Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
piotrekkbk

Problem ze stałymi obrotami, 999s

Polecane posty

Witam. Mam dość uporczywy problem z moimi dziewiątkami  zwłaszcza w ruchu miejskim, gdzie trzeba utrzymywać stałe niskie obroty. Duki ciężko odpala, dobrze wkręca się na wysokie obroty ale jeśli chodzi o niskie w przedziale 2000-4000 jest dramat. Po zdjęciu air boxa i po uruchomieniu silnika widać, że gary zostają dosłownie zalewane benzyną co nie jest tak dużym problemem przy wysokich obrotach. Przy niskich często zdarza się (np. przy ruszaniu na parkingu), że moto poprostu gaśnie. Dodam, że nie wyświetla się żaden kod błędu, nie świeci sie Check Engine, świece świeże, aku nowe. Poniżej filmik ilustrujący problem (starałem się utrzymać niskie obroty). Jeśli ktoś ma pomysł pisać.

 

 

 

https://db.tt/CubNu61d

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 Trzeba zerknąć na wtryski, dokonać regulacji przepustnic. Błędów Ci nie wyświetla, ale za to kluczyk świeci, co oznacza serwis  :wink:

Edytowano przez Jarek72

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

PW poszło, odbierz

 

 

 

 

Wiadomości prywatne docierają do adresatów bez konieczności ogłaszania tego całemu Forum.

 

Jeśli nie ma chęci podzielenia się pomysłem na rozwiązanie problemu z innymi, proponuję forum dla Alchemików. Oni uwielbiają tajemnicę i przekazywanie wiedzy metodą szeptaną.

 

 

Strike One

Edytowano przez Moderator002
wypowiedź nie wnosząca nic do tematu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wwk    0

Co bym szukał na twoim miejscu to: ustawienia trymmera, ale tutaj będziesz potrzebował kompa diagnostycznego, bądź programu typu ducatidiag (jest za free) plus kabelków. Synchro przepustnic, reset TPS i pewnie najważniejsze luzy zaworowe - szczególnie nieodpowiedni luz na płytkach zamykających wpływa niekorzystnie na wolne obroty, a jak to nie pomorze to sprawdził bym ustawienie wałków rozrządu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KGr    1

To zeby nie drapac ran i nie brnac w jakis ciemny zakamarek dyskusji:

 

Theo, wiesz juz moze z grubsza co tam koledze w dziewiatkach nawalilo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To już grubo z luzami i wałkami, ale wwk ma rację. Wstępnie wakuometry w łapę i regulacja przepustnic czy jak kto woli synchronizacja. Jak nie pomoże, to podpięcie pod kompa....w ostatniej intencji luzy i wałki. Kiedy robiłeś luzy zaworowe?

Edytowano przez Jarek72

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nic nie nawalilo, to objaw kompletnego rozregulowania. Bez wiedzy i specjalistycznych narzedzi nic sie nie poradzi. do serwisu trzeba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Luzy zaworowe sie kłaniaja jesli nie pomoze adaptacja TPS i nie szwankuje czujnik połozenia wału, standardowo po sprawdzeniu wszystkiego co sie tylko dało zawsze mi tak sie trafialo ze luzy trzabyło robic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Słuszna diagnoza. TPS zresetowany, Duki został podłączony do kompa i wszystko gra. Dodam, że koszt to 50 zł(wtyczka z alfy) i darmowy program diagnostyczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.