bialy114 1 Napisano Listopad 9, 2014 (edytowany) Przeglądając (rytualnie) znany serwis aukcyjny trafiłem na 916SPS Jakoś tak znajomo wygląda, ale może tylko podobne moto - nie znam się na SBK http://allegro.pl/show_item.php?item=4780864126 Czy to czasem nie ta sama 916SPS, co tutaj : https://docpoland.com/temat/15779-ducati-916-sps/ Rocznik, przebieg, drugi zadupek. Wtedy wisiała dość długo http://archiwumallegro.pl/ducati_916_sps_red_stan_idealny_1998_lubo_pozna-3955773948.html Czyżby nowemu właścicielowi szczęście się znudziło ? https://docpoland.com/temat/15779-ducati-916-sps/?p=242597 ;) Szkoda chyba, bo to klasyk nad klasyki :roll: Edytowano Listopad 9, 2014 przez bialy114 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Listopad 9, 2014 ten sam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Listopad 11, 2014 Niestety vin zaczynający się na ZDM748S raczej wyraźnie mówi, że jest to pokundlona replika. Niemniej jednak silnik, elektronika i kilka innych podzespołów pochodzą z 916tki. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Einstein 0 Napisano Styczeń 22, 2015 Niestety vin zaczynający się na ZDM748S raczej wyraźnie mówi, że jest to pokundlona replika. Niemniej jednak silnik, elektronika i kilka innych podzespołów pochodzą z 916tki. Witam Serdecznie, jestem nowym użytkownikiem tego formu oraz bardzo bardzo bardzo szczęśliwym nabywcą tejże oto maszyny. Muszę przyznać że prace serwisowe przeprowadzone przez motomaniax sprawiły że 916 chodzi jak zegarek. Ten motocykl jest wielką zagadką. Zapoznałem się chyba ze wszystkimi możliwymi informacjamia na temat historii 916 sps i powiem szczerze - oprócz VIN nie zauważyłem innych różnic. W grudniu zakupiłem orginalną aluminiową ramę od 916 SPS pod komuter PC8 i teraz maszyna wygląda wspaniale. W maju 2014 miałem okazje jeździć oryginalnym 916 SPS 1998 numer 875:) - w porównaniu do (obecnie mojego motocykla:)) nie widziałem żadnej różnicy. Dokumenty motocykla wskazują że Pan Rafał (Oleś) zakupił motocykl już w obecnej wersji to znaczy z dziwnym VINem i całą resztą od 916 SPS. Numer VIN wypalony na ramie nie wygląda jak orginalne oznaczenie w związku z tym ten motocykl to prawdziwa zagadka. Podsumowując - dziękuje poprzedniemu właścicielowi (owemu młodemu człowiekowi który ewidentmie nowi wirusa desmo) za oddanie tej 916 w ręce motomaniax oraz jednocześnie obiecuje że będę kontunuował serwis właśnie tam. Jak uda mi się ustalić jak przebiegały losy mojej 916 to podziele się z Panami tą informacją. Podczas prac renowacyjnych bardzo dokładnie obejrzałem każdą część i jak dotąd tylko vin i tabliczka nie pasuje do układanki. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Einstein 0 Napisano Styczeń 22, 2015 Jeżeli ktoś miałby potrzebę sprawdzenia danych swojego silnika w 916 to przesyłam znalezioną instrukcję: ZDM = manufacturer code (i.e. region code Z = Europe, country code D = Italy, manufacturer code M = Ducati)3H99R = TYPE = model information: model, engine type (manufacturer assigned code). For US models, Ducati uses the last three digits to indicate the engine type.9 = check digit for factory use. A single number or the letter X (varies) used to verify the accuracy of the transcription of the VIN1 = Model Year 2001A = model year 1980 B = model year 1981 C = model year 1982 D = model year 1983 E = model year 1984 F = model year 1985 G = model year 1986 H = model year 1987J = model year 1988 K = model year 1989 L = model year 1990 M = model year 1991 N = model year 1992P = model year 1993R = model year 1994 S = model year 1995 T = model year 1996V = model year 1997 W = model year 1998 X = model year 1999 Y = model year 20001 = model year 2001 2 = model year 2002 3 = model year 2003B = plant of manufacture (manufacturer assigned code), B = Bologna012329 = six digit serial number. Some manufacturers restart at 000001 each model year, while others just continue sequentially. Some use different number groups for different models. U mnie potwierdza się że silnik to 996 z SPS Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Einstein 0 Napisano Styczeń 22, 2015 Witam ponowni, dzisiaj zadzwoniłem do Customer Service Ducati Motor Holding SPA Dorgo Buigale - Italy i ustaliłem stan faktyczny mojego zagadkowego motocykla. Rama pochodzi z 748 biposto rocznik 1997:( ale silnik jest z 916 SPS 1998:) Motocykl zarejestrowany jest jako 916 SPS i identycznie jest w karcie pojazdu. Wynika z tego że do rejestracji i dokumentacji użyto danych pochodzących z silnika (rok produkcji, moc, i inne dane techniczne a jako numer nadwozia wpisano dane z ramy czyli z 748. Nie wiem jak to jest możliwe ale zagadka rozwiązana. Dla mnie ważne jest to że moto fantastycznie jeździ oraz fantastycznie wygląda a dodatkowo przy przerejestrowaniu nie miałem żadnych problemów. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach