Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
Mietek

ile faktycznie ma koni

Polecane posty

Witam ponownie.

Przeglądałem ostatnio papiery z mojego sprowadzonego ducata i tam na fiszce z Francji jest wpisane 24kW 

i coś mi tu nie gra bo motor jeździ jak by miał 60 koni a nie jak 35 koni czyli 24kW 

jak rozpoznać po motorze ile ma koni przecież pojemności są takie same.

A jak poszukałem w modelach to się okazuje ze są 35 konne i 60 konne przy tej samej pojemniści

więc gdzie jest ograniczenie w samym komputerze? Może mój miał kiedyś 35 koni oryginalnie a ktoś mu zrobił więcej?

Podpowiedzcie coś o tej dziwnej sytuacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio miałem Monsterka 620 w wersji 25 kw . Jest to wersja zblokowana na potrzeby prawa jazdy kat A2 . Część krajów europejskich stosuje właśnie max. 25 kw w tej kategorii prawka , w Polsce jest to max 35 kw . Twój motorek został już prawdopodobie odblokowany do mocy fabrycznej :)

W moim przypadku został zablokowany mechanicznie . Z zewnątrz zamontowano blokadę ograniczającą otwieranie przepustnic . 

Edytowano przez jakitaki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedzi. Może faktycznie rozejrzę się za rolka ale w Kielcach to chyba będzie ciężko :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wwk    0

Dzięki za odpowiedzi. Może faktycznie rozejrzę się za rolka ale w Kielcach to chyba będzie ciężko :)

Chyba nie, bo masz tam Rev tec w osobie Przemka wraz z hamownią :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jutro ma być podobno koło 12 stopni na plusie- w sam raz ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, podłączam się do pytania ile faktycznie ma tych koni. Moją 696 kupiłem przez pośrednika  z Francji.  I w dowodzie z "Francji" ma 23,5kW czyli jakieś 32 KM - w stacji przepisali  j/w. Wiadomo, że hamownia "Powie nam wszystko"  Motocykl lata gdzieś do 200km/h czyli prawdopodobnie odblokowany.

Edytowano przez Malkospablos

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jesli leci 200 to albo jest odblokowany albo macie fajna górkę z asfaltem :) na hamowni wyjdzie ze ma 65-69 KM a papierowo powinno być 80

 

 

 

iMassive

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, podłączam się do pytania ile faktycznie ma tych koni. Moją 696 kupiłem przez pośrednika  z Francji.  I w dowodzie z "Francji" ma 23,5kW czyli jakieś 32 KM - w stacji przepisali  j/w. Wiadomo, że hamownia "Powie nam wszystko"  Motocykl lata gdzieś do 200km/h czyli prawdopodobnie odblokowany.

 

Na pewno w dowodzie masz wbite 23,5 kW? moja 620 ma 60KM a silnik mniejszy od Twojego.... i z górki też turla się lekko powyżej 200 :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem ile faktycznie ma tych koni ale w dowodzie mam wbite 23,5 KW. Czyli można na A2 nim jeździć. A żeby 200 pykło nie musi być górka. Moze we Francji właściciel miał A2 i początkowo był zablokowany. W lutym albo marcu planuje jechać do Torunia z motorem na przegląd i wymianę pasków to może i hamownie odwiedzi

Edytowano przez Malkospablos

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Trochę dziwią mnie Wasze opinie, że w 696 ponad 200 km/h to jakiś szczególny wyczyn, bo ja w sprzyjających warunkach przyrody (nie mylić z górką) nie mam problemu żeby latać nim w okolicach 210 km/h. Fabryka podaje max 210 km/h widziałem też gdzieś w jakiejś publikacji 215 km/h. Do tego pierwszy raz słyszę o odblokowywaniu 696 - ktoś, coś może szerzej ....   

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

..ja tam zawsze każdemu zainteresowanemu mówiłem ze moja S4 miała ze dwieście kuni i zamykała budzik ..

 

:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Trochę dziwią mnie Wasze opinie, że w 696 ponad 200 km/h to jakiś szczególny wyczyn, bo ja w sprzyjających warunkach przyrody (nie mylić z górką) nie mam problemu żeby latać nim w okolicach 210 km/h. Fabryka podaje max 210 km/h widziałem też gdzieś w jakiejś publikacji 215 km/h. Do tego pierwszy raz słyszę o odblokowywaniu 696 - ktoś, coś może szerzej ....   

 

Ja tylko mówię co mam w dowodzie wbite i co miał poprzedni właściciel, a prędkość maksymalna to może i 215km/h ale jak dla mnie motocykl ma za małą masę (albo ja mam) bo przy prędkośći około 200km/h motocykl zaczyna być niestabilny - zaczyna mi go podnosić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

:mrgreen: a jakże, potwierdzam - od 180 km/h w górę to już walka gołej <font color='red'>[desmo]</font> z batem. Nie zapominajmy jednak że to miejski naked ;-)  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem pewny jak to na dzień dzisiejszy wygląda, więc moja wypowiedź proszę traktować z lekkim dystansem. Dobrze pamiętam, że np w Austrii kategoria A2 to max 23kW, dwa cylindry i max pojemność to 400ccm, takie coś wprowadzili jak robiłem tam prawko ( rok 1990 :P ). W Niemczech, z tego co wiem to nie ma ograniczenia pojemności jak i cylindrów, jest tylko ograniczenie mocy w przypadku A2. Więc wszystko wskazuje, że  we Francji jest podobnie.

Z pewnością są na forum jacyś Żabiarze, którzy to może potwierdzą  ;).

Edytowano przez Jarek72

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedzi. Może faktycznie rozejrzę się za rolka ale w Kielcach to chyba będzie ciężko :)

Rev-Tec Kielce, ul. 1 Maja 136 telefon: 660 367 067 Osoba kontaktowa: Przemek

ta firma z pewnością da Ci poszukiwana odpowiedź i jak widzę jest z Kielc, pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.