Morpheus3 0 Napisano Wrzesień 29, 2014 Czy w multistradzie 1000, czy w ogóle w Ducati kontroluje się stan klina na wale? Słyszałem, że przeprowadza się taką kontrolę przy 40tys.km. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
1jabartoldi 0 Napisano Wrzesień 29, 2014 ???????????????? bartek Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Morpheus3 0 Napisano Wrzesień 29, 2014 klin koła zamachowego czy coś tak mi mówił poprzedni właściciel przynajmniej Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Wrzesień 30, 2014 koło magnesowe jest "oparte" na stożku wału korbowego. Klin jest elementem który pozwala na właściwy montaż koła magnesowego względem wału korbowego. W skrajnych przypadkach podtrzymuje koło w swoim zadanym ustawieniu ( ale tak nie powinno być) - podejrzewam , że chodzi Ci nie o klin , a o sprawdzenie Nm dokręcenia śruby koła magnesowego - jeśli się to poluzuje to faktycznie klin do kontroli - może być ścięty... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Wrzesień 30, 2014 Kolo zamachowe nie jest osadzone na klinie. Na.klinie jest osadzone koło przekładni napędzającej wałek pośredni dla rozrządu i pompy cieczy chłodzącej. Koło zamachowe jest osadzone na wielowpuście i nic tu się nie.kontroluje poza dokręceniem nakrętki na czopie o czym pisał Cinek. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
1jabartoldi 0 Napisano Wrzesień 30, 2014 Theodor, to jest Ds czyli płynu chłodzącego nie ma ;-) Kolo zamachowe nie jest osadzone na klinie. Na.klinie jest osadzone koło przekładni napędzającej wałek pośredni dla rozrządu i pompy cieczy chłodzącej.Koło zamachowe jest osadzone na wielowpuście i nic tu się nie.kontroluje poza dokręceniem nakrętki na czopie o czym pisał Cinek. Bartek Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Morpheus3 0 Napisano Wrzesień 30, 2014 to pewnie chodziło o koło magnesowe. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach