herrwolf 3 Napisano Czerwiec 27, 2014 Cześć, Dziś ( po 8 latach na ducati ) coś się posypało. Zaznaczam, że sprzęt nie był zalany wodą, wystawiony na zbyt mocne nasłonecznienie i nikt na niego nie krzyczał. Nie mogłem odpalić moto, wszystko działa a przycisk startera martwy. Pomyślałem, ze stopka, ale nie. Mam zamontowany w moto alarm spy ball i pomyślałem, ze to jego wina, uzbroiłem, rozbroiłem i dalej nic. Po chwili spostrzegłem, ze nie świeci kontrolka luzu. Pchnąłem na biegu, wysprzęgliłem i zabłysła. Jest super. Ubrałem się w kombi, przekręcam kluczyk, wskazówka standardowo poszła w górę ale nie opadła. Kontrolki zgasły, wyświetlacz pusty. Moto odpaliło normalnie. Zgasiłem, sprawdziłem połączenia, kostki, bezpieczniki niby ok. Wypiąłem aku i przy podłączaniu wskazówka opadła i wszystko zaczęło działać. Kontrolki, obrotomierz, wyświetlacz , Ducati-foch pomyślałem. Jednak jestem przekonany, ze kontrolki zapalają się odrobinę wolniej, a wskazówka przy przekręceniu kluczyka drży i coś tyka w tym czasie, to samo przy wyłączaniu zapłonu. To trwa chwile, pewnie niecałą sekundę ale wiem, że nie jest jak było. Pomysły? Ps. Uszczelniacz na ladze się zlał....zawsze coś, nie da się polatać. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Czerwiec 28, 2014 padło aku???? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
herrwolf 3 Napisano Czerwiec 29, 2014 Aku dobre, moto odpala, pilot od alarmu nie rozbraja jak zwykle i wyświetlacz martwy, wskazówka obrotomierza zostaje na maxie. Coś mi się wydaje, że trzeba będzie wywalić alarm i kupić psa. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Czerwiec 30, 2014 trzeba będzie wywalić alarm i kupić psa. nie najlepsze rozwiazanie : przegryzie opony , kable , a kanapę poszarpie... :mrgreen: :mrgreen: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
herrwolf 3 Napisano Lipiec 7, 2014 Niezawodny Cinek pozbawił mnie problemu wyprowadzania na spacer psa. Dziękować :clap: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ma71usz 0 Napisano Maj 5, 2015 Witam, podepnę się pod temat żeby nowego nie zakładać. Mam problem w moim 749, dziś rano odpaliłem motor, zagrzałem do temperatury 50 st. po czym zacząłem jazdę z początku jakby wszystko ok, ale po chwili zauważyłem jakby silnik zaczął inaczej pracować (a'la na 3 garach) i utracił pełną moc, tzn ma momenty, że dosłownie przez ułamki sekund ma pod dostatkiem i się rwie do przodu, by tuż po chwili opaść z sił i jechać jak muł . Ducata nie katuję zawsze grzeję silnik zanim pojadę, a tu dziś nagle taka niespodzianka. Dodam, że wczoraj go myłem i może woda się gdzieś dostała, dolałem również do zbiornika paliwa Motul fuel system clean moto 0,2l. Kiedyś już stosowałem ten specyfik w motorach i się nic nie działo. Ducati jest świeżo po serwisie, na którym miał robione luzy zaworowe, wymianę filtra paliwa, podkładki zaworów, wszystko w Ducati Bielsko nie wymieniłem jedynie świec, czy możliwe jest aby to ich wina? Proszę o pomoc bo może ktoś miał podobną sytuację. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
matekboss 25 Napisano Maj 6, 2015 Witam, podepnę się pod temat żeby nowego nie zakładać. Mam problem w moim 749, dziś rano odpaliłem motor, zagrzałem do temperatury 50 st. po czym zacząłem jazdę z początku jakby wszystko ok, ale po chwili zauważyłem jakby silnik zaczął inaczej pracować (a'la na 3 garach) i utracił pełną moc, tzn ma momenty, że dosłownie przez ułamki sekund ma pod dostatkiem i się rwie do przodu, by tuż po chwili opaść z sił i jechać jak muł . Ducata nie katuję zawsze grzeję silnik zanim pojadę, a tu dziś nagle taka niespodzianka. Dodam, że wczoraj go myłem i może woda się gdzieś dostała, dolałem również do zbiornika paliwa Motul fuel system clean moto 0,2l. Kiedyś już stosowałem ten specyfik w motorach i się nic nie działo. Ducati jest świeżo po serwisie, na którym miał robione luzy zaworowe, wymianę filtra paliwa, podkładki zaworów, wszystko w Ducati Bielsko nie wymieniłem jedynie świec, czy możliwe jest aby to ich wina? Proszę o pomoc bo może ktoś miał podobną sytuację. Miałem tak ale w japońcu zresztą to bez znaczenia bo u mnie przyczyną było przebicie na przewodach wysokiego napięcia. Świece mogą być ok tylko nie dostają tyle prądu co potrzeba. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ma71usz 0 Napisano Maj 9, 2015 Miałem tak ale w japońcu zresztą to bez znaczenia bo u mnie przyczyną było przebicie na przewodach wysokiego napięcia. Świece mogą być ok tylko nie dostają tyle prądu co potrzeba. Pojawiło Ci się takie zdarzenie po umyciu moto? Czy po prostu nagle, samo z siebie? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
matekboss 25 Napisano Maj 10, 2015 Tak po umyciu. Koło tygodnia się bawiłem żeby doprowadzić elektrykę do ładu. Cały czas gubiło mi iskrę. Raz odpalam na zimnym silniku ok, podjechałem troche i zaczął prukać i strzelać, reakcja na gaz jakby był przytkany a za chwilę jak ręką odjął i tak wkoło. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Maj 11, 2015 Ja bym zaczął od podpięcia pod komp serwisowy, jeśli to nie elektryka to, to g...no co nieopatrznie dolałeś do paliwa, zatkało filter /i/lub coś zrobiło z pompa, lub przytykają się wtryski, miałem już za sobą reanimację wtrysków w innej marce motocykla, po wlaniu "ulepszacza"... Pozdr. J-999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ma71usz 0 Napisano Maj 11, 2015 Stwierdziłem, że nie będę na daremnie sam grzebał i ducat wraca na serwis. Nie mniej jednak objawy identyczne do opisanych przez matekboss. klekot999 co do dolewki do paliwa to tylko przejechałem 30 km na tym i wypompowałem paliwo zalewając świeżym, także nie wiem czy zdążyło coś namodzic, daremne gdybanie stąd decyzja o powrocie do serwisu tym bardziej, że mimo regulacji zaworów lubił sobie przygasać przy dojeżdżaniu do skrzyżowania czy świateł. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
korek 7 Napisano Maj 11, 2015 A ja bym obstawial cewkofajke w cylindrze wertykalnym. Mialem takie same objawy i po wymianie ww cewkofajki - jak rekam odjal Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ma71usz 0 Napisano Maj 11, 2015 (edytowany) Dzięki korek za wypowiedź, również tą okoliczność wezmę pod uwagę. Ile Ciebie kosztowała ta impreza? Mam jeszcze pytanko z innej beczki co sądzicie o irydowych świecach? Maja sens w 749? Czy raczej nie polecacie? Edytowano Maj 11, 2015 przez ma71usz Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Maj 11, 2015 Też o tym pomyślałem, można tam zajrzeć, kluczyk płasko-oczkowy 10 i może coś się wyjaśni? W zasadzie jeśli jest niehalo, należałoby wymienić, lub przynajmniej oczyścić bardzo drobnym papierem ściernym/i/lub/spolerować, środek wyczyścić dokładnie i wydmuchać i zastosować specyfik do połączeń elektrycznych, a na cefkofajkę mgiełka wazeliny technicznej.... Pozdr. J-999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ma71usz 0 Napisano Maj 11, 2015 Też o tym pomyślałem, można tam zajrzeć, kluczyk płasko-oczkowy 10 i może coś się wyjaśni? W zasadzie jeśli jest niehalo, należałoby wymienić, lub przynajmniej oczyścić bardzo drobnym papierem ściernym/i/lub/spolerować, środek wyczyścić dokładnie i wydmuchać i zastosować specyfik do połączeń elektrycznych, a na cefkofajkę mgiełka wazeliny technicznej.... Pozdr. J-999 Dzięki klekot999 za szczegóły ;), przypomniało mi się, że zanim cała sytuacja po umyciu itd miała miejsce miał już jeden taki dzień przerywania, ale dosłownie chwilkę, a nie zwróciło to mojej uwagi z racji mokrego asfaltu bo byłem przekonany o mieleniu kołem. Dużo wskazuje na to co wspólnie zostało wydedukowane. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Maj 11, 2015 OK. No problemo, jak coś się wyjaśni, daj znać... Pozdr. J-999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ma71usz 0 Napisano Maj 11, 2015 Będę miał czas to może zerknę w tym tyg, a jeśli nie będę miał kiedy to już przeczeka do końca tygodnia aż z serwisu się po niego zjawią. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
korek 7 Napisano Maj 12, 2015 Najlepiej zalatw sobie (kup lub pozycz) sprawna cewko-fajke i wtedy zobaczysz. Ja kupilem kiedys komplet od 1098 (roznia sie tylko filtrem przeciwzakluceniowym wewnatrz od 749) za 300 zl. Wymienilem i bylo cacy. pamietaj tylko aby wymieniac komplety tzn. aby obie cewko-fajki mialy takie samo oznaczenie a nie jedna inne od drugiej Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ma71usz 0 Napisano Maj 12, 2015 Oki korek, dzięki za cenne uwagi ;-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
czino 0 Napisano Lipiec 6, 2016 To i ja się podepne pod temat. 2 tygodnie temu kupiłem 749, problem w motocyklu jest taki, że gdy wciskam sprzęgło na wolnych obrotach np.przy dojezdzie do skrzyżowania similarly mi gasnie, tak samo czasem potrafi się stać na luzie...Silnik jest rozgrzany i odpala bez problemu.... Proszę pomóżcie... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Lipiec 7, 2016 Na szybko, to może pomoże podciągnięcie przy postoju tego "ssania" ( uchylenie przepustnic), ale na bank musisz odwiedzić serwis, nie wiem skąd jesteś to nie wiem gdzie Cię skierować...Jak Dolny Śląsk to Cinek, jak okolice W-wy to Maniaxy, jak Poznań to Maciej z Poznania, w okolicach Gdańska to chyba Rumia, a jak Torun i okolice to Toruń salon Ducati, a południe PL to nie wiem czy nie Kraków lub Jarek z Jasła Pozdr. J-999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
arachnia 1 Napisano Lipiec 7, 2016 (edytowany) prześledź zagraniczne fora, dość często ten temat z 749/999 się pojawia, ale jednoznacznej odpowiedzi nie ma. Edytowano Lipiec 7, 2016 przez arachnia Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
czino 0 Napisano Lipiec 7, 2016 Już rozmawiałem z Cinkiem na ten temat, mówi, że to kwestia regulacji , będzie w piątek oglądał ;) A co do zagranicznych for nie jestem na tyle biegły w obcych językach :( Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
herrwolf 3 Napisano Lipiec 7, 2016 Jeżeli na wolnych obrotach nie dobija do 1000 a pyka sobie na 700 to nie wiedzieć czemu tak będzie się działo. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kucaty 0 Napisano Lipiec 7, 2016 Jeżeli na wolnych obrotach nie dobija do 1000 a pyka sobie na 700 to nie wiedzieć czemu tak będzie się działo. Podobnie miałem w Monsterze, bez ssania nie szło odpalić. Szczęście w nieszczęściu często bywam u Maniaxów i kolega musieli dał prikaz żeby wolne obroty podkręcić z 500 do tego 1000. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach