-ducati-w-open-powstaje-nowa-klasa/47119 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kaz 0 Napisano Marzec 6, 2014 http://motosp.pl/motogp/ezpeleta-reaguje-na-ducati-w-open-powstaje-nowa-klasa/47119 ZNOWU WALENIE KOTA/musztarda po obiedzie-Dorma!!! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
piotrekkbk 0 Napisano Marzec 6, 2014 No to po c**j otwierali klasę Open skoro nie można do niej należeć spełniając warunki? A jak Honda zgarnęła od razu Marqeza do fabrycznego zespołu (chociaż oficjalnie jest to zabronione wsród rookies) to wszystko git... Zupełnie jak w Polsce :evil: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jakitaki 1 Napisano Marzec 6, 2014 Durna Dorna , najlepiej jakby w Moto Gp jeździły dwie Repsol Hondy i WSK-i , normalne jaja sobie robią Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pita 0 Napisano Marzec 6, 2014 Ja uważam ,że DUCATI podjeło bardzo dobrą decyzje. A Hondzie nic się nie podoba np. Ducati w Open, standarowa elektronika itd. http://motosp.pl/motogp/honda-znow-straszy-odejsciem/45989 MotoGP zmieniło się już od wprowadzenia klasy CRT i to było porażką a kalsa Open to lepsze zło. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Franz 0 Napisano Marzec 6, 2014 Już robią Factory 2 zaczyna być ta klasa wyscigowa wielka porażką.................... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pita 0 Napisano Marzec 6, 2014 Już robią Factory 2 zaczyna być ta klasa wyscigowa wielka porażką.................... :clap: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jakitaki 1 Napisano Marzec 6, 2014 Już robią Factory 2 zaczyna być ta klasa wyscigowa wielka porażką.................... Porażką już jest jakiś czas i wciąż się pogrąża , chętnie bym pogadał ze Stonerem na ten temat ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
piotrekkbk 0 Napisano Marzec 6, 2014 Chociaż mało prawdopodobne to chciałbym że Dovi i spółka skopali <font color='red'>[desmo]</font> repsolakom i innym hondystom. Z drugiej strony kto wie co wymyśli Gigi, może jakiś przełomik? Tak czy siak trzymam kciuki za CZERWONYCH!!! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pita 0 Napisano Marzec 7, 2014 Chociaż mało prawdopodobne to chciałbym że Dovi i spółka skopali [desmo] repsolakom i innym hondystom. Z drugiej strony kto wie co wymyśli Gigi, może jakiś przełomik? Tak czy siak trzymam kciuki za CZERWONYCH!!! Dovizioso pewnie też by chciał ale nie ma opcji w tym sezonie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pita 0 Napisano Marzec 8, 2014 Dorna wyjaśnia powody wprowadzenia klasy Factory 2 dla Ducati http://motosp.pl/motogp/dorna-wyjasnia-powody-wprowadzenia-klasy-factory-2-dla-ducati/47138 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pita 0 Napisano Marzec 11, 2014 Motocyk Ducati Open na sprzedaż w przyszłym roku. http://motosp.pl/motogp/motocykl-ducati-open-na-sprzedaz-juz-w-przyszlym-roku/47284 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Marzec 12, 2014 Ducati wreszcie robi zmiany motocykla w celu zlikwidowaniu problemu o którym inni producenci właściwie zapomnieli, bo jest mega oczywisty. Centralizacja masy. Tak to teraz wygląda: A tak było: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
2wheels 0 Napisano Marzec 12, 2014 jak dla mnie to jest jakiś mega burdel , każdy sobie rzepkę skrobie . Oczywiście nie ma co żyć dawnymi czasami ale było to kiedyś wszystko bardziej czytelne: 500cc dwusuwy fabryka i satelity które bardzo często łoiły <font color='red'>[desmo]</font> fabrycznym maszynom , potem 990cc i przez chwilę razem z nimi 500cc , ale zaraz potem same 990cc i było ok do momentu jakiś dziwnych zmian na 800cc a potem znowu na 1000cc i jakieś trupy CRT a teraz jeszcze klasa open i factory 2. Skoro tak szukają oszczędności niech tam jeszcze SBK wrzucą do jednego wora. Nie ogarniam jaki cel przyświeca temu wszystkiemu w jednej stawce motocykle na innych prawach , kompletnie bez sensu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jakitaki 1 Napisano Marzec 12, 2014 Bo wie pan - naważniejważniejsza jest kategoria REPSOL :evil: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Marzec 13, 2014 (edytowany) Nie, wiem,czy mi się wydaje, ale jak mieli wcześniej ramę stalową, kratownicową, szczątkową to lepiej jeździło...może czas wrócić do sprawdzonych rozwiązań? a nie ustawicznie "kopać się z koniem" ?? 800 na stalowej ramie w zeszłym roku załapywałaby się na podium ( przynajmniej na paru torach).....więc??? Pozdr. J-999 P.S. Zapomniłem jeszcze o czynniku ludzkim.. Edytowano Marzec 13, 2014 przez klekot999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pita 0 Napisano Marzec 13, 2014 Jak mieli ramę stalową to mieli Stonera :) dlataego lepiej jezdziło :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
2wheels 0 Napisano Marzec 13, 2014 Jak mieli ramę stalową to mieli Stonera :) dlataego lepiej jezdziło :) dokładnie :) , pomijam fakt że 2014 wygląda z tą ramą tak jak wszystkie japońce . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Marzec 13, 2014 No tak, ale to była 800 - tka, ponadto Stoner 2008 jeździł gorzej niż 2007 ( miał gorsze czasy), dodatkowo znalazłem Baylissa na Desmosedici, z czasami byłby w pierwszej 4 -5 tce, a jeździł dużo wcześniej, więc o co kaman?? Ja to mam teorię spiskową taką: - to co Capirossi pomógł budować, po 2007-2008, popsuli i chcieli na siłę zrobić z Ducati- jamachę, albo coś innego, zadam jeszcze inne pytanie kto namówił bolończyków do zatrudniania dżeja, za 20 baniek, jak można było wyłuskać talenta Moto2, za 1/10 sumy a resztę przeznaczyć na rozwój niezłego, konkurencyjnego motocykla, kształcić ten talent obserwując Marqeza w 125 , może spróbować z Vinalesem ?? Ale to są moje teorie, wszak sport na obrazkach jest czysty i piękny, a ciekawe czy to nie kolejne siedlisko machlojek, podkładń świń i czego tam jeszcze... I tak będę kibicować Naszym... Pozdr. J-999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pita 0 Napisano Marzec 13, 2014 Trzeba kibicować :) A Stoner miał problemy zdrowotne wywołane nietolerancją laktozy może dlatego gorsze czasy :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Marzec 14, 2014 (edytowany) No pamiętam, pewnie i tak było, jak się jest mocno osłabionym, to nie tylko problem z kondycją, ale i częściej popełnia się błędy.. W każdym bądź razie mamy co mamy i trza kibicować... Pozdr. J-999 Edytowano Marzec 14, 2014 przez klekot999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach