Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
orzeh

848 dead

Polecane posty

Witam wszystkich. Zwracam się do was z prośbą o pomoc, mam problem ze swoim ducati. Podczas niedzielnego wypadu za miasto zdechł i nie chce odpalić. Dokładniej mówiąc właśnie wchodziłem w zakręt i podczas redukcji biegów zgasł, a podczas pierwszej próby odpalenia z wydechów poszło trochę białego dymu (jednorazowo) i nic. Niestety skończyło się na tym, że musiałem zamówić lawete :/ Moto zachowuje się zupełnie tak jakby miał sucho w baku. Akumulator jest na 100% sprawny. Jeśli ktoś miał podobny problem to proszę o odpowiedź. Pomożecie? B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Zwracam się do was z prośbą o pomoc, mam problem ze swoim ducati. Podczas niedzielnego wypadu za miasto zdechł i nie chce odpalić. Dokładniej mówiąc właśnie wchodziłem w zakręt i podczas redukcji biegów zgasł, a podczas pierwszej próby odpalenia z wydechów poszło trochę białego dymu (jednorazowo) i nic. Niestety skończyło się na tym, że musiałem zamówić lawete :/ Moto zachowuje się zupełnie tak jakby miał sucho w baku. Akumulator jest na 100% sprawny. Jeśli ktoś miał podobny problem to proszę o odpowiedź. Pomożecie? B)

Rozumiem, że masz problemm z Ducatem, ale wypadałoby się normalnie przywitać..a nie wpadasz jak po ogień. .

 

Ps.Życzę szybkiego rozwiązania problemu..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Twoje pytanie jest z serii:

nagrałem głos silnika na telefon a mechanik mi powie co sie popsuło.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jako że opis jest super precyzyjny to stawiam na rozrząd i ukręcony czuczłapek lewoskrętny od bulbulatora

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KGr    1

Ej, facet placze w wy sie z niego natrzachacie :/

Nieladnie!

 

Bialy dym oznacza, ze poszla ci uszczelka pod glowica (albo dwiema). Nie ma kompresji, wiec nie odpali. 

To typowa usterka, chyba kazdy wlasciciel 848 przez to przechodzil. Na szczescie wymiana jest prosta a koszt czesci praktycznei zerowy - takie uszczelki pasuja od doslownie wszystkiego co ma podobna srednice tloka - tylko trzeba nozykiem do tapet odciac zbedne cylindry. Twoje 848 ma 94 mm srednice tloka, wiec uszczelka podpasuje nawet z garbusa albo peugeota (tylko pamietaj ze musi byc benzyna, bo diesle maja wyzszy stopien kompresji!). Powinno na jakis czas wystarczyc, ale kazdy kto ma silnik Testastretta wozi pod siodelkiem na wszelki wypadek klucz do glowic i zapasowe uszczelki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A fanzolisz KGr :P Pokaż mi jednego użytkownika 848 któremu po 10 000 się ten czuczłapek nie urwał.  

 

Jak się urywa to zaciera pompę wody-> dostaje się wilgoć do oleju, i powstaje taki nalot biały który zatyka kanały olejowe. W efekcie zwiększa się ciśnienie oleju w skrzyni korbowej przez co wywala uszczelkę pod głowicą i jest dym na biało. Czy ktoś ma mocniejszą hipotezę ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kurcze - a jak to tylko bezpiecznik??? :?:

Ale już nie ma co go wymieniać : uszczelka pod głowica wywalona, woda w oleju i silnik zatarty... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

szamani... fusów brakuje.. :razz: :razz: :razz:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja stawiam na dehydralizator olejowy,  skumulowane opary benzyny poszły w odmę ( tam siedzi dehydralizator) i wywaliło bezpiecznik główny, ten co pod siedziskiem jest, aha...napewno nawet światełka się nie świecą, bo jak świecą to bezpiecznik dobry..

Pozdr. J-999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Światełka się świecą :razz:  Wszystkie aluzje zrozumiałem, ale sorry, mój zawód ma mało wspólnego z mechaniką :P. Byłbym zatem wdzięczny gdybyście powiedzieli jakie szczegóły wypadałoby by jeszcze podać.

Sorry za moje chamstwo i cebulactwo, czyli brak powitalnego postu. Już to naprawiłem, lepiej późno niż wcale :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KGr    1

Chlopak z poczuciem humoru, dobrze, dobrze :) Beda z Ciebie ludzie :D

 

Obawiam sie, ze na takie grubsze usterki odpowiedzi w ten sposob nie znajdziesz i nie obejdzie sie bez wizyty u jakiegos znachora. Nie masz w profilu nic o tym skad jestes, wiec nawet nie bardzo mamy jak skierowac Cie do wlasciwej osoby...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Orzech - nie chodzi o brak powitania ( chociaż może) ,chamstwo ,buractwo i co tam jeszcze wymieniłeś ,  tylko o to , że są tematy których nawet najwięksi szamani/fachmani i wróżki nie naprawią przez forum/telefon/internet - musisz podjechać na podpięcie komputera diagnostycznego - wtedy przynajmniej będzie wiadomo czy to usterka mechaniczna czy elektronika padła...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Orzech miałem to samo w swoim 848. Myslę, że to usterka raczej poważna awaria w silniku, mechaniczna. Oby nie było to o co mnie sie stało, silnik zmarł. Nie usuniesz , nie sprawdzisz tego sam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gdyby ktoś miał kiedyś podobny problem to znalazłem już usterkę :razz: Zawiesił się wtrysk paliwa i cały czas był otwarty wystarczyło zamienić go z drugim miejscami i już jest git :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

... Nie jest git , bo usterki nie usunołeś , tylko przeniosłeś ja w inne miejsce.. Obawiam sie, że bedziesz miał problem z mocą maksymalną...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.